2008-11-19, 17:51
Medlem
Spinnacers avatar
Denna serien borde heta "Problems" de hänger ALLTID läpp över något och musiken är så lågmäld och intetsägande att man blir knäpp. One Tree Hill är tortyr.
Citera
2008-11-19, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norce
Någon som kan säga vilka låtar som spelades i slutet på dagens avsnitt?(kanal 5). Den i slutet av basketmatchen och den som gick de sista minuterna.

http://www.oth-music.com/

Där hittar du all musik från serien.
Citera
2008-11-19, 18:04
Medlem
norces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av randomfrisco
http://www.oth-music.com/

Där hittar du all musik från serien.
Vet du vilket avsnitt som gick idag då?:P Följer inte serien så har ingen koll. I basketmatchen var det en scout på plats för att kolla på nathan, som blev bänkad och istället blev scott matchhjälte i sista sekunden. Handlade även om Hayley och att hon tydligen skulle gå på ett annat college än Nathan.

Men ska se om jag hittar det på sidan själv annars
Citera
2008-11-19, 18:21
Medlem
Big_Bites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeilon
Det som händer med Peyton i slutet är antagligen att

Hon tog sig väl på midjan?
Eller såg jag så fel?
Citera
2008-11-19, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big_Bite
Hon tog sig väl på midjan?
Eller såg jag så fel?

Hängpattar?

Känns mest som att den scenen skulle vara en cliffhanger till kommande avsnitt, att något spännande hände, i ett annat mediokert avsnitt...Min gissning är att det är något riktigt trivialt..
Citera
2008-11-19, 19:43
Medlem
jolmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjasuggan
Hängpattar?

Känns mest som att den scenen skulle vara en cliffhanger till kommande avsnitt, att något spännande hände, i ett annat mediokert avsnitt...Min gissning är att det är något riktigt trivialt..

mhm tänkte det med..

eller så visar det sig att hon var gravid och fick missfall....elelr nåt, gissar bara.
Citera
2008-11-19, 20:27
Medlem
Kalle7s avatar
Tror i varje fall inte att hon dör. Hon har alldeles för stor del i serien.

Hade vatt hur kasst som helst om hon hade försvunnit. Tror jag.
Citera
2008-11-20, 16:16
Medlem
Big_Bites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norce
Vet du vilket avsnitt som gick idag då?:P Följer inte serien så har ingen koll. I basketmatchen var det en scout på plats för att kolla på nathan, som blev bänkad och istället blev scott matchhjälte i sista sekunden. Handlade även om Hayley och att hon tydligen skulle gå på ett annat college än Nathan.

Men ska se om jag hittar det på sidan själv annars

Idag visar femman S03E17 alltså bör det varit E16 igår
Citera
2008-11-20, 17:49
Medlem
Kalle7s avatar
E16 är skol-skjutningen. Jag slog på tvn i förhoppning om att det skulle va det (igår). Dom har skrivit fel. Det va tidigare på säsongen.
Citera
2008-11-20, 18:52
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Jag tror faktiskt inte att det är något med Peytons mage. Kolla in den här trailern för nästa avsnitt http://www.youtube.com/watch?v=QLVrSOcJhFg Jag tror att det var en dålig variant på "var det en dröm eller var det verklighet"-grejen som man ibland ser i filmer, typ när någon drömmer om att de simmar och sedan vaknar blöta i håret.
Citera
2008-11-20, 20:26
Medlem
norce

Starsailor - Faith hope love

Det är låten du söker törs jag lova
Citera
2008-11-20, 22:05
Medlem
norces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frukostjuice
norce

Starsailor - Faith hope love

Det är låten du söker törs jag lova
Tack, det var en av dem Nu ska jag bara ha den andra också, men vilket avsnitt var det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in