Citat:
Ursprungligen postat av
plastartiklar
Hahaha ja men precis! Gärna med en kort flickvän också som han, såklart, måste stå och hålla om (och skydda från galna moshare som när som helst kan attackera

) så man inte kan smita framför! Vanliga I-landsproblem är fan ingenting mot...korthetsproblem(?)
Sant..men jag är så nyfiken så jag vill ändå se lite...man kan ju faktiskt missa NÅGOT haha

Känner mig
jävligt träffad

, var glad att tjejen inte vågar bli uppkastad på mina axlar för då hade det väl nästan blivit en 3 meters figur som var i vägen.
Men i ärlighetens namn så är det ofta för att skydda den lilla filuren, fast man kan ju känna sig på myshumör fast det gör man inte så jävla ofta när det är tung electro....samtidigt moshas det ju fan nästan till Wintergatan (nästan, men ja ni fattar till verkligen all olämplig musik)
Kanske ska samla ett gäng långa filurer som kan agera som mosh-vaktar som alla kortisar kan komma och skydda sig vid

och ha någon skylt nästa år!