2008-11-04, 20:07
Bannlyst
Det är nåt med Sam som gör att hon ser konstig ut. Försöker klura ut det man kan inte komma på. För stor skalle eller för smalt ansikte eller vafan är det alltså?

För övrigt blir Haley bara snyggare för varje gång man ser henne. Hade tagit henne ganska lätt om man fått välja mellan den ständigt överskattade Brooke och Peyton.
Citera
2008-11-04, 20:09
Medlem
Big_Bites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Det är nåt med Sam som gör att hon ser konstig ut. Försöker klura ut det man kan inte komma på. För stor skalle eller för smalt ansikte eller vafan är det alltså?

För övrigt blir Haley bara snyggare för varje gång man ser henne. Hade tagit henne ganska lätt om man fått välja mellan den ständigt överskattade Brooke och Peyton.

Haley blir snyggare ju längre hår hon har.
Jämför med första avsnitten i säsongen då hon var kortklippt och såg ut som en tant ser hon nu ut som den unga heta tjej hon verklign är.

Dock blir hon nog aldrig lika snygg som i första säsongerna.
Citera
2008-11-04, 20:16
Medlem
chaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA

Ja! Det var det jag gick in på förut... Tror det är en blandning av väldigt ihoppressat ansikte (litet mellanrum mellan ögon-mun) och stor panna.

Förövrigt är Peyton lätt hetast i serien! Hennes ben i detta avsnitt någon?
Citera
2008-11-04, 20:27
Medlem
Kalle7s avatar
Bra avsnitt.

Har alltid rankat Haley lite högre än Peyton och Brooke, tror personligheten spelar in där också.

Fattigt slut, hoppas att det inte ska handla allt för mycket om det i framtiden.

Ett måste: www.cwtv.com/one-tree-hill
trailer för nästa avsnitt, ett konsert-avsnitt. Tror det blir mycket annorlunda men j-vligt bra!
Citera
2008-11-04, 20:29
Medlem
Big_Bites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle7
Bra avsnitt.

Har alltid rankat Haley lite högre än Peyton och Brooke, tror personligheten spelar in där också.

Fattigt slut, hoppas att det inte ska handla allt för mycket om det i framtiden.

Ett måste: www.cwtv.com/one-tree-hill
trailer för nästa avsnitt, ett konsert-avsnitt. Tror det blir mycket annorlunda men j-vligt bra!

Hmm, kanske kan vara konserten Peyton lovade Derek att anordna för USO.
Citera
2008-11-04, 22:07
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Kan folk inte bara lära sig att berätta saker så fort de händer? Då slipper vi sånt här tjafs...men jag antar att det var lite för "bra" mellan Lucas och Peyton, de behövde kanske en liten kris innan bröllopet? Suck.

I övrigt så tycker jag att det var trist att Brooke inte valde att ta tillbaka Owen. Sam har jag fortfarande inte vant mig vid och alla scener där Jamie är med är bäst. Och kan någon ta livet av Gigi?!

Bra avsnitt och nästa ser spännande ut.
Citera
2008-11-11, 11:58
Bannlyst
Varför har Brooke blivit så hes nu i 6e säsongen? Jag har aldrig listat ut det. I början trodde jag bara att hon var förkyld, men hur länge ska hon vara det, liksom?

Edit: Avsnittet hade för övrigt varit mycket bättre om Haley hade sjungt en ny låt, och Mia mimar fan fruktansvärt dåligt.
Senast redigerad av Lua 2008-11-11 kl. 12:10.
Citera
2008-11-11, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lua
Varför har Brooke blivit så hes nu i 6e säsongen? Jag har aldrig listat ut det. I början trodde jag bara att hon var förkyld, men hur länge ska hon vara det, liksom?

Haha tänkte också på det. Känns jag blivit van vid det nu dock.

För övrigt så tycker jag det här avsnittet var sjukt bra. Bästa avsnittet på länge. Snacka om känslosam scen mellan Nathan och Q. Har fan inga problem med att erkänna att det kom några tårar där
Citera
2008-11-11, 12:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av o0o
Haha tänkte också på det. Känns jag blivit van vid det nu dock.

För övrigt så tycker jag det här avsnittet var sjukt bra. Bästa avsnittet på länge. Snacka om känslosam scen mellan Nathan och Q. Har fan inga problem med att erkänna att det kom några tårar där

Jag brukar alltid gråta till allt hela tiden. Men nu grät jag inte, hm.
Citera
2008-11-11, 12:39
Medlem
Glazehs avatar
Heh måste säga de nya avsnitten är ljöliga för någon som slutade kolla på oth när det började vända till skit. Är Dan redan ute jag trodde att han fick fängelse för mord inte för att han snodde mat från wall mart
Senast redigerad av Glazeh 2008-11-11 kl. 13:02.
Citera
2008-11-11, 13:44
Medlem
Shuyins avatar
Uppenbarligen så har ovanstående användare missat att man har hoppat fem år mellan säsong fyra och säsong fem.

Bra avsnitt rent drama mässigt, dock kanske storyn står i stå en aning men det är rätt bra eftersom det lär hända en del framöver. Förstår inte heller varför Peyton inte bara berättade det på en gång, känns lite som att detta var ett dramatiskt grepp man ville ha, men ej trovärdigt, tyvärr.

Det är ju Brookes röst som gör henne så het .

Och till sist för att gå in på mer dramatiska grepp så var blicken på Sam under telfonsamtalet "jag drar" så tror vi får se en runaway i nästa, eller avsnittet därefter.
Citera
2008-11-13, 19:11
Medlem
Kalle7s avatar
Avsnittet va väl helt okej. Inget höjdaravsnitt dock.

Haley är så j-vla sexig!

http://www.cwtv.com/shows/one-tree-hill trailer till nästa avsnitt. Ytterliggare ett "speciellt" avsnitt. Tror faktiskt inte jag kommer gilla det speciellt mycket. Får hoppas att jag har fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in