Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2013-07-24, 20:43
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calmself
EXAKT, tack! Jag satt även där först.



Men herregud vad är ditt problem? Tänk att vissa människor ska lägga skulden på den som har problemet. Det är ungefär som om svinen försvaras i detta fall.

Nu vet ju inte du alls hur det gick till efter att denna kille hade vräkt ur sig detta eller hur. Varför ska jag vara den svaga och gå iväg bara för att någon har sagt så till mig?

Och tänk att många också tror att man njuter av uppmärksamheten?? Det är väl för fan ingen uppmärksamhet man får av att en idiot säger så till en? Gå och dra något gammalt över dig, tack.

Jag har inga problem alls, det var ju du som hade problem och ställde några frågor, därav trådstarten.
Du fick olika förslag på vad det hela kan bero på och om du inte är nöjd med det du får höra, ja då får det väl vara så då.

Du behöver ju inte bli så jävla otrevlig bara för att du inte får de svar du önskar dig.
Citera
2013-07-24, 22:16
  #50
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flagella
Mer känt som gyllene snittet.

Jag letade efter det svenska ordet, valde fibonacci istället för golden ratio.
Tack för det.

Gyllene snittet, fast man tycker det borde vara gyllene spiralen/kurvan.
Citera
2013-07-24, 23:14
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Jag letade efter det svenska ordet, valde fibonacci istället för golden ratio.
Tack för det.

Gyllene snittet, fast man tycker det borde vara gyllene spiralen/kurvan.

Kärt barn har många namn. Det kallas det också om man ritar ut nämnda spiral om jag minns rätt. Håller man på med rektanglar och grejor handlar det ju mer om ett snitt.Fascinerande är det iaf
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback