Citat:
Ursprungligen postat av
BilboBu
Känner mig
jävligt träffad

, var glad att tjejen inte vågar bli uppkastad på mina axlar för då hade det väl nästan blivit en 3 meters figur som var i vägen.
Men i ärlighetens namn så är det ofta för att skydda den lilla filuren, fast man kan ju känna sig på myshumör fast det gör man inte så jävla ofta när det är tung electro....samtidigt moshas det ju fan nästan till Wintergatan (nästan, men ja ni fattar till verkligen all olämplig musik)
Kanske ska samla ett gäng långa filurer som kan agera som mosh-vaktar som alla kortisar kan komma och skydda sig vid

och ha någon skylt nästa år!
Haha åh, ni kan starta en mosh-vakts-uthyrningsfirma! En öl/30 min eller något och då kan man även få bärhjälp om man vill ut snabbt!
Citat:
Ursprungligen postat av
Bombasta
Jag är 190 cm så det är bara att komsi komsi mina små kycklingar så ser vi till att det inte blir någon mosh

Åh, kycklingpappa <3
Nej men allvarligt, kan inte alla bara enas om att om någon moshar (vid fel tillfälle naturligtvis. Ibland kan det faktiskt passa..men chansen att det gör det på e-boda är ju nästan minimal) så får man antingen kicka till dom över knäna alt. i knävecken eller bara fälla krokben på fölket? Det är ju ändå ganska så harmlöst men lika mycket en överraskning som när man plötsligt får en käftsmäll av en armbåge!