Citat:
Ursprungligen postat av
Red-Rose
Nu verkar du helt ha missuppfattat mig. Jag menade inte att man uppfattas som en slampa om man visar intresse för en kille. Det jag menade och har märkt är att killar lätt blir ointresserade när kvinnan visar för mycket intresse och det är den gränsen som är lite suddig. Får en kille en tjej för lätt så spelar behöver det inte spela någon roll hur speciell hon är utan värdet på ett byte man för lätt kan få blir mycket mindre värdefullt i betraktarens ögon.
Då visar du antagligen intresse på fel sätt.
Här är ett exempel som antagligen mer eller mindre alla killar/män i den här tråden kommer hålla med mig om är ett stort + och kommer inte skräma iväg dem, som de skulle uppskatta:
Snacka lite med killen, bjud sedan denna hem till dig på grillfest, och säg sammtidigt att ta gärna med någon extra manlig vänn, kommer vara en del tjejer där.
Väll där så är det du som sköter grillningen och det ska se snyggt och bra ut, var generös utan att pusha på folk saker, och ha
kall öl.
Skippa balkläningar och skit, utan ta en snygg "vanlig" tröja som framhäver dina former, och vanliga byxor.
Visa intresse för vad killen tycker om och kom med egna åsikter och frågor.
Ha gärna lite fysikkontakt med killen, kan vara att du är närmare honom och kanske lägger händerna på hans axlar, eller senare på kvällen om lämplig berusning finns så daska han i röven.
Spela gärna något teambaserat spel som league of legends och killen + hans vänner kommer vilja lära känna mer av din personlighet och mycket mer!