Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-13, 15:43
  #1417
Medlem
DoktorBlutegels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungoBongo
Skulle du lägga dig ner när en aggressiv hund vill bita dig? Din dumma jävel.

Klart att han hade gjort. Han hade låtit hunden bita sönder hela kuken på honom när den först försöker bita honom där. Ingen vettig människa hade försökt försvara sig mot att få kuken sönderbiten när en polis säger "lägg dig ner!". Man är väl laglydig, eller?
Citera
2013-07-13, 15:46
  #1418
Medlem
[quote=slimmerboy|44299821]Vi har bara sett en del av händelseförloppet, just den biten där polisen går till attack.
Sen så är det intressant att denna man säger att han ska spränga gatan ..


Han frågar först henne om hon ska spränga gatan varpå hon replikerar, - skall Du spränga gatan? Han svarar ja osv. Han är skitfull och fattar inte hur hon lurar honom att ge henne en anledning att piska på vilket är vad hon längtar efter.
- Han blir också tydligt upprörd när hon rapporterar att han sagt han skall spränga gatan och förnekar, och säger nej, jag skall inte spränga gatan.

Detta framgick tydligare innan videon kortats ned i början. Förfaringssättet att provocera meddelst dessa inövade knep framgår här.

http://corruptio.bloggsida.se/divers...d-t-i-hasselby
__________________
Senast redigerad av Torero 2013-07-13 kl. 15:52.
Citera
2013-07-13, 15:47
  #1419
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorBlutegel
Klart att han hade gjort. Han hade låtit hunden bita sönder hela kuken på honom när den först försöker bita honom där. Ingen vettig människa hade försökt försvara sig mot att få kuken sönderbiten när en polis säger "lägg dig ner!". Man är väl laglydig, eller?
Jasså, det skulle du? Du är då totalt blåst och kan dra åt helvete.
Citera
2013-07-13, 15:50
  #1420
Medlem
DoktorBlutegels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungoBongo
Jasså, det skulle du? Du är då totalt blåst och kan dra åt helvete.

Nej, min vän. Den som är totalt blåst här är du som inte inser uppenbar ironi.
Citera
2013-07-13, 15:54
  #1421
Medlem
Standardförfaranden av korrupta grisar, de lurar folk för att kunna sätta dit de. De ljuger i rapporter och vinklar information så att Svenssons åker dit.

Detta händer hela tiden...

Inför kameratvång på grisarna och låt inte korrupta svin välja lämpliga klipp ur filmer för att på så sätt luras.
__________________
Senast redigerad av OgodFinally 2013-07-13 kl. 15:56.
Citera
2013-07-13, 15:56
  #1422
Medlem
Hyfss avatar
Jag undrar varför svensk polis inte kommenderar folk bättre och tydligare. Jag säger inte att det hade fungerat i just här fallet men varför kan de inte bara uttrycka något i stil med: -För min och din säkerhet kommer jag sätta handbojor på dig. Vänd dig om, händerna bakom ryggen. Håll dig lugn, så går allt bra och vi kan prata vidare.

Nu hade inte det hjälpt i just det här fallet då fyllot sannolikt hade behövt en timme på sig att processa orden. Och snuten var inte intresserad av att lösa problemet. Hon tappade fattningen och ville bara slå honom. Att kontrollera honom var uppenbarligen inte intressant då bojorna inte ens kom fram när hon var färdig med honom.

Svensk polis verkar lära sig att alla ska lägga sig ned hela tiden. Sätt på dem bojor i stället. Lägg dem ned sen. Bara en masochist lägger sig ner i situationen på filmen. Det är ett under att han inte försvarar sig med knytnävarna.
Citera
2013-07-13, 15:58
  #1423
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorBlutegel
Nej, min vän. Den som är totalt blåst här är du som inte inser uppenbar ironi.
Ok, ursäkta då. Blev lättade över att du var ironisk.
Citera
2013-07-13, 16:02
  #1424
Medlem
Hur FAN ska han ligga still när fitthunden attackerar, vilken snut.
Citera
2013-07-13, 16:03
  #1425
Medlem
Det svensk polis ska lära sig är hur man handskas med folk, inte agera som efterblivna korrupta jävla nollor.

