Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-27, 14:38
  #1
Medlem
NightWalker1s avatar
nån som vet om sega genesis trådlösa handkontroller funkar till mega drive också?
borde ju funka eftersom kontakterna till den där "klossen" man sätter i mega driven ser
exakt likadana ut som kontakterna till dom vanliga handkontrollerna.
jag vill helst köpa ett par nya kontroller, sega eller nån ersättningsvariant spelar ingen roll bara dom funkar bra. såg ett par från docs på ebay men dom var dyra. nästan 800 kr.
nån som vet om det finns nån butik i sverige?
Citera
2013-07-27, 15:17
  #2
Medlem
GanjaMoons avatar
ja det finns butiker för sånt i sverige som i dom flesta länder lol ,prova typ tradera blocket retrobutiken eller sök bara på prisjakt,nu vet jag inte vad en sega kontroll kostar, men kontroller till äldre spelmaskiner speciellt om dom är splitter nya kan kosta en del
Citera
2013-07-27, 15:34
  #3
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaMoon
ja det finns butiker för sånt i sverige som i dom flesta länder lol ,prova typ tradera blocket retrobutiken eller sök bara på prisjakt,nu vet jag inte vad en sega kontroll kostar, men kontroller till äldre spelmaskiner speciellt om dom är splitter nya kan kosta en del

har redan kollat där lol.
antar att jag får fortsätta googla då.
retrobutiken har jag inte kollat heller. tack.
nån annan som har mer tips?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback