Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-25, 10:43
Bannlyst
Jag och en av mina gamla tjejer försökte filma samlag 2 ggr tror jag. Har de liggande här som DV-band. Men fy fan va pinsamt att se sig själv! Det blir ju så amatörmässigt.

Dock har jag filmat henne när hon tog av sig kläderna på en brygga, och badade naken, för att sen gå upp upp naken och torka sig, och ta på sig klänning etc. Den är awesome! Och mina kommentarer!
Tyvärr (?) så har jag visat den för mina kamrater när vi har varit på utgång, flera gånger...
Vet att det kanske var fel, men är/var man så vacker naturell, och tillätt bli filma så...
never mind?
Citera
2013-07-25, 11:40
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Jag förstår att du inte gillar mitt resonemang och att du försöker hitta brister men just nu gör du en höna utav en fjäder..

Jo och det är grejen - så fort jag får reda om det, så kommer jag kontakta min advokat som sedan simpelt ser till att fallet läggs ner, samt att ju fortare jag reagerar - desto mindre skada.

En viss skada kan ske men kan lova att det kommer snackas om "ludret som ljög för att skada någon annan" när bevismaterialet visas men om jag inget har, ja - då kan jag stå och kolla på medan folk sprider detta om mig i all evighet medan jag blir hotat, kanske får någon ruta inslagen, lite konstiga samtal mitt i natten m.m.

Kan lova, om det visar sig komma ut bevismaterial som säger att kvinnan ljuger, då kommer det ta fart i folket på Flashback, dessutom i sociala medier där det kommer diskuteras om kvinnan som försökte förstöra någons annans liv genom att ljuga ihop en historia.

Och sedan kan jag dessutom simpelt bevisa för min chef, mina vänner, familj m.m att det finns bevis och att ingenting stämmer utav kvinnan har sagt - jag kanske inte behöver visa videon men kommer det ut fakta som säger att kvinnan ljög, då kommer spelreglerna bli helt annorlunda.

Just detta kan jag se som ett problem men då vet jag, in -> ut -> sprut -> Dumpa! Tackar, då har vi det löst eller så ser jag till att knulla henne hemma hos mig. Kom inte nu med "Om hon inte vill knulla hos dig då?!?!" ja men då dumpar jag henne bara - kan det bli svårare?

Bättre att hon ser mig som en konstig kille än att jag blir falskt anmäld.

Jo, för att ses som våldtäktsman är mycket bättre än att ses som en hemsk man som filmar sin egna lägenhet.

Håller helt med dig! / SARKASM.

Tror du verkligen folk skulle haka upp sig på att jag filmade min egna lägenhet när jag ( tack vare det ) räddade mitt egna skinn samt att kvinnan riskerar fängelse i upp till 2 år. Tror du verkligen folk kommer bry sig om det då?

De kommer skratta och vara glada att rättvisa har skipats, tack vare att någon tog sitt ansvar och var beredd.

Och visst, hon kan motanmäla mig och jag åker på dagsböter på ett par tusen men jag har räddat mitt liv - tror du verkligen ett par tusenlappar spelar så stor roll då?

Jo, för när man är full så står man så klart och bedömer hur de fungerar. Ett par som varit gifta i 30 år kan fortfarande hitta sidor som de inte ens visste om från varandra, tror du då att jag lyckas bedöma hur en tjej är på någon timme eller två på krogen?

Eller så är det så att du är en kvinna och finner detta bestört eftersom det är ni tjejer som får "lida" utav mitt filmande, som ingen kommer veta om.

Så du litar på killar efter att ha pratat med dem i ett par timmar? Tror du jag tänker dejta i 5 månader innan jag ska knulla eller?

Funkar det för dig?

Tydligen så funkade det...

Ah, låter lite som att knulla främmande utan kondom - klart jag kan men jag vill vara skyddad, för att skydda mig själv.

Allvarligt, du skapar en höna utav en fjäder - försöker hitta småfel och påpekar "Men om ni knullar igen", ja det kan komma en komet från Mars men inte fan räknar jag med det i kalkylen, jag skyddar mig själv för vardagen och jag vill gärna förbli hel och intakt. Det är skit du kommer med "Tänk om" <-

Jag ska knulla brudarna 1 gång, händer det fler gånger - ja då lär jag nog antingen ta mig tid att lära känna dem eller knulla dem hemma hos mig och passar det inte för dem, ja då kan de dra.

