• 1
  • 2
2013-07-19, 18:10
Medlem
knullklassons avatar
Vilken pizzeria handlar det om den här gången (och vilken etnicitet och religionstillhörighet har den svartmuskiga gärningsmannen)? Det är väl inte kebabsvarvarna på Våldtäktspizzerian Olympia på Drottninggatan som varit i farten igen, eller?

Citat:
Vid lunchtid på torsdagen besökte den 53-åriga kvinnan en pizzeria i Norrköping. Där ombads hon att följa med pizzabagaren in på kontoret.

Väl inne i rummet drog mannen ner sina byxor och blottade sitt könsorgan. Han ska sedan ha sagt att det kliade på könet och ville att kvinnan skulle undersöka penis.

– Kvinnan hänvisade till läkare och gick därifrån, säger Peter Aronsson, utredare vid Norrköpingspolisen.

Senare under eftermiddagen ringer hennes telefon. Det är pizzabagaren. Mannen säger att han varit hos läkaren som rekommenderat honom att onanera. Kvinnan undrar vad han menar och pizzabagaren svarar att han vill att hon ska hjälpa honom utföra handlingen.
Källa: http://www.nt.se/nyheter/?articleid=8689166
Citera
2013-07-19, 18:15
Medlem
TheWrongAlices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Vilken pizzeria handlar det om den här gången (och vilken etnicitet och religionstillhörighet har den svartmuskiga gärningsmannen)? Det är väl inte kebabsvarvarna på Våldtäktspizzerian Olympia på Drottninggatan som varit i farten igen, eller?

Källa: http://www.nt.se/nyheter/?articleid=8689166
Slightly OT kanske, men när vi ändå diskuterar artikeln:

Varför följde hon med honom in på kontoret?
Och varför hade han hennes telefonnummer?
Citera
2013-07-19, 18:18
Medlem
Gails avatar
"Kvinnan hänvisade till läkare". Den var go . Hon blev antagligen så skitnödig i situationen och tänkte på att jag kan bli kallad rasist. Jag tror faktiskt det för så borde inte en normal kvinna reagera om en man drar fram sin penis.

Pizzabagaren är väl en svettig turk i vanlig ordning.
Citera
2013-07-19, 18:28
Medlem
SituationStockholms avatar
Det finns en del pizzerior i Norrköping

http://onlinepizza.se/Norrkoping/

Roliga med fallet är när det står .

"Polisen har goda förhoppningar om att lösa fallet."
Senast redigerad av SituationStockholm 2013-07-19 kl. 18:31.
Citera
2013-07-19, 18:37
Medlem
Gails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SituationStockholm
Det finns en del pizzerior i Norrköping

http://onlinepizza.se/Norrkoping/

Roliga med fallet är när det står .

"Polisen har goda förhoppningar om att lösa fallet."

Det är inte självklart, han kan arbeta svart och då kommer ingen kännas vid nån sådan man där när polisen undersöker. Han kommer blåneka, offerkoftan osv. Men visst lite roligt citat och man kan tycka att det borde gå.
Citera
2013-07-19, 19:34
Medlem
Nemesisdivinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheWrongAlice

Precis min första tanke, nåt skumt är det med storyn. En urban legend kanske, likt råttan i pizzan? Att inte PK-media är mer kritiska är dock lite förvånande. Eller kanske inte...
Citera
2013-07-19, 20:28
Medlem
Citat:

Hon kanske hade ringt och beställt och därigenom hade han fått tag på numret. Vet förut för massa år sen när en kompis med skyddat nummer ringde och beställde så fick denne uppge sitt nummer. Antagligen för att förhindra busbeställningar.
Citera
2013-07-20, 07:44
Medlem
En tjejkompis frågade om dom hade något ledigt jobb på Olympus/Johannespizzeria. Efter hon hade pratat med honom ett tag tyckte hon att han började bete sig skumt och han försökte väldigt intensivt få ner henne till källaren för att "ta något att dricka" som han föreslog. Hon avböjde och bestämde efter detta att kolla upp honom, och såg här att han var anmäld för våldtäkt.

Låter väldigt likt scenariot som hänt i denna artikeln men vill som sagt inte hoppa på några "oskyldiga" för jag har för mig att dom bytt ägare på senare dagar.
Citera
2013-07-20, 08:01
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:

Om pizzerian gör hemleverans så måste man väl uppge telefonnummer. Kanske babben hoppade in som bud och gjorde hemleverans sen gillade han vad han såg och sparade numret.
Att hon var på kontoret berodde kanske på att babben drog någon vals om att han behövde hjälp att tyda svenskan på något papper från skatteverket.
Citera
2013-07-20, 10:51
Medlem
Faux Pass avatar
Hoppas verkligen att det kommer fram vilken pizzeria det är. ...som Norrköpingsbo vill jag varna varenda fruntimmer för att gå dig. Sådana svin ska outas!
Citera
2013-07-20, 11:02
Medlem
Witkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gail
"Kvinnan hänvisade till läkare". Den var go . Hon blev antagligen så skitnödig i situationen och tänkte på att jag kan bli kallad rasist. Jag tror faktiskt det för så borde inte en normal kvinna reagera om en man drar fram sin penis.

Pizzabagaren är väl en svettig turk i vanlig ordning.

Turk tror jag inte men kurd eller syrian är mycket möjligt.

Jag undrar också varför kvinnan följde med mannen in på kontoret, själbevarelsedriften tycks ligga på noll hos många kvinnor i dagens samhälle. Eller kan det vara som så att de känner varandra, det är nog inte första gången kvinnan handlar pizza där.

Det låter ju positivt att polisen tror att de ska kunna lösa detta fall, med all information blottlagd så vore det väl konstigt om man misslyckades?
Citera
2013-07-20, 11:27
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Witko
Turk tror jag inte men kurd eller syrian är mycket möjligt.

Jag undrar också varför kvinnan följde med mannen in på kontoret, själbevarelsedriften tycks ligga på noll hos många kvinnor i dagens samhälle. Eller kan det vara som så att de känner varandra, det är nog inte första gången kvinnan handlar pizza där.

Det låter ju positivt att polisen tror att de ska kunna lösa detta fall, med all information blottlagd så vore det väl konstigt om man misslyckades?
Det kan ju ha varit en ung kvinna som sökt job på pizzerian och hade därför gett ut sitt nummer och följt med ägaren till kontoret för att diskutera anställningen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in