Citat:
Ursprungligen postat av
kaama
Det finns faktiskt hardcore missbrukare där ute som leker med droger...droger är deras liv. Dvs, drogerna är av mer värde än deras liv.
Annat ord kan också vara "misslyckade köttskallar som har tagit fel väg i livet för att dom var köttskallar"
Jag kan inte lista ut T.ex. hur man kan vara ett sådant kötthuvud så man blir beroende av droger som Meth, Heroin, Kokain etc. Finns rika ungar med älskande föräldrar som har fastnat, jag blir bara
Visst testa en gång, det har tom jag gjort.
Men sedan så inser man att detta är fel att fortsätta med? behöver jag utveckla mer liksom?
Sen om man väljer att fortsätta för att man har haft ett dåligt och misslyckat liv kan jag inte kalla för köttskallar då jag inte direkt vet hur det är att vara ett föräldralöst barn som aldrig borde ha kommit till moder jord. OCh om en person skulle säga T.ex. "mitt liv är skit, så jag bryr mig inte" Visst, fortsätt då, kan till och med tycka synd om personen då han aldrig har haft mycket vägledning.
Vem vet, mitt nästa liv kanske består av en lina tjack på fredagen för att sedan skjuta lite H på lördagskvällen, för att sedan fortsätta tills nästa fredag med lite andra "roligheter"
Lite OT dock...
Skrev från mobilen och formulerade mig lite dåligt..
Men det jag syftade på var tex svenska ungdomar som hellre sitter och beställer den här dyngan istället för att fixa äkta vara, riskerna med rc's är ju så mycket värre än lite böter om man tänker på hur dessa framställare bara kastar ihop olika kemikalier för att tjäna snabba pengar.
En person som mår dåligt och skiter i vilket var inte kategorin av människor jag syftade på.