2008-10-01, 12:28
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big_Bite
Enligt IMDB.com så är namnet på episod 9 "Sympathy for the Devil" så vem vet, han kanske slipper fängelse.

http://www.imdb.com/title/tt0368530/episodes#season-6

Ah, skön titel. Älskar den låten. Passar ju Dans personlighet med så...

Citat:
Varför skulle Dan åka in i fängelse? Han har ju inte gjort något brottsligt.

Nej, han sköt ju bara nannyn till döds precis på slutet .

Föressten, visst är Mick farsan till Peyton? Kändes så redan vid första scenen med dem två. Dock verkar han ju ha vissa problem med tanke på att han satt vid en bar istället med sin dotter (?) då.
Citera
2008-10-01, 13:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Ah, skön titel. Älskar den låten. Passar ju Dans personlighet med så...

Nej, han sköt ju bara nannyn till döds precis på slutet .

Föressten, visst är Mick farsan till Peyton? Kändes så redan vid första scenen med dem två. Dock verkar han ju ha vissa problem med tanke på att han satt vid en bar istället med sin dotter (?) då.

Han hade väl dessutom varit alkoholist också.
Citera
2008-10-01, 18:17
Medlem
Kalle7s avatar
ONE YEAR
SOBER
ONE YEAR

"Just shut up and pour, ok?"

Känslosam scen.

Bra avsnitt i övrigt men slutet var konstigt. Hände det på riktigt? Hade Dan stått med henne där på marken tills det blev mörkt? Var det bara som Jamie drömde?

Uppehåll till 13e nu om jag har uppfattat det rätt, tyvärr.
Senast redigerad av Kalle7 2008-10-01 kl. 19:07.
Citera
2008-10-01, 20:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle7
ONE YEAR
SOBER
ONE YEAR

"Just shut up and pour, ok?"

Känslosam scen.

Bra avsnitt i övrigt men slutet var konstigt. Hände det på riktigt? Hade Dan stått med henne där på marken tills det blev mörkt? Var det bara som Jamie drömde?

Uppehåll till 13e nu om jag har uppfattat det rätt, tyvärr.

Jag tror det var på riktigt. Dan kan ju ha sagt typ "åk ni, jag stannar och väntar på polisen"

Fast jag förstår inte hur Deb kunde lista ut att det var Nanny Carrie som hade ringt?
Citera
2008-10-01, 23:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lua
Jag tror det var på riktigt. Dan kan ju ha sagt typ "åk ni, jag stannar och väntar på polisen"

Fast jag förstår inte hur Deb kunde lista ut att det var Nanny Carrie som hade ringt?

Hon snacka ju md Deb där på lekplatsen, massa om att hon inte fick vara kvar som nannie trots att hon var bättre mamma än Haley osv, fast hon nämnde aldrig några namn. Sen såg Deb fotot på henne i lådan, då misstänkte hon väl att nannien gjort nåt.
Citera
2008-10-02, 07:08
Medlem
slashindexs avatar
Herregud vilken såpa det har blivit av allt. OTH ligger inte högt upp på min lista längre kan jag säga. Lägg ner OTH innan det förstörs totalt!
Citera
2008-10-02, 10:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Hon snacka ju md Deb där på lekplatsen, massa om att hon inte fick vara kvar som nannie trots att hon var bättre mamma än Haley osv, fast hon nämnde aldrig några namn. Sen såg Deb fotot på henne i lådan, då misstänkte hon väl att nannien gjort nåt.

Mjo, det är klart. Men du måste ju hålla med om att det låter ganska knasigt? "Åh, ett kort på Carrie, måset åka till den där adressen för att se så allt är okej"
Citera
2008-10-02, 17:57
Medlem
Citat:

Mjo, det är klart. Men du måste ju hålla med om att det låter ganska knasigt? "Åh, ett kort på Carrie, måset åka till den där adressen för att se så allt är okej"

Citat:

grabbar grabbar... Hon skulle fira att Dan skulle dö, hon hade ju sparat flaskan för just det tillfället. Så hon skulle säkert göra nått "in your face" aktigt
Citera
2008-10-02, 19:21
Medlem
Kalle7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan_86
grabbar grabbar... Hon skulle fira att Dan skulle dö, hon hade ju sparat flaskan för just det tillfället. Så hon skulle säkert göra nått "in your face" aktigt

Och hon kom o tänka på Dan när hon såg bilden på Carrie eller?
Citera
2008-10-03, 00:13
Bannlyst
Citat:

Men det är film, och så jävla overkligt är det inte. Var ju lite misstänksamt med samtalet från sjukhuset också..
Citera
2008-10-03, 11:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan_86

Jag är en tjej. Men det där är ändå helt knasigt.
Citera
2008-10-04, 18:51
Medlem
Knasigt må så vara. Men om ni tittar på dom scenerna igen så förstår ni, eller kan ni inte engelska?

Deb sökte fram flaskan och skulle torka av den när hon såg bilden. Sen vände hon sig om och tittade på adressen dit hon skulle för att kunna se det sista av Dan.
Hon säger ju t.o.m att hon hade sparat flaskan till den dagen hon skulle slippa han för gott

Hon hade säkert hört talas om den galna nannyn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in