Du missade poängen helt enkelt. Din film kommer inte nödvändigtvis rädda dig från att bli dömd för våldtäkt, och den kommer definitivt inte skydda dig från ryktesspridning. Det beror förstås på exakt hur tjejen lägger upp sin story, om hon ska ljuga kan hon ju lika väl ljuga om plats och tid? Framförallt kan hon säga att ni haft sex vid ett flertal tillfällen, och att du våldtog henne vid ett av dem. Då bevisar din film inget annat än att vid hon vid ett tillfälle gick med på sex.

Min poäng var inte heller att du kan välja mellan att ses som en läskig snubbe som filmar och att ses som en våldtäktsman. Min poäng var att när det kommer fram att du är en läskig snubbe som filmar, så kommer det att STÄRKA folks misstankar om att du skulle vara en våldtäktsman.

Din film kan användas till att hämnas på tjejen, och sänka hennes trovärdighet. Beroende på hennes lögns upplägg och övrig bevisning kan den eventuellt också rädda dig i rätten. Men den kommer inte att skydda dig från det du påstår att den ska skydda dig emot, ryktesspridning och förtal.
Citera
2013-07-25, 11:56
Medlem
Cruella de Vils avatar
Eller så åker du på ryktet om det äckliga kräket som filmade sina sexpartners i smyg. I mina ögon ser det knappast bättre ut.
Citera
2013-07-25, 18:53
Bannlyst
En mycket bra idé, då har vi fullkomliga bevis när lagen ändras så att falskvittnande kvinnor kan få ögonen utstuckna och tungan utryckt. Jag ser fram emot den dagen.
Citera
2013-07-25, 19:33
Medlem
15minFames avatar
Då fler våldtäkter begås än falska anmälningar - kanske tjejer ska gå omkring med konstant inspelning av sin omgivning
Citera
2013-07-25, 19:51
Medlem
TS, ditt tänk är sjukt snevridet och dina argument håller inte för fem sekunder. Hur man än förklarar för dig kommer du med samma grej "hellre filma sexet än att bli falskt anklagad för våldtäkt." "Ryktet försvinner aldrig även om man inte blir fälld" "jag räddar bara mitt eget skinn och sätter ludret i fängelse" (inte exakta citat men poängen är densamma)
Men du tror inte att om det läcker ut att du filmar sexet så kommer du få dåligt rykte för det? Folk kommer snacka och inga tjejer kommer vilja ligga med dig.

Och sen, vad för tjejer drar du hem egentligen om du tror att någon tänker falskt anklaga dig för våldtäkt? Dra inte hem vilken brud som helst då om du är så orolig.

Du kommer få lika dåligt rykte när folk får reda på att du filmar dina sexstunder. Jag vet att du tror att bli anklagad för falsk våldtäkt är det värsta som kan hända, tro mig - läcker dina filmer eller att du håller på med sånt skit har du större saker att oroa dig för. Då är du dessutom skyldig också!
Citera
2013-07-25, 20:01
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Då fler våldtäkter begås än falska anmälningar - kanske tjejer ska gå omkring med konstant inspelning av sin omgivning

Bra poäng. Man kan lätt föreställa sig hur kränkta de stackars våldtäktsmännen skulle känna sig när det kommer fram att de blev filmade medan de våldtog.
Citera
2013-07-25, 20:11
Bannlyst
har för mig att det har blivit förbjudet enligt ny lag som trädde i kraft att filma folk i den privata miljön.
Citera
2013-07-25, 21:04
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Bra poäng. Man kan lätt föreställa sig hur kränkta de stackars våldtäktsmännen skulle känna sig när det kommer fram att de blev filmade medan de våldtog.
Det var ju klagomål om hur orättvist det var mot de stackars våldtäktsmännen om kvinnan hade på sig en femidom med taggar som högg fast i snoppen som delades ut i något land i afrika där våldtäkter är mycket vanliga.

