• 1
  • 2
2013-07-11, 20:13
Medlem
Som rubriken lyder, hur fan vet man?.. Och nu syftar jag inte på nån kille man känner eller är bekant med utan en kille man nyss träffat. Jag kan förstå att blickar på rumpa och bröst är antydan på ett visst intresse men jag menar inte någon som bara är ute efter att ligga... Hur gör man som tjej för att tyda om en kille man nyss träffat och pratar med flirtar och inte endast är trevlig?
Citera
2013-07-11, 20:18
Medlem
Albozs avatar
Men vafan..

Om du är så osäker, flirta du och kolla om du får ett ungefär likadant svar tillbaks. Då vet du.
Citera
2013-07-11, 20:19
Medlem
AbdullahSvenssons avatar
Du kan, helt ogenerat, fråga om han är singel. Om svaret är nej så handlar det väl antagligen om en trevlig kille. Om svaret är ja så kan du lita på att han vill ha mer.
Citera
2013-07-11, 20:20
Bannlyst
Blickar på bröst och rumpa är givetvis vad var man/pojke sysslar med varje dag, är man intresserad så kollar man i ögonen!

But theires no safe zones, players är bättre att kolla in i ögonen och få dig att nästan svimma en någon som är riktigt kär! Players är 1337 har en polare som är sådan sbygg som fan är han och har lärt sig på vilka tangenter han ska trycka på ... men han får bara uppsminkade vrålsmala med stora tuttar.

Han jagar inte på mina marker!
Senast redigerad av FucKing 2013-07-11 kl. 20:23.
Citera
2013-07-11, 20:21
Medlem
herrcarlssons avatar
Det är nog väldigt individuellt hur killar för sig när man flirtar. Frågar han om du tar den i tvåan är han intresserad. Men bara om du tar den i tvåan. I övrigt så finns det nog ingen som kan säga några direkt klara signaler för hur det är generellt. Många blickar och överdrivet pratsam kanske.
Citera
2013-07-11, 20:21
Medlem
givemefives avatar
Hur kan man inte märka det? man märker ju när någon flirtar/är intresserad och inte bara trevlig.
Citera
2013-07-11, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Red-Rose
Som rubriken lyder, hur fan vet man?.. Och nu syftar jag inte på nån kille man känner eller är bekant med utan en kille man nyss träffat. Jag kan förstå att blickar på rumpa och bröst är antydan på ett visst intresse men jag menar inte någon som bara är ute efter att ligga... Hur gör man som tjej för att tyda om en kille man nyss träffat och pratar med flirtar och inte endast är trevlig?

Du märket det. Får du en fråga vad klockan är medan idioten har på sig armbandsklocka så vill han stöta på dig.
Citera
2013-07-11, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Red-Rose

Man avstår från sex första träffen och kanske även den andra och hoppas på det bästa. Tror att man känner när det är äkta....
Citera
2013-07-11, 20:37
Medlem
alltid-i-blasvaders avatar
Det är väldigt olika för alla. Själv så håller jag kvar tjejens hand mellan mina två händer när vi hälsar naturligtvis så skakar man hand med någon man nyss träffat. Det visar att jag är mer intresserad än normala fall typ att jag specifikt dras mig till just henne.

Sedan sakta under dialogens gång så så släpper jag min undre hand bara lite grann för att se om tjejens hand också sjunker med. Efter det får jag reda på om hon är intresserad..........sen finns det skit många andra jag kan men den här har funkat bäst när jag snabbt vill ta reda på kvällens ons
Citera
2013-07-11, 21:03
Medlem
Jafan89s avatar
Hur man vet om en kille flirar, verkar han intresserad? då är chansen att han vill veta lite mer om dig som sedan kan leda till antingen sex, vänskap eller att han skiter i dig.

Svårare änn så är det inte.
Citera
2013-07-11, 21:05
Medlem
C8H11Ns avatar
Du får väl flirta tillbaka och utgå efter responsen du får då. Varför skall alltid killen ta initativet, varför är tjejer generellt sett så jävla inkompetenta och rädda?
Citera
2013-07-11, 21:11
Medlem
Vi tjejer lämnar det gärna åt er för det blir lättare för oss.. är själv rädd att framstå som lätt eller för "på"... vad är det bästa sättet en tjej kan flirta på utan att verka för lätt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in