Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-13, 23:53
  #2161
Medlem
chiefenLHFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sparkzor
Malmö har faktiskt bra förutsättningar för att få till en bra klack.
Ifall Gnaget skulle sluta vara så oerhört pinsamma så skulle de kunna bli top 3 i Sverige.
Det lilla jag sett av Vita Hästen slår flertalet lag på fingrarna.

Elitserien har dock inte många lag, alldeles för många lag som använder klappor + slår på trumman så de måste köpa en ny efter varje match.

Ifall Västerås skulle skippa rökbomberna och använda trumman mindre skulle de kunna prestera.

Om du anser Hästen, Västerås, och Malmö vara någorlunda intressanta publiklag så känns det ju märkligt att du dissar samtliga lag som var med i slutspelet.

Vi i Luleå tillsammans med lag som Skellefteå och FBK uppfyller ju några av dina kriterier och kan skapa riktigt bra tryck stundtals.
__________________
Senast redigerad av chiefenLHF 2014-04-13 kl. 23:55.
Citera
2014-04-14, 01:25
  #2162
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sparkzor
Det är ett forum och det är inte samma personer som är delaktiga nu som då, det vill säga att det är en annan diskussion med andra personer som inte nödvändigtvis har samma åsikter!

Svaret på frågan i sig blir ändå samma, dvs det finns inget givet svar.
Citera
2014-04-14, 13:52
  #2163
Medlem
Nynges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Problemet som de flesta idioterna inte inser när de bedömer hovet är att arenan är svårbedömd. Jag har varit där när de varit 2000 pers. När vi varit 1300. 900. 300. Men du lär nog veta bäst. Idiot.

Jag kan lova dig att de inte varit nära 2000 pers någon gång denna säsong.

att kalla mig idiot är väl rätt moget när jag varit där och sett det med egna ögon, det var lika mycket folk på båda sidorna.
Jag har var på dam-finalen här i Övik när det var 3500 personer där och det såg betydligt bättre ut än vad det gjorde på hovet när jag var där, iofs är det enbart ett plan på hovet men är ändå ruggigt dåligt.
Citera
2014-04-14, 14:14
  #2164
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nynge
att kalla mig idiot är väl rätt moget när jag varit där och sett det med egna ögon, det var lika mycket folk på båda sidorna.
Jag har var på dam-finalen här i Övik när det var 3500 personer där och det såg betydligt bättre ut än vad det gjorde på hovet när jag var där, iofs är det enbart ett plan på hovet men är ändå ruggigt dåligt.

Det är aldrig lika mycket på folk på båda sidorna så där dör hela din hypotes.

Sedan är de inte speciellt konstigt att de kändes som mer folk i övik som är väldigt kompakt arena. Hovet är den sämsta arenan i Sverige när de gäller visuellt om beläggning inte är 90%. Den ser väldigt tom ut. Det hänger till stor del ihop med hur dåliga platser de är på de rader längre ner och dess vinkel på läktaren.

Att du bygger hela din slutsats på att hur de ser ut i fjällräven som är helt annorlunda.. Ja du..
Citera
2014-04-14, 14:29
  #2165
Medlem
Draedons avatar
Underhållning på hög nivå, förstår inte hur eric orkar... Men alla vet väl att det är jättemycket folk på hovet hela tiden, det bara ser ut som om det är tomt.
Citera
2014-04-14, 17:09
  #2166
Medlem
Jeff.Becks avatar
Vad jag förstått räknar aik antalet sålda biljetter och inte antalet besökare vilket blåser upp siffrorna. Jag har varit på Hovet när det varit 5000 djurgårdare på plats och det var långt ifrån så tomt som det sett ut när aik spelat vissa matcher. Sen vet jag inte om halva publiken hänger i pubarna eller på hyllan.
Citera
2014-04-14, 17:20
  #2167
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff.Beck
Vad jag förstått räknar aik antalet sålda biljetter och inte antalet besökare vilket blåser upp siffrorna.

Det gör alla lag i elitserien. Det är direktiven man har fått.
Citera
2014-04-14, 17:34
  #2168
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff.Beck
Vad jag förstått räknar AIK antalet sålda biljetter och inte antalet besökare vilket blåser upp siffrorna. Jag har varit på Hovet när det varit 5000 djurgårdare på plats och det var långt ifrån så tomt som det sett ut när AIK spelat vissa matcher. Sen vet jag inte om halva publiken hänger i pubarna eller på hyllan.
Det är dijf som själva använde antal sålda i elitserien först, vilket sedan 2 år tillbaka är direktiven för alla. Vi vet ju tex hur de tydligen var 13 850 pers på derbyt, men det fanns inte ens 13 850 platser pga avspärrningar

Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Underhållning på hög nivå, förstår inte hur eric orkar... Men alla vet väl att det är jättemycket folk på hovet hela tiden, det bara ser ut som om det är tomt.

Är väl det som är skillnaden mellan mig och dig. Jag håller mig till sanningen och har aldrig skrivit att det skulle vara jättemycket folk. Eller om jag nu skulle gjort det, visa mig vart?
Citera
2014-04-14, 22:03
  #2169
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Det är dijf som själva använde antal sålda i elitserien först, vilket sedan 2 år tillbaka är direktiven för alla. Vi vet ju tex hur de tydligen var 13 850 pers på derbyt, men det fanns inte ens 13 850 platser pga avspärrningar

Jaja, det där gamla. Ganska lätt att förstå att någon lyckades få fullsatt till vad det hade kunnat vara, om det nu hade gått att ha apor och råttor i närheten av varandra.
Citera
2014-04-15, 09:59
  #2170
Medlem
.-.-.s avatar
Skellefteås nya slutspelslåt, så fruktansvärt pinsamt
Dom andra tycker jag varit bra men det här va skandalöst!
https://www.youtube.com/watch?v=s7HBzwmkZnc
Sån här musik ska inte göras av några pop-schlager tomtar.
Citera
2014-04-15, 10:19
  #2171
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Är väl det som är skillnaden mellan mig och dig. Jag håller mig till sanningen och har aldrig skrivit att det skulle vara jättemycket folk. Eller om jag nu skulle gjort det, visa mig vart?

Nej men du kan verkligen inte ta till dig att det är pinsamt tomt på hovet, så fort en bild postas på tillsynes tomma läktare så börjar ursäkterna från ditt håll hagla; "fel" sida, dålig kameravinkel, hovet är byggt så det ser tomt ut till skillnad från arena X och Y, bla bla bla...
Citera
2014-04-15, 10:26
  #2172
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Nej men du kan verkligen inte ta till dig att det är pinsamt tomt på hovet, så fort en bild postas på tillsynes tomma läktare så börjar ursäkterna från ditt håll hagla; "fel" sida, dålig kameravinkel, hovet är byggt så det ser tomt ut till skillnad från arena X och Y, bla bla bla...
Nej, jag tar åt mig att de inte varit bra med folk. Men du och andra här i tråden ljuger om siffror som är helt felaktiga.

Börja använda korrekta siffror så kommer diskussionen aldrig behövas tas.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback