• 1
  • 2
2013-07-11, 20:13
Medlem
Som rubriken lyder, hur fan vet man?.. Och nu syftar jag inte p nn kille man knner eller r bekant med utan en kille man nyss trffat. Jag kan frst att blickar p rumpa och brst r antydan p ett visst intresse men jag menar inte ngon som bara r ute efter att ligga... Hur gr man som tjej fr att tyda om en kille man nyss trffat och pratar med flirtar och inte endast r trevlig?
Citera
2013-07-11, 20:18
Medlem
Albozs avatar
Men vafan..

Om du r s osker, flirta du och kolla om du fr ett ungefr likadant svar tillbaks. D vet du.
Citera
2013-07-11, 20:19
Medlem
AbdullahSvenssons avatar
Du kan, helt ogenerat, frga om han r singel. Om svaret r nej s handlar det vl antagligen om en trevlig kille. Om svaret r ja s kan du lita p att han vill ha mer.
Citera
2013-07-11, 20:20
Bannlyst
Blickar p brst och rumpa r givetvis vad var man/pojke sysslar med varje dag, r man intresserad s kollar man i gonen!

But theires no safe zones, players r bttre att kolla in i gonen och f dig att nstan svimma en ngon som r riktigt kr! Players r 1337 har en polare som r sdan sbygg som fan r han och har lrt sig p vilka tangenter han ska trycka p ... men han fr bara uppsminkade vrlsmala med stora tuttar.

Han jagar inte p mina marker!
Senast redigerad av FucKing 2013-07-11 kl. 20:23.
Citera
2013-07-11, 20:21
Medlem
herrcarlssons avatar
Det r nog vldigt individuellt hur killar fr sig nr man flirtar. Frgar han om du tar den i tvan r han intresserad. Men bara om du tar den i tvan. I vrigt s finns det nog ingen som kan sga ngra direkt klara signaler fr hur det r generellt. Mnga blickar och verdrivet pratsam kanske.
Citera
2013-07-11, 20:21
Medlem
givemefives avatar
Hur kan man inte mrka det? man mrker ju nr ngon flirtar/r intresserad och inte bara trevlig.
Citera
2013-07-11, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Red-Rose
Som rubriken lyder, hur fan vet man?.. Och nu syftar jag inte p nn kille man knner eller r bekant med utan en kille man nyss trffat. Jag kan frst att blickar p rumpa och brst r antydan p ett visst intresse men jag menar inte ngon som bara r ute efter att ligga... Hur gr man som tjej fr att tyda om en kille man nyss trffat och pratar med flirtar och inte endast r trevlig?

Du mrket det. Fr du en frga vad klockan r medan idioten har p sig armbandsklocka s vill han stta p dig.
Citera
2013-07-11, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Red-Rose

Man avstr frn sex frsta trffen och kanske ven den andra och hoppas p det bsta. Tror att man knner nr det r kta....
Citera
2013-07-11, 20:37
Medlem
alltid-i-blasvaders avatar
Det r vldigt olika fr alla. Sjlv s hller jag kvar tjejens hand mellan mina tv hnder nr vi hlsar naturligtvis s skakar man hand med ngon man nyss trffat. Det visar att jag r mer intresserad n normala fall typ att jag specifikt dras mig till just henne.

Sedan sakta under dialogens gng s s slpper jag min undre hand bara lite grann fr att se om tjejens hand ocks sjunker med. Efter det fr jag reda p om hon r intresserad..........sen finns det skit mnga andra jag kan men den hr har funkat bst nr jag snabbt vill ta reda p kvllens ons
Citera
2013-07-11, 21:03
Medlem
Jafan89s avatar
Hur man vet om en kille flirar, verkar han intresserad? d r chansen att han vill veta lite mer om dig som sedan kan leda till antingen sex, vnskap eller att han skiter i dig.

Svrare nn s r det inte.
Citera
2013-07-11, 21:05
Medlem
C8H11Ns avatar
Du fr vl flirta tillbaka och utg efter responsen du fr d. Varfr skall alltid killen ta initativet, varfr r tjejer generellt sett s jvla inkompetenta och rdda?
Citera
2013-07-11, 21:11
Medlem
Vi tjejer lmnar det grna t er fr det blir lttare fr oss.. r sjlv rdd att framst som ltt eller fr "p"... vad r det bsta sttet en tjej kan flirta p utan att verka fr ltt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in