2013-08-03, 08:36
Medlem
Jag köper alltid israeliska produkter.
Eftersom dom är under attack från avundsjuka muslimer som vill komma åt deras infrastruktur och ekonomi.
Citera
2013-08-03, 08:51
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Jag tror att araberna skulle sluta med all terror om Israel upplöstes och åter fick bli Palestina.

Varför chansa på att man kan ha fel? Om alla araber upplöstes, å andra sida, ja då är jag SÄKER på att deras terror stoppade....

Ett mycket vackert initiativ, när jag studerade brukade vi beställa hem ett antal flaskor av http://www.golanwines.co.il/ och bjuda frikostigt bland vänsterfolk. Blev ofta fantastiska kortslutningar när vi berättade att vinet var från de ockuperade Golanhöjderna...
Citera
2013-08-03, 08:56
Medlem
Anfaller man Israel med syftet att utplåna det och dess befolkning. Och sedan åker på stryk och i samband med det förlorar land så kan man fan inte komma i efterhand och gråta om ockuperad mark.
Citera
2013-08-03, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Varför chansa på att man kan ha fel? Om alla araber upplöstes, å andra sida, ja då är jag SÄKER på att deras terror stoppade....

Ett mycket vackert initiativ, när jag studerade brukade vi beställa hem ett antal flaskor av http://www.golanwines.co.il/ och bjuda frikostigt bland vänsterfolk. Blev ofta fantastiska kortslutningar när vi berättade att vinet var från de ockuperade Golanhöjderna...

En i sanning vacker handling!

Om det tillverkas bra varor till rimliga priser, så kan jag inte se varför inte Sverige skulle importera dessa, och givetvis sträva efter att exportera egna varor dit. Israel är en demokrati, som därtill drar det kanske tyngsta lasset i civilisationens kamp mot islamismen. Det är bara vänstertomtar som betraktar Västbanken som ockuperat område. Jordanien har såvitt jag vet inga anspråk på området, och de sk "palestinierna" har ingen historisk rätt till området heller.

Friskrivning til ni-vet-vilka:
Jag är född svensk, av svenska förfäder så långt bakåt någon släktforskat, och är aktiv medlem i Svenska Kyrkan. Ljushårig.
Citera
2013-08-03, 11:38
Medlem
mefedronkungens avatar
Klart att riktiga sverigevännerna ska stödja Israel. Även ni nynazister i Svenskarnas Parti.

Om islamisterna invaderar Israel och upplöser landet kommer judarna åter fördrivas till Europa och denna gång resa till Sverige. Israel är den enda garantin mot 7,7 miljoner judiska flyktingar i Sverige. Vill Svenskarnas Parti ha 7,7 miljoner judiska flyktingar i Sverige?
Citera
2013-08-03, 11:47
Medlem
Erk Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
För att den tillhör grannen och inte dig. Det var väl inte så svårt?
Jag tror att araberna skulle sluta med all terror om Israel upplöstes och åter fick bli Palestina.
Tror?,och Israel bildades av FN ,så det landet har faktiskt minst lika stor rätt att existera som andra suveräna stater,och Israel är ju dessutom en demokrati jämfört med övrig smuts i mellanöstern.
Citat:
Ursprungligen postat av vorki
Jag köper alltid israeliska produkter.
Eftersom dom är under attack från avundsjuka muslimer som vill komma åt deras infrastruktur och ekonomi.
Exakt så är det. Alla som stöder demokrati bör stöda Israel.
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law

Skulle vara underbart att se en halvfull vänsterdåre förklara sig i det läget..
Citat:
Ursprungligen postat av vorki
Anfaller man Israel med syftet att utplåna det och dess befolkning. Och sedan åker på stryk och i samband med det förlorar land så kan man fan inte komma i efterhand och gråta om ockuperad mark.
Speciellt om man även i fortsättningen håller på med terror mot israels befolkning.
Uppförde man sig som vanligt folk skulle givetvis Israel på sikt lämna igen ockuperade områden..
Citat:
Ursprungligen postat av mefedronkungen
Klart att riktiga sverigevännerna ska stödja Israel. Även ni nynazister i Svenskarnas Parti.

Om islamisterna invaderar Israel och upplöser landet kommer judarna åter fördrivas till Europa och denna gång resa till Sverige. Israel är den enda garantin mot 7,7 miljoner judiska flyktingar i Sverige. Vill Svenskarnas Parti ha 7,7 miljoner judiska flyktingar i Sverige?
Judehatarna är oftast lika ologiska som muslimerna är..
Citera
2013-08-03, 12:09
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erk Swede
Man har kontroll över västbanken för att skydda sig från angrepp!!
Tror du att araberna på västbanken skulle sluta med all terror mot israel om västbanken släpptes fri?
Har du hört någon arab som på allvar säger "att när västbanken är fri blir det fred"

Du säger alltså att Västbanken är ockuperat område om Israel skulle annektera Västbanken då hade saken varit annorlunda men det har de inte.
Jag tror araberna kommer att sluta med sin motståndskamp den dagen hela Palestina har blivit befriat.

Man har kontroll över Västbanken precis som resten av Palestina eftersom det ingår i den zionistiska kolonialpolitiken. Att man inte annekterar Västbanken är av praktiska skäl.
Citera
2013-08-03, 13:04
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
SD är ett rent makabert, judestyrt och öppet svenskfientligt parti.

Det värsta är att det finns hundratusentals människor som tänker: "Bra att SD sätter inte fjäskar för Palestrunterna" och "dags att ta fram pop-cornen" när Israel skall dra igång med en ny terrorräd. Men inget av det Israel gör hjälper Sverige även om man inte gillar att det finns araber i Sverige innebär det inte att de försvinner härifrån.
Citera
2013-08-03, 13:18
Medlem
RefusedPoliticss avatar
Sodastream tillverkas i det området?!
Citera
2013-08-03, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erk Swede

Men allvarligt vill du ha fred mellan Israel arabvärlden? eller vill du driva judarna i havet?

Vad menar du? Jag vill att alla judar överallt på hela jorden ska skickas till månen, som juden Göran Risenberg föreslog.
Citera
2013-08-03, 17:03
Medlem
WenJiabaos avatar
Jag stöder Israel och köper israeliska produkter främst av den anledningen att alla galningar (nazister, kommunister, islamister, svenska journalister mfl) hatar Israel.

I själva sakfrågan så är det idag helt omöjligt att hitta en lösning som innebär att alla parter blir nöjda.
Citera
2013-08-03, 18:27
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WenJiabao
Jag stöder Israel och köper israeliska produkter främst av den anledningen att alla galningar (nazister, kommunister, islamister, svenska journalister mfl) hatar Israel.

I själva sakfrågan så är det idag helt omöjligt att hitta en lösning som innebär att alla parter blir nöjda.

Haha, vilken skojare...
Sveriges media som ägs till två tredjedelar utav judiska familjer samt Schibstedt som har JP Morgan och Goldman&Sachs samt någon till som delägare skulle gärna ha judehatare på sina tidningsredaktioner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in