Citat:
Tankar kring detta?
idiotiskt och extremt efterblivet frn vran kra korrupta regering som envisas att sno mina skattepengar till sna hr flumprojekt!
Citat:
Hur knns det att dina skattepengar gr till "[i]kritiska ras- och vithetsstudier
Hur jag knner mig? Irriterad ver att mina hrt jobbade pengar ska g till idiotiska studier bara fr att eliten har lite ngest ver gammal jvla skit som hnde fr lnge sen som vi har inget med att gra.
Detta r bara ett medel fr eliten att splittra folket och provocerar fram etniska konflikter s dom kan infra en polis/fascist stat dr vi vanliga ''losers'' fr betala det hgsta priset. Vran frihet allts.
Varfr har vi annars en massinvandring och alla artiklar, studier osv som bara handlar om att vi vita r s jvla onda bara fr att ett
ftal rika giriga as tjnade p tex slaveriet fr lnge sen? Jo drfr att eliten vill ha
konflikter, dom vill ha
spnningar mellan folkgrupper, dom vill ha en
urskt den dagen nr bgaren rinner ver s den vanliga Svensson ska grta efter hrda tag frn regeringens hll fr att trygga sitt Volvo, villa, vovve liv och vips s har vi en polis/militr fascist stat dr visst vi r trygga men r det verkligen vrt att leva i ett samhlle dr man r trygg p gatorna men om man sger fel sak s har man poliser som sparkar in ens drr och drar i vg en? Som i Tyskland och Soviet p 30-40 talet.
Detta handlar inte om vita vs svarta gott folk, Det handlar om Eliten vs folket! Sndra och hrska helt enkelt och jag tycker synd om dom som inte har insett det, Gller bde rasister och icke-rasister.