2014-01-08, 12:56
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antefh
Har vi datum för biljettsläpp?

Citat:
Ursprungligen postat av Tillflykten
Jag tror de släpper infon den 13 januari!

Yes, pre-registration och biljettinfo kommer den 13e.
Citera
2014-01-08, 17:52
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peppel_of_loat
Vi bodde i Antwerpen 2012 och tog dom bussarna dit. Vi åkte till området vid 1-2 på dagarna och då vart varenda buss knökfull va ja vill minnas, du behöver dock inte oroa dig över att inte komma dit
Tog typ 20-30 min att åka dit

Najs tack! Skall nog satsa på Hotell Global Joruney i år då

Någon som minns vad de Global Journey med hotell + Full madness låg på förra året?

Har fan inte en susning, kommer bara ihåg att mitt global journey med camping flyg osv kosta 6.6k
Citera
2014-01-09, 02:09
Medlem
kvinnomisshandels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias.Petersen
Najs tack! Skall nog satsa på Hotell Global Joruney i år då

Någon som minns vad de Global Journey med hotell + Full madness låg på förra året?

Har fan inte en susning, kommer bara ihåg att mitt global journey med camping flyg osv kosta 6.6k

Kommer ihåg att jag velade mellan camping och hotell då inte easy tent fanns kvar. Som jag minns gick det på lika mycket (6.5').
Citera
2014-01-09, 21:05
Medlem
Vad menas egentligen med pre-registration den 13 januari? Behöver man vara inne & slåss om biljetter då, eller är det bara mer info som släpps? Eller visar man bara intresse eller vet nån hur det funkar ? Peace out young homies / zmp 1700
Citera
2014-01-09, 21:13
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petti
Vad menas egentligen med pre-registration den 13 januari? Behöver man vara inne & slåss om biljetter då, eller är det bara mer info som släpps? Eller visar man bara intresse eller vet nån hur det funkar ? Peace out young homies / zmp 1700

Nej, du får regga en email dit du senare kommer få information och en länk att gå in på när det är dags för krig. Pre-reggen är det ingen hets på och håller på i flera veckor.
Citera
2014-01-09, 21:19
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvinnomisshandel
Kommer ihåg att jag velade mellan camping och hotell då inte easy tent fanns kvar. Som jag minns gick det på lika mycket (6.5').

Nej du , det kostade betydigt mer än vad campingen gjorde. Förra året gick 4* på ca 1000 euro och 5* ytterligare någon hundring extra.

Det kostade 1000kr extra med GJ förra året jämfört med 2012.
Citera
2014-01-09, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
Nej, du får regga en email dit du senare kommer få information och en länk att gå in på när det är dags för krig. Pre-reggen är det ingen hets på och håller på i flera veckor.

Jag skulle säga att det är krig.

Citat:
IN 2014 WE CELEBRATE 10 YEARS TOMORROWLAND

PRE-REGISTRATION & TICKET INFO AVAILABLE FROM JANUARY 13th 2014 TOMORROWLAND.COM

Per country, the first 10 people who have registered are given the opportunity to order their Tomorrowland ticket. 

Before the pre-registration starts, you will receive an email with a personal link to confirm or adjust your registration from last year. It is not necessary to fill-out a new pre-registration form. Just confirm your personal registration from 2013 by clicking the personal link AFTER pre-registration for 2014 has started (January 13th, 12PM CET). This personal link will be emailed on Monday January 13th before 12PM CET.

January 13th 2014: 12PM CET – 6AM EST – 3AM PST – 5AM CST - 4.30PM IST
Citera
2014-01-10, 00:17
Medlem
OneRequests avatar
Hur många biljetter kan man köpa som max?
Tänkte om en person kommer in av alla polare, kan han då köpa 7 biljetter?
Citera
2014-01-10, 00:33
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneRequest
Hur många biljetter kan man köpa som max?
Tänkte om en person kommer in av alla polare, kan han då köpa 7 biljetter?

Har för mig att det är 1-4 som går att välja. Då ska också säga att min polare blev girig ett år och skulle egentligen bara ha en biljett men la till 4 för att sälja vidare. Tröck på nästa och då stog det att det var slut på biljetter. Kom tillbaka till sidan, valde 1 biljett och tröck nästa. Slut.
Citera
2014-01-10, 02:38
Medlem
latahundens avatar
vad ska ni göra för betalningssätt? jag gjorde nyss en pay pal för har hört att det är lättare att betala med det genom tomorrowlands hemsida. hur ska ni betala? och ngn som betalat med pay pal tidigare? är det svårt? med tanke på tidspressen man har om.. OM man kmr fram till betalsidan.
Citera
2014-01-10, 02:59
Medlem
1. Om man vill ha camping och inträde för festivalen alla tre dagar, vad kostar det? Vill fixa flyg på egen hand.

2. Har sökt lite på google och hittat att viagogo.se kommer säljer biljetter, är de att lita på?

3. Hur är det med droger på festivalen? Lsd? extacy?

4. Hur funkar betalning om man skulle köpa biljetter från en svensk hemsida? Det funkar inte med faktura va? har liksom ica-banken och det kortet accepteras sällan.
Citera
2014-01-10, 08:01
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dicapuccino
1. Om man vill ha camping och inträde för festivalen alla tre dagar, vad kostar det? Vill fixa flyg på egen hand.

2. Har sökt lite på google och hittat att viagogo.se kommer säljer biljetter, är de att lita på?

3. Hur är det med droger på festivalen? Lsd? extacy?

4. Hur funkar betalning om man skulle köpa biljetter från en svensk hemsida? Det funkar inte med faktura va? har liksom ica-banken och det kortet accepteras sällan.

Det är olika från år till år. Men ca 3000?

2. Jag vet att viagogo överlag tar ut sjuka överpriser, känner ingen som köpt därifrån

3.Alla droger finns i överflöd!

4.Fixa ett riktigt kort, faktura finns inte som val.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in