Som rubriken lyder, hur fan vet man?.. Och nu syftar jag inte p nn kille man knner eller r bekant med utan en kille man nyss trffat. Jag kan frst att blickar p rumpa och brst r antydan p ett visst intresse men jag menar inte ngon som bara r ute efter att ligga... Hur gr man som tjej fr att tyda om en kille man nyss trffat och pratar med flirtar och inte endast r trevlig?
Du kan, helt ogenerat, frga om han r singel. Om svaret r nej s handlar det vl antagligen om en trevlig kille. Om svaret r ja s kan du lita p att han vill ha mer.
Blickar p brst och rumpa r givetvis vad var man/pojke sysslar med varje dag, r man intresserad s kollar man i gonen!
But theires no safe zones, players r bttre att kolla in i gonen och f dig att nstan svimma en ngon som r riktigt kr! Players r 1337 har en polare som r sdan sbygg som fan r han och har lrt sig p vilka tangenter han ska trycka p ... men han fr bara uppsminkade vrlsmala med stora tuttar.
Han jagar inte p mina marker!
Senast redigerad av FucKing 2013-07-11 kl. 20:23.
Det r nog vldigt individuellt hur killar fr sig nr man flirtar. Frgar han om du tar den i tvan r han intresserad. Men bara om du tar den i tvan. I vrigt s finns det nog ingen som kan sga ngra direkt klara signaler fr hur det r generellt. Mnga blickar och verdrivet pratsam kanske.
Som rubriken lyder, hur fan vet man?.. Och nu syftar jag inte p nn kille man knner eller r bekant med utan en kille man nyss trffat. Jag kan frst att blickar p rumpa och brst r antydan p ett visst intresse men jag menar inte ngon som bara r ute efter att ligga... Hur gr man som tjej fr att tyda om en kille man nyss trffat och pratar med flirtar och inte endast r trevlig?
Du mrket det. Fr du en frga vad klockan r medan idioten har p sig armbandsklocka s vill han stta p dig.
Man avstr frn sex frsta trffen och kanske ven den andra och hoppas p det bsta. Tror att man knner nr det r kta....
Det r vldigt olika fr alla. Sjlv s hller jag kvar tjejens hand mellan mina tv hnder nr vi hlsar naturligtvis s skakar man hand med ngon man nyss trffat. Det visar att jag r mer intresserad n normala fall typ att jag specifikt dras mig till just henne.
Sedan sakta under dialogens gng s s slpper jag min undre hand bara lite grann fr att se om tjejens hand ocks sjunker med. Efter det fr jag reda p om hon r intresserad..........sen finns det skit mnga andra jag kan men den hr har funkat bst nr jag snabbt vill ta reda p kvllens ons
Hur man vet om en kille flirar, verkar han intresserad? d r chansen att han vill veta lite mer om dig som sedan kan leda till antingen sex, vnskap eller att han skiter i dig.
Du fr vl flirta tillbaka och utg efter responsen du fr d. Varfr skall alltid killen ta initativet, varfr r tjejer generellt sett s jvla inkompetenta och rdda?
Vi tjejer lmnar det grna t er fr det blir lttare fr oss.. r sjlv rdd att framst som ltt eller fr "p"... vad r det bsta sttet en tjej kan flirta p utan att verka fr ltt?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!