Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-10, 22:21
  #1
Medlem
plsdontbanmeagains avatar
Min langare hade slut på det vanliga så istället gav han mig gratis en påse kristaller/pulver han själv inte vet vad det är. Han hade tydligen fått det av någon som test och det ska tydligen vara någon rc-drog som skulle vara rätt billig (han har för sig 20kr/g) och ha liknande effekter som ecstacy. Pulvret luktar som sågspån.

http://imageshack.us/photo/my-images/41/ydys.png/

Så vad är det för skit har han gett mig?
Citera
2013-07-10, 22:23
  #2
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Omöjligt att säga. Vet att 4-EMC har sålts väldigt billigt per gram och det stämmer in på din beskrivning. Är du klok så slänger du skiten åt helvete, inte värt att inta något helt okänt.
Citera
2013-07-10, 22:31
  #3
Medlem
plsdontbanmeagains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Omöjligt att säga. Vet att 4-EMC har sålts väldigt billigt per gram och det stämmer in på din beskrivning. Är du klok så slänger du skiten åt helvete, inte värt att inta något helt okänt.

Självklart är jag inte så dum att jag tar något okänt, ville egentligen inte ta emot det men nu när jag ändå har det så vill jag ändå veta vad det är innan jag bestämmer dess öde.

Smakade på en liten kristall och det smakade salt, inte riktigt som vanligt bordssalt men nästan.
Citera
2013-07-11, 22:43
  #4
Medlem
Sisofyss avatar
Eftersom namnet på den här tråden passade min fråga, tänkte jag kolla om man kunde få en snabb rc-guide?!
Det finns ett mylller av rc-droger där ute med namn hämtade direkt ur avhandlingarna från nobelpristagarna i kemi. Och jag har ärligt talat ingen aning om vad det är eller vad dom gör!
Om man bara kunde få en hint om vad det liknar? Opi, benzo, tjack, cb, syra?? något att relatera till?

Här är några jag undrar över!

2-MA
2-fa
3,4-ctmp
5-MAPB
AH-7921
Flubromazepam
Pyrazolam
IC-6

Det ska väl tilläggas att alla dessa forskningskemikalier inte är ämnade att intas i berusningssyfte eller ens förtäras överhuvudtaget. Men kanske finns det någon här som kan svara på min fråga trots allt?
Citera
2013-07-11, 22:49
  #5
Medlem
Sisofyss avatar
Kan väl tillägga att jag mycket väl känner till AH 7921, men för sakens skull vill jag utöka min kunskap om de övriga.

AH-7921 skulle jag påstå är en opiodliknande substans. Ruset påminner om Tramadol eller lite oxy, men inte riktigt lika intensivt. Enligt min mening. Men duger gott om man gillar opioder!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback