Citat:
Ursprungligen postat av Big_Bite
Enligt IMDB.com så är namnet på episod 9 "Sympathy for the Devil" så vem vet, han kanske slipper fängelse.
http://www.imdb.com/title/tt0368530/episodes#season-6
Ah, skön titel. Älskar den låten. Passar ju Dans personlighet med så...
Citat:
Varför skulle Dan åka in i fängelse? Han har ju inte gjort något brottsligt.
Nej, han sköt ju bara nannyn till döds precis på slutet

.
Föressten, visst är Mick farsan till Peyton? Kändes så redan vid första scenen med dem två. Dock verkar han ju ha vissa problem med tanke på att han satt vid en bar istället med sin dotter (?) då.