Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-04-19, 17:07
  #13
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
Jag rökte väldigt mycket noider förut å beställt därifrån väldigt mycket fast bara pulver å skulle göra samma sak nu men dom hade inge pulver inne :/
Så vart 10g färdig mix med Amnesia

Nu var det ett bra tag sedan jag rökte så får ta det väldigt försiktigt med den skulle jag tro då den innehåller MMB-CHMINACA
Haha den mixen är dunderskön!
Ta typ 5 " små blad " eller så av damianan så får du ett najs rus
Citera
2016-04-19, 17:21
  #14
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Haha den mixen är dunderskön!
Ta typ 5 " små blad " eller så av damianan så får du ett najs rus
Då jag oftast bara röker hink så blir det nog en liten dos från början så man inte ramlar ihop på golvet innan man hinner till soffan :P
När jag rökte MMB-CHMINACA sist så hade jag massa olika noider hemma så kan inte säga hur avtändningen av just den är, vet du?
Citera
2016-04-19, 17:29
  #15
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
Då jag oftast bara röker hink så blir det nog en liten dos från början så man inte ramlar ihop på golvet innan man hinner till soffan :P
När jag rökte MMB-CHMINACA sist så hade jag massa olika noider hemma så kan inte säga hur avtändningen av just den är, vet du?
Jag märkte knappt AT efter 4månaders bruk ( Bara på kvällarna på vardagar och hela dagarna på helger ) blev lite risig i magen+ dålig sömn första 3dagarna, lite overklighetskänslor fast inget farligt bara. Kanske lite blekare, fast va på vintern för det mesta kanske det haha noll sol, är nog bara det
Citera
2016-04-19, 17:34
  #16
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Jag märkte knappt AT efter 4månaders bruk ( Bara på kvällarna på vardagar och hela dagarna på helger ) blev lite risig i magen+ dålig sömn första 3dagarna, lite overklighetskänslor fast inget farligt bara. Kanske lite blekare, fast va på vintern för det mesta kanske det haha noll sol, är nog bara det
Hade ju varit nice om man inte får en AT från helvete!

Tycker att vissa man rökt har man bara behövt röka 2-3 dagar så har man fått en hemsk AT efteråt.
Citera
2016-04-19, 17:36
  #17
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
Hade ju varit nice om man inte får en AT från helvete!

Tycker att vissa man rökt har man bara behövt röka 2-3 dagar så har man fått en hemsk AT efteråt.
Haha jo vissa, men varierar från person till person. Jag rökte knappt monstermängder ( typ 50g veckan som vissa ) under en längre tid och fick liten avtändning ingen " självmordstanke " avtändning. Håll hyfsad rökning så går det bra
Citera
2016-04-20, 14:27
  #18
Medlem
funkermanis avatar
aldrig haft problem med grejer därifrån, alltid kommit fram.
Citera
2016-04-20, 15:21
  #19
Medlem
tarjaas avatar
Skickar dessa inrikes alltså? De har ju massa olika klassade saker?
Citera
2016-04-20, 15:38
  #20
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tarjaa
Skickar dessa inrikes alltså? De har ju massa olika klassade saker?
Dom har gjort det men gör inte det längre.
Citera
2016-04-20, 15:44
  #21
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tarjaa
Skickar dessa inrikes alltså? De har ju massa olika klassade saker?
Längesen dom skickade inrikes nu, tyvärr. Dom borde etablera sig här igen va så jävla mycket bättre förr när dom fanns inrikes
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback