God kväll !
Ska fatta mig kort

!
Nu e det såhär.. Min tjej har en fader som misshandlade henne i ung ålder så moder m barn stack.
Så för några månader sökte han upp min tjej via tele(sms) å hon va glad å hoppades att han blivit bra osv, hon ville helt enkelt ha en far och hoppades han blivit en bra kille nu.
Så efter nån månad kom smått psykiskt störande sms och sånt.. Man märker att denna kille är psyksjuk(vilket han är)! Och han skriver å hotar hela tiden men hon svarar inte längre och är jätte rädd..
Han hotar nog henne för hon inte vill ha han i sitt liv, Då bestämde han sig tydligen för å jävlas eller nått :S hon har alla sms kvar å sånt men det är inte direkta hot utan mer som "du ska allt få se" å sånna typ av sms, hon kan få så sjuka sms om allt mellan himmel å jord, tillexempel " du/ni kan ruttna i helvetet" å liknande... Min tjejs mamma har ju haft ensam vårdnad å allt, pappan har haft besöksförbud tror ja till å med..
Min tjej e för övrigt 23 år och har ett barn som han också "vill åt", men tjejen vägrar ju såklart med tanke på hans psykiska tillstånd, är rädd att han skulle kunna göra vad som helst alltså!
Så till min fråga , e de nån idé å anmäla eller kommer snuten skita i det ? Har ni några tankar

?