Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-07-19, 16:21
  #1
Medlem
En RC återförsäljare som jag brukar handla hos minst 1-2 gånger i veckan som säljer 4 olika sorters cannabinoider och rökmixen BlueBerry Blitz. Syftet med denna tråd är att det ska diskuteras kring deras produkter. För tillfället har de endast en rökmix heter BlueBerry Blitz och är gjord på 5F-AKB48 och finns vad jag vet i en smak för tillfället. Brukar inte köpa färdiga rökmixar så ofta, då jag hellre gör dem själv.

Fick hem mina 10g Blitz igår och kan helt enkelt säga att det luktar UNDERBART gott, smakar super och blev riktigt jävla stekt, höll i sig runt en timme. Meckade 0,7gr per gås, potent röka som fan!

Dela med er utav era erfarenheter av chemicalservices?
Citera
2013-07-19, 17:42
  #2
Medlem
Zot^s avatar
Min erfarenhet av chemicalservices är 3st tullbrev.
Citera
2013-07-19, 18:14
  #3
Medlem
juvasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahalaka
En RC återförsäljare som jag brukar handla hos minst 1-2 gånger i veckan som säljer 4 olika sorters cannabinoider och rökmixen BlueBerry Blitz. Syftet med denna tråd är att det ska diskuteras kring deras produkter. För tillfället har de endast en rökmix heter BlueBerry Blitz och är gjord på 5F-AKB48 och finns vad jag vet i en smak för tillfället. Brukar inte köpa färdiga rökmixar så ofta, då jag hellre gör dem själv.

Fick hem mina 10g Blitz igår och kan helt enkelt säga att det luktar UNDERBART gott, smakar super och blev riktigt jävla stekt, höll i sig runt en timme. Meckade 0,7gr per gås, potent röka som fan!

Dela med er utav era erfarenheter av chemicalservices?


Vad fick du betala och kan du beskriva smaken lite mer?
Citera
2013-07-19, 22:33
  #4
Medlem
Zot^: Oj det inte roligt det inte, själv har jag haft tur, alltid fått vad jag beställt

Juvass: Fick betala 511kr ink. då frakt 100kr.

Om smaken, så va de som att röka blåbär, inte kanske bästa förklaringen, men lukten va en fräsch blåbär smak och röken va bara så underbart smakrik och så len i halsen. Man blir bara så jävla bränd på ett par bloss.
Citera
2013-07-20, 01:42
  #5
Medlem
de säljer ju inrikes, svårt att få tullbrev då.
Citera
2013-07-20, 10:59
  #6
Medlem
juvasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahalaka
Zot^: Oj det inte roligt det inte, själv har jag haft tur, alltid fått vad jag beställt

Juvass: Fick betala 511kr ink. då frakt 100kr.

Om smaken, så va de som att röka blåbär, inte kanske bästa förklaringen, men lukten va en fräsch blåbär smak och röken va bara så underbart smakrik och så len i halsen. Man blir bara så jävla bränd på ett par bloss.


Fyfan vad nice ska lätt beställa!
Citera
2013-08-17, 12:48
  #7
Medlem
dawthedudes avatar
har också fått mitt taget i tullen där. Men dem skickar ju inrikes nu för tiden så det är ju ett pluss.
Citera
2016-04-19, 15:12
  #8
Medlem
DirtyNorths avatar
Någon som beställt på senaste tiden och vet hur många dagar man brukar måste vänta på att få hem paketet?

Mvh
Citera
2016-04-19, 16:30
  #9
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
Någon som beställt på senaste tiden och vet hur många dagar man brukar måste vänta på att få hem paketet?

Mvh
Beställer på måndagar och får det nästa måndag, så allt som allt ca. 1vecka Fortfarande gröna grabbar det där.
Citera
2016-04-19, 16:49
  #10
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Beställer på måndagar och får det nästa måndag, så allt som allt ca. 1vecka Fortfarande gröna grabbar det där.
Okej, tack för så snabbt svar
Då lär jag få mitt paket i morgon eller torsdag
Citera
2016-04-19, 16:53
  #11
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
Okej, tack för så snabbt svar
Då lär jag få mitt paket i morgon eller torsdag
Lugnt det ^^
Får man fråga vad för roligt du beställt?
Citera
2016-04-19, 16:59
  #12
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Lugnt det ^^
Får man fråga vad för roligt du beställt?
Jag rökte väldigt mycket noider förut å beställt därifrån väldigt mycket fast bara pulver å skulle göra samma sak nu men dom hade inge pulver inne :/
Så vart 10g färdig mix med Amnesia

Nu var det ett bra tag sedan jag rökte så får ta det väldigt försiktigt med den skulle jag tro då den innehåller MMB-CHMINACA
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback