Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-12-02, 22:00
  #1
Medlem
stigmas avatar
Någon som vet vilken krögare det gäller ?

http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=4554172
Citera
2008-12-02, 22:32
  #2
Medlem
Downspouts avatar
http://www.frianyheter.nu/index.php/...er-valdtaekter
Citera
2008-12-02, 22:33
  #3
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Den 29-åriga restaurangägaren Chamoun Daoud har anhållits för våldtäkt. Chamoun Daoud misstänks ha förgripit sig på två unga kvinnor. Övergreppen ska ha skett på den restaurang han äger.
Övergreppen mot de två kvinnorna [17 och 18 år gamla] ska ha inträffat den 10 oktober i år.

Utöver detta åtalades Chamoun Daoud i måndags för två fall av sexuella ofredanden. Det första inträffade den 8 mars i år. En 15-årig flicka är sedan tidigare flyktigt bekant med Chamoun Daoud. Flickan har berättat att hon träffat på Chamoun Daoud utanför restaurangen. Där ska han först erbjudit 15-åringen 1.000kr, sedan 2.000kr om han nästkommande kväll fick bjuda henne på “något stort och annorlunda”.
http://frianyheter.wordpress.com/
Finns bild på berikaren också..
Citera
2008-12-03, 00:42
  #4
Medlem
stigmas avatar
Tack för länken!

Vet ni vilken krog det gäller ? Det framgår inte av texten.
Citera
2008-12-03, 01:08
  #5
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stigma
Tack för länken!

Vet ni vilken krog det gäller ? Det framgår inte av texten.
Citat:
Fria Nyheter Säger:

2 december, 2008 kl. 5:04 pm
Jag frågade tingsrätten efter namnet på restaurangen, men fick inget svar. Egna efterforskningar visar att han har registrerat enskild firma inom restaurangbranschen. Adressen till denna skall vara drottninggatan 25 i Norrköping.
På Drottninggatan 25 finns enbart “Olympia Pizza & Gatukök”.
Söker man på vilka som registrerat firmor på den aktuella platsen så finner man inom restaurangbranschen två personer. Dessa två har enskild firma, namnen på deras firmor är:
Daouds Pizzeria och Grill [registrerad 2005, av någon som är 10 år äldre än den misstänkte våldtäktsmannen, detta kan vara en broder eller släkting]
Man finner även enskilda firman “Daoud, Chamoun” [registrerad 2007 av den misstänkte våldtäktsmannen och dömda sexförbrytaren]. Detta KAN betyda att våldtäktsmannen tagit över sin broders/släktings pizzeria.
Det är vanligt att en enskild firma inte har samma namn som den registrerats som.
varsågod..
Citera
2008-12-03, 07:28
  #6
Avstängd
Beccasins avatar
En muslim givetvis vad annars? Jag är inte direkt chockad.
Citera
2008-12-10, 11:48
  #7
Medlem
Mickey Mouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stigma
Tack för länken!

Vet ni vilken krog det gäller ? Det framgår inte av texten.
Pizzeria Olympia som ligger på Drottninggatan...
Citera
2008-12-28, 05:22
  #8
Medlem
Chamoun Daoud... usch... måste vara Norrköpings vidrigaste avskum... Han brukar jämt stå utanför sitt pizzeria olympia o slänga olämpliga kommentarer mot damer som går förbi... USCH säger jag bara...
Citera
2008-12-28, 07:10
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beccasin
En muslim givetvis vad annars? Jag är inte direkt chockad.


tyvärr så får du läsa på din läxa igen...

namnet som står ovan är verkligen inte muslimisk... utan syriansk... alltså kristen.. som svenskar..

så tyvärr din "lilla Teori" funkar inte nu... "din" egen religion "står" bakom denna våldtäkt.. inte islam...

mvh
Citera
2008-12-28, 07:20
  #10
Medlem
Herr Daoud fick alldeles nyligen barn med en svensk kvinna också om jag inte missminner mig.

Edit:Hittade det jag sökte snabbare än väntat: http://www.nt.se/nyfodda/ , välj datum 22/11, sedan är han på sjätte bildraden uppifrån. För det är väl rätt dude, va?
__________________
Senast redigerad av punyqoq 2008-12-28 kl. 07:23.
Citera
2008-12-28, 08:20
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av master-flash
tyvärr så får du läsa på din läxa igen...

namnet som står ovan är verkligen inte muslimisk... utan syriansk... alltså kristen.. som svenskar..

så tyvärr din "lilla Teori" funkar inte nu... "din" egen religion "står" bakom denna våldtäkt.. inte islam...

mvh

Förvisso kan man ju tycka att det är större skillnad mellan syrianskortodox kristendom och svensk sekulariserad kristendom än mellan syrianskortodox kristendom och islam, men men.. Vill inte på något sätt säga att våldtäkter skulle höra till islam, men tycker det känns udda o jämföra syrianskortodoxa med svenskar xD

Citat:
Ursprungligen postat av punyqoq
Herr Daoud fick alldeles nyligen barn med en svensk kvinna också om jag inte missminner mig.

Edit:Hittade det jag sökte snabbare än väntat: http://www.nt.se/nyfodda/ , välj datum 22/11, sedan är han på sjätte bildraden uppifrån. För det är väl rätt dude, va?

FY FAN!!! Tror jag kommer spy =/ VIDRIGT!
Citera
2008-12-28, 09:38
  #12
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punyqoq
Herr Daoud fick alldeles nyligen barn med en svensk kvinna också om jag inte missminner mig.

Edit:Hittade det jag sökte snabbare än väntat: http://www.nt.se/nyfodda/ , välj datum 22/11, sedan är han på sjätte bildraden uppifrån. För det är väl rätt dude, va?

Tack för länken, den funkade fint. Vilken vidrig människa.

Citat:
Offret - en 15-årig flicka - är sedan tidigare flyktigt bekant med krögaren. Flickan berättar att hon träffat på mannen utanför krogen. Där ska han först erbjudit 15-åringen 1 000 kronor, sedan 2 000 kronor om han nästkommande kväll fick bjuda henne på "något stort och annorlunda".


Stort och annorlunda?

Citat:
15-åringen uppger också att mannen tidigare erbjudit 1 000 kronor om hon fixade så hennes tjejkompisar låg med honom.

Citat:
Mannen är tidigare fälld för bland annat sexuellt utnyttjande av underårig, ofredande och försök till utpressning.


Han är tidigare dömd för sexbrott, livsstids utvisning är det som gäller för den här karln.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback