Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-18, 12:17
  #1
Medlem
TempestaSolares avatar
Läste precis en artikel i aftonbladet som fick mig att sätta kaffet i halsen.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17153361.ab

Detta kan väl inte vara sant?!
Citera
2013-07-18, 12:29
  #2
Medlem
Pre 1914s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TempestaSolare
Läste precis en artikel i aftonbladet som fick mig att sätta kaffet i halsen.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17153361.ab

Detta kan väl inte vara sant?!

Vad är inte sant? Och jag kan inte se något om att hon vill träda ut ur partiet.
Citera
2013-07-18, 12:29
  #3
Medlem
AbdullahSvenssons avatar
GÅ INTE IN PÅ AFTONBLADET FÖR I HELVETE.
Nej jag har väldigt svårt att tro att Hanna lämnar, det låter som något Aftonbladet hittat på.
Citera
2013-07-18, 12:30
  #4
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pre 1914
Vad är inte sant? Och jag kan inte se något om att hon vill träda ut ur partiet.
"Efter att ha anmält en SD-tjänsteman för sextrakasserier valde Hanna Wigh, 26, att säga upp sig."

Tråkigt om hon lämnar partiet bara för att en idiot inte kunde hålla kåtheten i styr
Citera
2013-07-18, 12:34
  #5
Medlem
TempestaSolares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbdullahSvensson
GÅ INTE IN PÅ AFTONBLADET FÖR I HELVETE.
Nej jag har väldigt svårt att tro att Hanna lämnar, det låter som något Aftonbladet hittat på.

Nej, det gör jag inte heller i vanliga fall. Råkade snubbla in på denna via en artikel som Avpixlat länkat.

Jo, tanken har slagit mig att så kan vara fallet. Det känns åtminstone som ännu ett billigt försök att trigga igång en väljarflykt från SD.
Citera
2013-07-18, 12:42
  #6
Medlem
Pre 1914s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen-Skuk
"Efter att ha anmält en SD-tjänsteman för sextrakasserier valde Hanna Wigh, 26, att säga upp sig."

Tråkigt om hon lämnar partiet bara för att en idiot inte kunde hålla kåtheten i styr

Hon sa upp sin tjänst på partiet för att sslippa gubbslemmet, men talar ju bara gott om partiet i artikeln. Står inget om att lämna partiet.
Citera
2013-07-18, 12:44
  #7
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pre 1914
Hon sa upp sin tjänst på partiet för att sslippa gubbslemmet, men talar ju bara gott om partiet i artikeln. Står inget om att lämna partiet.
Innebär inte att säga upp sin tjänst på ett parti att lämna partiet? Måste man sluta rösta på partiet eller?
Citera
2013-07-18, 12:45
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen-Skuk
"Efter att ha anmält en SD-tjänsteman för sextrakasserier valde Hanna Wigh, 26, att säga upp sig."

Tråkigt om hon lämnar partiet bara för att en idiot inte kunde hålla kåtheten i styr

Står ju klart och tydligt att hon lämnar sitt arbete/jobb som riksombudsman, men stannar kvar i SD.
Citera
2013-07-18, 12:47
  #9
Medlem
Hanna Wigh sade väl upp sig på sin dåvarande post och sitter numera i SD´s partistyrelse om jag förstått det rätt. En artikel som nog är medvetet gjord för att folk ska missförstå den.
Citera
2013-07-18, 13:06
  #10
Medlem
Varför å varför envisas SD med att låta aftonslakset vara med på ett hörn. Gillar de att dansa efter avskrädenas pipa??
Vafan, bojkotta aftonslasket och pisspressen totalt! Är det så svårt att fatta att de vinklar, ljuger och vänder allting som de presenterar angående er. Ha ingenting med dem att göra ffs!
Citera
2013-07-18, 13:09
  #11
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vredesmodet
Varför å varför envisas SD med att låta aftonslakset vara med på ett hörn. Gillar de att dansa efter avskrädenas pipa??
Vafan, bojkotta aftonslasket och pisspressen totalt! Är det så svårt att fatta att de vinklar, ljuger och vänder allting som de presenterar angående er. Ha ingenting med dem att göra ffs!
All publicitet är bra publicitet sägs det, men det gäller nog inte längre eftersom SD är så stora. Gäller väl i huvudsak mindre partier som SvP, som inte alla känner till och vet vad de står för och så.
Citera
2013-07-18, 13:43
  #12
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vredesmodet
Varför å varför envisas SD med att låta aftonslakset vara med på ett hörn. Gillar de att dansa efter avskrädenas pipa??
Vafan, bojkotta aftonslasket och pisspressen totalt! Är det så svårt att fatta att de vinklar, ljuger och vänder allting som de presenterar angående er. Ha ingenting med dem att göra ffs!
Kolla gärna vilka artikelförfattarna är... Ehsan Fadakar (som verkligen är besatt av SD) och Kenan Habul https://www.flashback.org/t2149972
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback