Idag, när man efter en hektisk arbetsvecka sovit ut och kliver upp, brygger sitt kaffe och fixar en go frukost så får man allt förstört när man slår på TV4 Nyhetsmorgon. Ca kl 09:30. Då sitter den där politiskt korrekta idioten Jesper Börjesson i deras morgonsoffa med Jonas Sjögren och två andra västertroll och diskuterar Trumps 100 första dagar som president. De fullkomligt spottar ur sig sin jävla propaganda och påstår att Trump är högerextrem

Det hela avslutas med att de via telefon talar med Wallström som fortsätter att indirekt fördöma Trump.
För att sedan toppa denna åsiktsmisär så får den politiska kommentatorn, Oscarsson, enbart en minut att tala om Trump. Jag vet inte vad som hänt innan i programmet, men jag kan ju slå vad om min högerarm om att SD inte varit gäster i studion i alla fall, troligen inte M heller.
Är så jävla trött på denna propaganda om att allt konservativt är av ondo, att ett starkt gränsskydd är rasism mm. I Sverige råder total avsaknad av nyanserade politiska diskussioner. Upplever att de "korrekta" politikerna utifrån journalisternas syn får ca tio ggr mer tid än än till exempel SD. Mycket konstigt egentligen med tanke på att SD enl opinionsmätningar är bland de största partierna. Men förvånad är jag inte, Sveriges journalister består ju av 95% vänstervridna idioter.