2013-08-01, 16:34
Medlem
Lukos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Karlar är nödvändiga i sexuella sammanhang och även när det ska hamras och spikas utgör karlar ett nyttigt lösöre för hemmet.

Kul att män duger till något...
Citera
2013-08-01, 23:31
Medlem
SnyggveLannerbachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luko
Hehe, där har du en poäng.

Ja, har länge stört mig på det. Ännu en sak som gör feminsmen inkonsekvent.
Citera
2013-08-01, 23:37
Medlem
Hugh.Hefners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ragnhildur
Det där med att en del män tycker om oskulder, ja vad ska man göra åt det? Det är inte värt att reta upp sig över. Folk har väl alltid haft olika smak. Ingen i din omgivning behöver anpassa sig efter dina åsikter.

Sant.
Men många feminister verkar reta sig på att man har denna smak.
Citera
2013-08-02, 00:49
Medlem
detlillaludrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ragnhildur
Det finns ett enormt - och oattrakttivt - hat mot kvinnor och feminismen ses som skyldig till allt ont och mot dessa feminister kan man vräka ur sig vadsomhelst.
Säger vem?
Bara för att nyhetssidor och media tycker om att ta upp dessa saker betyder inte det att det finns ett [relativt] enormt hat.
Citera
2013-08-02, 01:04
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luko
Jämställdhet är jag för på alla plan, rätt människa på rätt plats, lika lön för lika arbete, mest lämpliga tar hand om barnet vid seperation etc etc.

Jösses vilken tråkmåns, säger vi i mitt tjejgäng då. *gäsp*. Du låter ju lika spännande som ett sömnpiller kl 04.00 på natten.
Jag tänder betydligt starkare och intensivare på karlar som tjänar mer än jag själv. Men här i Sverige börjar sådana män bli alltmer sällsynta.

En fråga till Ragnhildur: Man förstår ju att du är utlänning, men från vilket land ? Är du islamist ?
Citera
2013-08-02, 01:07
Medlem
detlillaludrets avatar
Citat:
Jösses vilken tråkmåns, säger vi i mitt tjejgäng då. *gäsp*. Du låter ju lika spännande som ett sömnpiller kl 04.00 på natten.
Jag tänder betydligt starkare och intensivare på karlar som tjänar mer än jag själv. Men här i Sverige börjar sådana män bli alltmer sällsynta.
Okej?

Ja det är bara att ställa dig i köket då.
Citera
2013-08-02, 13:01
Medlem
Lukos avatar
Citat:

En fråga till Ragnhildur: Man förstår ju att du är utlänning, men från vilket land ? Är du islamist ?

Tur att jag inte vill ha sådana som dig i mitt liv då.

Önskar dig all lycka med din "läggning" dock, så pass stor människa är jag.
Citera
2013-08-02, 15:19
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detlillaludret
Okej?

Ja det är bara att ställa dig i köket då.

Då har du inte förstått vårat budskap, för det sista vi vill är att ställa oss vid spisen igen. Jag tror mig tala för majoriteten feminister när jag säger mig bli mer attraherad av män som tjänar mer än jag själv.
Sedan är det Ragnhildur och hans smurfkonton som är de riktiga trollen i den här tråden. Jag håller mig åtminstone till ämnet och diskuterar den svenske mannen i första hand.

Endast en utlänning kan ställa en så dum fråga som TS (Ragnhildur) gör. Svenska män trivs med det dom är.

Vänd på frågan istället: Vad har utländska män i Sverige att göra ?
Citera
2013-08-02, 17:29
Medlem
detlillaludrets avatar
Citat:
Då har du inte förstått vårat budskap, för det sista vi vill är att ställa oss vid spisen igen. Jag tror mig tala för majoriteten feminister när jag säger mig bli mer attraherad av män som tjänar mer än jag själv.
Vad har det med diskussionen (jämställdhet) att göra, vill du inte att lönerna ska vara jämlika?

Citat:
Sedan är det Ragnhildur och hans smurfkonton som är de riktiga trollen i den här tråden. Jag håller mig åtminstone till ämnet och diskuterar den svenske mannen i första hand.

Endast en utlänning kan ställa en så dum fråga som TS (Ragnhildur) gör. Svenska män trivs med det dom är.
Jag tycker inte du ska påstå att TS är utlänning, hen verkar dock vara allvarligt hjärntvättad av dagens media.
Citat:
Vänd på frågan istället: Vad har utländska män i Sverige att göra ?
Negativa ting hörs mest och syns mest. Det behöver dock inte stå för majoriteten.
Citera
2013-08-02, 17:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
du har ju framför allt skapat en profil på FB för att driva med anti-feminismen via feminismen utan att vara feminist.
Ytligt sett korrekt men kan vidareutvecklas och förtydligas.

"Bullfetta" framställer sig som: whitetrash, kvinna, karriärkåt bimbo-feminist, heterosexuell, rasist/nazist, småstadsbo, etc. Men vem är personen bakom trollet och vad är trollets syften?

Jag tror att personen är whitetrash, rasist/nazist och småstadsbo, d.v.s. detta är inte trollande. Troll = person.

Jag inser att personen bakom trollet är anti-feminist. Syftet är att undergräva feminismen genom att trolla som en feminist av den mest avskyvärda sorten. En kvinnlig motsvarighet till mansgrisen. Därav att trollet driver med anti-feminister, för att reta dessa i syfte att mobilisera män mot feminismen.

Den som tvivlar på att personen bakom trollet är en heterosexuell man kan läsa denna novell av "transtrollet": https://www.flashback.org/t2102216
Citera
2013-08-02, 18:33
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjursa
Ytligt sett korrekt men kan vidareutvecklas och förtydligas.

Ja eller så låter man bli att utveckla det och användaren är ungefär lika intressant som ett "trist liv", vilket personen bakom användare förmodligen har.

---

Den svenske mannen är väl ungefär som svenskheten, kulturlös. Med undantag av mig då förstås.
Citera
2013-08-02, 19:28
Moderator
pewpews avatar
Varningar utdelade och rensning gjord. Skärpning nu damer och herrar. Håll er till ämnet.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in