2014-06-14, 11:43
Medlem
lectrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
samma här

tror de är mindre mygg när det är emmabodafestivalen eftersom de är mer folk, rök osv osv.
Träffade en ängel med myggmedel dock, världens räddare!

Ja antagligen! Skönt det
Men myggmedlet åker med för säkerhets skull!

Citat:
Ursprungligen postat av Haruspex
Haha tjack+MDMApsykosen kröp på mig under söndagsmorgonen pga all jävla mygg... Fick lov att käka ksalol då.
Ja usch ja, det gör det ju inte trevligare med mygg!
Jag brukar vara cool med insekter överlag på festival, men myggor är aldrig okej.
Senast redigerad av lectr 2014-06-14 kl. 11:49.
Citera
2014-06-14, 13:45
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Satan vad Format:B och Pleasurekraft kommer bli awesome! Längtar fett mycket!
Citera
2014-06-14, 15:23
Medlem
LeadFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lectr
Träffade en ängel med myggmedel dock, världens räddare!
Fick också myggmedel av en trevlig filur. Skapligt jobbigt när man är helt sketchy av diverse stimulanter och det är myggor överallt.
Citera
2014-06-14, 18:14
Medlem
daaangs avatar
Är det någon som har koll hur stor campingen är nu? Skulle dom bygga ut den eller är jag helt ute o cyklar?
Citera
2014-06-15, 00:32
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daaang
Är det någon som har koll hur stor campingen är nu? Skulle dom bygga ut den eller är jag helt ute o cyklar?
Dom har byggt ut så dom kan plocka in 12.000 pers i år!
Citera
2014-06-15, 12:12
Medlem
LeadFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daaang
Nya området innefattar den äng som ligger snett bakom kojan vad jag har förstått. Kan garantera att det kommer bli trångt även i år.
Citera
2014-06-15, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeadFree
Nya området innefattar den äng som ligger snett bakom kojan vad jag har förstått. Kan garantera att det kommer bli trångt även i år.

Snett bakom kojan? Ängen som går typ längs med stora vägen mot parkeringen? Det kan ju helt klart vara ett intressant ställe!

Detta skulle bli mitt fjärde år på Emmaboda, men polaren jag skulle dit med drog av sitt korsband igår, så nu ser det lite osäkert ut.. Har kompisar som kommer dit på torsdagskvällen, men jag vill givetvis vara där från i alla fall tisdagen. Inte minst med tanke på årets helt störda jävla lineup! Vad tror ni om att dra dit själv de två första dagarna? Har inget problem med att vara social. Brukar faktiskt hamna i ganska sjuka situationer. Synd att jag skulle behöva outa mig för att berätta mina emmabodaminnen, hehe!
Citera
2014-06-15, 13:23
Medlem
LeadFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krippe91
Snett bakom kojan? Ängen som går typ längs med stora vägen mot parkeringen? Det kan ju helt klart vara ett intressant ställe!
lectr lade upp en bild i kojan by night tråden där den nya ängen är med allra längst till vänster. Tror att det kan bli skitbra.
Citera
2014-06-15, 16:54
Medlem
Gristarmars avatar
Nu drar herr Gristarmar ut på tågluff i Europa under 25 dagar. Hoppas på att alla ni godingar håller igång tråden med en massa kärlek och tagg! Ha det riktigt bra så syns vi till Emmaboda! Kärlek & stamp! Må väl/ er vän Gristarmar
Citera
2014-06-15, 17:02
Medlem
plastartiklars avatar
Är det någon som redan nu vet att den kommer ha en plats över i bil ner på måndagen?! Jag åker ensam, kommer förhoppningsvis bo med folk jag känner, och känner att bil > tåg så man kanske kan lära känna några sköningar på samma gång D känner mig själv så pass bra att jag vet att om jag skulle åka tåg så skulle jag somna och missa alla som KAN vara roliga haha
Citera
2014-06-15, 21:30
Medlem
axebays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastartiklar
Är det någon som redan nu vet att den kommer ha en plats över i bil ner på måndagen?! Jag åker ensam, kommer förhoppningsvis bo med folk jag känner, och känner att bil > tåg så man kanske kan lära känna några sköningar på samma gång D känner mig själv så pass bra att jag vet att om jag skulle åka tåg så skulle jag somna och missa alla som KAN vara roliga haha
Finns plats över men beror helt på varifrån du vill ha skjuts
Annars är tåg jävligt kul!
Åkte tåg ensam ner förra året och det tog inte lång tid innan man träffade trevligt festivalfolk. Under veckan träffade jag dessutom några som kallade mig "den glada killen från tåget", helt klart en uppskattad komplimang
Citera
2014-06-16, 08:19
Medlem
Har inte läst igenom tråden, så sjukt lång, men ville bara tacka alla feta människor man stött på rassle '12 och '13.

Träffade musik-gäng som kallade sig "Gänget" nu 2013, var soft haha. Finns nån youtube-video men orkar inte söka upp

Ses i sommar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in