Ligger det sanning i att de får lära sig att "skrika" åt folk etc under sin utbildning, då är det något allvarligt fel, dels på de som utbildar, de som utbildas, de som skapat underlaget samt alla medvetskap om detta som inte ifrågasatt det.

Skott i pannan borde vara vanligare verkar det som.
Citera
2013-07-13, 16:15
  #1426
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyfs
Jag undrar varför svensk polis inte kommenderar folk bättre och tydligare. Jag säger inte att det hade fungerat i just här fallet men varför kan de inte bara uttrycka något i stil med: -För min och din säkerhet kommer jag sätta handbojor på dig. Vänd dig om, händerna bakom ryggen. Håll dig lugn, så går allt bra och vi kan prata vidare.

Nu hade inte det hjälpt i just det här fallet då fyllot sannolikt hade behövt en timme på sig att processa orden. Och snuten var inte intresserad av att lösa problemet. Hon tappade fattningen och ville bara slå honom. Att kontrollera honom var uppenbarligen inte intressant då bojorna inte ens kom fram när hon var färdig med honom.

Svensk polis verkar lära sig att alla ska lägga sig ned hela tiden. Sätt på dem bojor i stället. Lägg dem ned sen. Bara en masochist lägger sig ner i situationen på filmen. Det är ett under att han inte försvarar sig med knytnävarna.

Det är ju fullständigt onaturligt att lägga sig ner framför en hysteriskt skrikande, sexuellt frustrerad lesbian. Om någon, vem som helst, skriker mot mig på så nära håll, klipper jag till stenhårt direkt, det har hänt ett flertal gånger. Hjärnan chockas och reagerar instinktivt mot det verbala alarmerande hotet.

Hunden tränad av av denna sannolikt penisavundande lesbian angriper genitalierna. Att denna polis är identisk med *etra Viklun* är visserligen ännu inte 100% säkerställt men ytterst sannolikt.
Citera
2013-07-13, 16:20
  #1427
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torero
Det är ju fullständigt onaturligt att lägga sig ner framför en hysteriskt skrikande, sexuellt frustrerad lesbian. Om någon, vem som helst, skriker mot mig på så nära håll, klipper jag till stenhårt direkt, det har hänt ett flertal gånger. Hjärnan chockas och reagerar instinktivt mot det verbala alarmerande hotet.

Hunden tränad av av denna sannolikt penisavundande lesbian angriper genitalierna.
Att denna polis är identisk med *etra Viklun* är visserligen ännu inte 100% säkerställt men ytterst sannolikt.

Vilken/vilka diagnoser har du egentligen? Seriös undran.

Citat:
Ursprungligen postat av OgodFinally
Det svensk polis ska lära sig är hur man handskas med folk, inte agera som efterblivna korrupta jävla nollor.

Ligger det sanning i att de får lära sig att "skrika" åt folk etc under sin utbildning, då är det något allvarligt fel, dels på de som utbildar, de som utbildas, de som skapat underlaget samt alla medvetskap om detta som inte ifrågasatt det.

Skott i pannan borde vara vanligare verkar det som.

Varför ska en polis inte få skrika? Ska de be snällt?
Citera
2013-07-13, 16:25
  #1428
Medlem
[quote=OgodFinally|44300128]Standardförfaranden av korrupta grisar, de lurar folk för att kunna sätta dit de. De ljuger i rapporter och vinklar information så att Svenssons åker dit.

Detta händer hela tiden...

Visst är det så, jag har råkat ut för det själv ett antal gånger. Det är satt i system och är väl inövat, men denna vidrighet kommer nog inte att passera. Hon måste ha varit fullständigt ovetande om kameran som väl var, så svineriet dokumenterades.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback