Citat:
Ursprungligen postat av
JGG
Kygo kommer inte?
Bara weekend 2 tydligen :-( Fan jag hade sett fram emot honom så hårt... Även att Avicii bara kommer till weekend 2 tycker jag är tråkigt. Hans set 2013 var väldigt nyskapande och riktigt bra tycker jag.
Men linan är ju asfet ändå så det är ju knappast att man blir besviken eller inte har något man vill se i varje ögonblick. Som vanligt blir det en jädra schemakrocksångest :-p Men i år slipper jag iaf välja mellan Prydz och Armin!!
Några artist-släpp som överaskade mig positivt:
Nero
Dada Life
Örjan Nilsen
Andrew Rayel
Astrix
GMS
Ida Engberg
Rusko
Förutom att jag missar Kygo känner jag inte direkt att något saknas. Visst, Deadmau5 och Calvin Harris hade varit roligt, men jag kommer inte att sakna dem tror jag. Mycket av det Axwell skulle ha spelat kommer som sagt ändå spelas av andra, som t.ex. Alesso. Han har inte
så unikt sound enligt mig. 3 are Legend, störtlöjligt... Har absolut ingen respekt för DV&LM.
De scener jag kommer hänga mest på:
Fredag:
Main Stage (Skrillex, Prydz, Dada Life, Armin)
Trance Addict (Andrew Rayel, Örjan, Oakenfold?)
Dim Mak (Deorro, Garraud)
Lördag:
Main (Tiësto, New World Punx, Afrojack?)
Super You&Me (Knife Party, Nero, BatmanSpidermanSuperman?)
FullOn (Aly&FilaVsJoC, Marco V)
B2B (Astrix, GMS, Talamasca, Neelix?)
Qdance (Brennan, Noisecontrollers, Atmosfearz?)
Söndag:
Main (W&W, Krewella)
Söndag verkar bli rätt soft, kommer försöka se Rusko, Ummet Ozcan, Ida Engberg, Klingande, Marcus Schultz och kanske Kalkbrenner och några andra technoartister. Lördag blir riktigt fullpackad, många ångestfyllda krockar där :-(
De goda nyheterna är att jag legat i hård konditionsträning i vinter och vår, mest för att orka dansa konstant på TML (obs, sant!).