2017-03-04, 10:35
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klimathotet
Vad heter hon som rapporterar vädret idag? Vilken läckerbit.
Ulrika Andersson står det på deras hemsida. Ja hon går att knulla, vältränad och kåt trots att hon börjar bli äldre.
Citera
2017-03-04, 10:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Ulrika Andersson står det på deras hemsida. Ja hon går att knulla, vältränad och kåt trots att hon börjar bli äldre.
Ålder? H
Citera
2017-03-04, 10:41
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ålder? H
Född 1979
Citera
2017-03-04, 11:04
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet

Vilken härlig kropp hon har. Härliga tuttar, inget silicon där inte.
Citera
2017-03-04, 11:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Vilken härlig kropp hon har. Härliga tuttar, inget silicon där inte.
Ja aldrig sett hon innan (eftersom jag aldrig kolla på detta programmet) men jävlar vad fin hon är. Hoppas hon läser detta så hon får lite självförtroende.
Citera
2017-03-04, 11:19
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ja aldrig sett hon innan (eftersom jag aldrig kolla på detta programmet) men jävlar vad fin hon är. Hoppas hon läser detta så hon får lite självförtroende.
Jag tror hon är fullt medveten om detta redan. Hon har förmodligen redan knullat med Bengt Magnusson
Citera
2017-04-08, 08:33
Medlem
ProfessorAnuss avatar
Jesper Börjesson vilken lobotimerad proxy detta är. Hur kan han ha kvar sitt jobb. Han kan ju inget är inte allmänbildad.

Till Samir Abu Eid - Har nyheten om terrorattacken verkligen nått ända ner till Beirut? Haha sociala medier och internet Jeppe.
Citera
2017-04-08, 10:26
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorAnus
Jesper Börjesson vilken lobotimerad proxy detta är. Hur kan han ha kvar sitt jobb. Han kan ju inget är inte allmänbildad.

Till Samir Abu Eid - Har nyheten om terrorattacken verkligen nått ända ner till Beirut? Haha sociala medier och internet Jeppe.

Han som övriga idioter på TV4 och SVT har fullt upp med att vara PK. Dumidioten Jenny Strömstedt gillade starkt ordet som Miljöpartisten Fridolin sa när han var på olycksplatsen, främlingsvänliga. Snacka om att på alla sätt försöka mörka allt negativt om invällningen. De är helt dumma i huvudet.
Citera
2017-04-29, 10:52
Medlem
godboys avatar
Idag, när man efter en hektisk arbetsvecka sovit ut och kliver upp, brygger sitt kaffe och fixar en go frukost så får man allt förstört när man slår på TV4 Nyhetsmorgon. Ca kl 09:30. Då sitter den där politiskt korrekta idioten Jesper Börjesson i deras morgonsoffa med Jonas Sjögren och två andra västertroll och diskuterar Trumps 100 första dagar som president. De fullkomligt spottar ur sig sin jävla propaganda och påstår att Trump är högerextrem Det hela avslutas med att de via telefon talar med Wallström som fortsätter att indirekt fördöma Trump.

För att sedan toppa denna åsiktsmisär så får den politiska kommentatorn, Oscarsson, enbart en minut att tala om Trump. Jag vet inte vad som hänt innan i programmet, men jag kan ju slå vad om min högerarm om att SD inte varit gäster i studion i alla fall, troligen inte M heller.

Är så jävla trött på denna propaganda om att allt konservativt är av ondo, att ett starkt gränsskydd är rasism mm. I Sverige råder total avsaknad av nyanserade politiska diskussioner. Upplever att de "korrekta" politikerna utifrån journalisternas syn får ca tio ggr mer tid än än till exempel SD. Mycket konstigt egentligen med tanke på att SD enl opinionsmätningar är bland de största partierna. Men förvånad är jag inte, Sveriges journalister består ju av 95% vänstervridna idioter.
Senast redigerad av godboy 2017-04-29 kl. 11:01.
Citera
2017-04-29, 15:05
Medlem
afvongreves avatar
Jag såg också på Nyhetsmorgon idag. Henrik Berggren, sångare i Broder Daniel var med, i vit sjal och svart hatt. Först hade han varit sångare i Broder Daniel för tio år sedan, sedan blev han trött och orkade ingenting under tio år, nu medicineras han med amfetamin och har gjort en låt??
Citera
2017-05-06, 10:59
Medlem
Sirdaniels avatar
Någon mer än jag som stör sig fruktansvärt på nästan alla i nyhetsmorgon? Personligheter som är falska eller genuint vidriga. Tänker främst på Jesper Börjesson, Steffo, Anders Pihlblad och Jenny Strömstedt.
Citera
2017-05-06, 16:20
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sirdaniel
Någon mer än jag som stör sig fruktansvärt på nästan alla i nyhetsmorgon? Personligheter som är falska eller genuint vidriga. Tänker främst på Jesper Börjesson, Steffo, Anders Pihlblad och Jenny Strömstedt.

Dito.

Almenäs, Tilde, Soraya. Spyr på dem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in