Citat:
Ursprungligen postat av
Theshawty
Vad annars? Trollar du eller är du bara tragiskt dum i huvudet? Det finns tonvis med andra bra mobiler än skräpet Samsung spottar ur sig på löpande band.
Jag varken trollar eller är "tragiskt dum i huvudet".
Samsung är bra och välbeprövat trots att de spottar ut sig nya modeller på löpande band.
Citat:
Ursprungligen postat av
Intenuddamark
På vilket sätt är de bättre än Samsung? Oppos och Asus telefoner har jag f.ö. aldrig ens hört talas om.
Oppos har jag heller aldrig hört talas om men efter att ha sökt runt lite har jag iallafall övertygat mig själv om att inte köpa denna telefon trots att specifikationerna i sig ser bra ut.
Asus telefoner (Padfone) är praktiska om man har behovet av både en ny surfplatta och en ny telefon. Behöver man ingen sådan hybrid så väljer man bort detta alterantiv.
Citat:
Ursprungligen postat av
FFJJPP
Galaxy S3 alternativt HTC one? Äger själv en S3, köper aldrig mer en Sony telefon efter att ha köpt en SE Xperia X10. Fyfan vad dålig den är, inte var den billig heller.
HTC One tycks faktiskt vara väldigt välbyggd och är definitivt ett av alternativen när jag själv byter upp mig från min Samsung S4.
Även jag köpte en SE Xperia X10 när den väl kom ut på marknaden och blev duktigt missnöjd vilket också har resulterat i att jag haft en viss ovillighet att köpa mig en ny Sony.
Efter att ha petat lite på de nyare modellerna (Xperia Z) vågar jag dock påstå att de återigen gjort sig intressanta.
EDIT:
Citat:
Ursprungligen postat av
Intenuddamark
Frågan är om man - ifall man ska köpa en S3 - ska köpa en med eller utan 4g? Hur vanligt är det med 4g, kommer det vara norm snart? Fördelar/nackdelar?
4g-nätet är framtiden men kommer nog antagligen ta några år innan det faktiskt är lönsamt att köpa sig en mobiltelefon som stödjer detta.
Har du råd att unna dig en sådan lyxighet så visst, men mobilen gör dig knappast missnöjd för att du väljer bort 4g tillägget.