Jag förstår att du inte gillar mitt resonemang och att du försöker hitta brister men just nu gör du en höna utav en fjäder..
Jo och det är grejen - så fort jag får reda om det, så kommer jag kontakta min advokat som sedan simpelt ser till att fallet läggs ner, samt att ju fortare jag reagerar - desto mindre skada.
En viss skada kan ske men kan lova att det kommer snackas om "
ludret som ljög för att skada någon annan" när bevismaterialet visas men om jag inget har, ja - då kan jag stå och kolla på medan folk sprider detta om mig i all evighet medan jag blir hotat, kanske får någon ruta inslagen, lite konstiga samtal mitt i natten m.m.
Kan lova, om det visar sig komma ut bevismaterial som säger att kvinnan ljuger, då kommer det ta fart i folket på Flashback, dessutom i sociala medier där det kommer diskuteras om kvinnan som försökte förstöra någons annans liv genom att ljuga ihop en historia.
Och sedan kan jag dessutom simpelt bevisa för min chef, mina vänner, familj m.m att det finns bevis och att ingenting stämmer utav kvinnan har sagt - jag kanske inte behöver visa videon men kommer det ut fakta som säger att kvinnan ljög, då kommer spelreglerna bli helt annorlunda.
Just detta kan jag se som ett problem men då vet jag, in -> ut -> sprut -> Dumpa! Tackar, då har vi det löst eller så ser jag till att knulla henne hemma hos mig. Kom inte nu med "
Om hon inte vill knulla hos dig då?!?!" ja men då dumpar jag henne bara - kan det bli svårare?
Bättre att hon ser mig som en konstig kille än att jag blir falskt anmäld.
Jo, för att ses som våldtäktsman är mycket bättre än att ses som en hemsk man som filmar sin egna lägenhet.
Håller helt med dig! / SARKASM.
Tror du verkligen folk skulle haka upp sig på att jag filmade min egna lägenhet när jag ( tack vare det ) räddade mitt egna skinn samt att kvinnan riskerar fängelse i upp till 2 år. Tror du verkligen folk kommer bry sig om det då?
De kommer skratta och vara glada att rättvisa har skipats, tack vare att någon tog sitt ansvar och var beredd.
Och visst, hon kan motanmäla mig och jag åker på dagsböter på ett par tusen men jag har räddat mitt liv - tror du verkligen ett par tusenlappar spelar så stor roll då?
Jo, för när man är full så står man så klart och bedömer hur de fungerar. Ett par som varit gifta i 30 år kan fortfarande hitta sidor som de inte ens visste om från varandra, tror du då att jag lyckas bedöma hur en tjej är på någon timme eller två på krogen?
Eller så är det så att du är en kvinna och finner detta bestört eftersom det är ni tjejer som får "lida" utav mitt filmande, som ingen kommer veta om.
Så du litar på killar efter att ha pratat med dem i ett par timmar? Tror du jag tänker dejta i 5 månader innan jag ska knulla eller?
Funkar det för dig?
Tydligen så funkade det...
Ah, låter lite som att knulla främmande utan kondom - klart jag kan men jag vill vara skyddad, för att skydda mig själv.
Allvarligt, du skapar en höna utav en fjäder - försöker hitta småfel och påpekar "Men om ni knullar igen", ja det kan komma en komet från Mars men inte fan räknar jag med det i kalkylen, jag skyddar mig själv för vardagen och jag vill gärna förbli hel och intakt. Det är skit du kommer med "Tänk om" <-
Jag ska knulla brudarna 1 gång, händer det fler gånger - ja då lär jag nog antingen ta mig tid att lära känna dem eller knulla dem hemma hos mig och passar det inte för dem, ja då kan de dra.