Men kameror mot brott är rätt effektivt. Såg en dokumentär från usa eller kanada, där boende i ett område hade tröttnat på gatuprostutionen på deras gator. Polisen kom dit och skingrade dem men alla kom tillbaka så fort dem åkt. Så de boende tog saken bokstavligen i egna händer och gick ut med videokameror. Sexköpare och säljare försvann illa kvickt och kom inte tillbaka.
Citera
2013-07-25, 21:08
Bannlyst
Lät ju som en bra lösning filma alla bittra äckliga narcissistiska feministjävlar så att friarna inte kommer tillbaka.
Citera
2013-07-26, 00:08
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patwotrik
Det är förvisso en bra invändning, men å andra sidan kommer ju damen ifråga aldrig att känna något om detta, eftersom hon aldrig kommer få reda på det.
Aha. Det man inte vet gråter man inte över. Om du någon gång hamnar i koma ska jag påminna tarmtänjar-olof om det. Se till att det inte blir några skador som är kvar när herrn vaknar upp, så är ingen skada skedd. Jag antar att du också tycker att det är okej att eventuella partners till dig ligger runt, så länge du inte vet någonting.

Det man inte vet gråter man kanske inte över, men det är ändå kränkande.

Citat:
Du missar att även en friande våldtäktsdom är förödande. Även om risken att bli dömd i domstol är minimal är risken att bli dömd av samhället mycket stor.
Om du läser mitt inlägg ser du att antalet anmälda våldtäkter också är väldigt lågt i förhållande till antalet ONS i Sverige.
Citat:
Om det är ONS/ förhållande spelar inte in, jag vill skydda mig själv och mitt liv. Jag trivs med mitt liv, mina vänner, mitt jobb och vill gärna ha det lika bra i framtiden med allt dessa i samma tanke.

Jag vet aldrig vad jag får med mig hem från krogen och det finns t o m en tråd här på Flashback där det finns kvinnor som dragit med män hem, för att göra dessa kvinnor gravida så de får ett barn, tror du inte då att de gärna plockar upp telefonen och ringer polisen om de vaknat upp dagen därpå med ångest och kanske ångrar vad de gjort eller på något sätt i framtiden - av någon anledning - skapar hat mot mig och vill få dit mig för våldtäkt.

Fast faktum kvarstår. Antalet anmälda våldtäkter i Sverige år 2012 var 6320. Och då kan du ju gott utgå ifrån att en stor del av dem var våldtäkter, eller i alla fall låg i gränszonen. Vi kommer aldrig få reda på hur många anklagelser som var falska, men om vi går högt och säger att 2000 var falska, så får du fram risken för att bli falskt anklagad genom att ta 2000 och dela det med antalet ONS i hela Sverige 2012. Risken är minimal.

Citat:
Fortfarande inte relevant, spelar ingen roll om 1 eller 10.000 blir dömda om året - jag vill skydda mig, mitt liv och mitt rykte.
Det spelar självfallet roll. Om en av 100 blev rånmördad 2012 hade det framkallat andra handlingar från mig än om en på miljonen blev rånmördad. Du kommer inte ifrån att du gör något kränkande för att potentiellt försvara dig mot något som det är en monstruöst liten chans att du råkar ut för

Mitt tips är att du istället slutar åka bil. Risken för att du krockar är bra mycket högre.

Citat:
Fast om jag får med mig en BDSM-brud med mig hem och jag är på, jag kanske slår henne helt blå och gul medan hon njuter som hon var i 7'de himlen. Hon kan enkelt då anmäla mig, ska jag då hävda i rätten att "Hon gillar BDSM"?

Jag har bokstavligt ingenting medan hon har bilder på sina skador som hon frivilligt sagt ja till - då är jag körd om jag inte har något som kan bevisa motsatsen.
Nej, du är inte alls körd. Det ska visas att det står utom rimligt tvivel att du har begått våldtäkten.

Citat:
Jo, man kan säga "Brott sker men det händer förmodligen inte mig, jag går ju bara mellan huset, affären och jobbet - vilket är en runda på 2 km"

Men när det väl slår till, så vill jag vara beredd.

Det handlar om statistik. Men visst, jag antar att du varken dricker dig full eller åker bil, för risken att du blir misshandlad eller krockar är nog sjukt mycket högre än att du blir falskt anklagad för våldtäkt.
Citera
2013-07-26, 00:12
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Det är klart att ni tjejer finner detta bestört men ni är inte i riskzonen som en kille är.
Risken att bli våldtagen är av allt att döma större än risken att bli falsk anklagad för att ha våldtagit någon.
Citat:
Diverse övrigt trams
Du tycks ha hakat upp dig på det här ämnet. Falska angivelser är alltid ett problem, men du får det att låta som om det här är något vanligt förekommande som sker hela tiden. Så är det inte. Du har fått en felaktig bild.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in