2008-09-23, 22:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Vet någon av er vilken låt det var som spelades i slutet av avsnittet?
precis, dom sjöng typ "scream to the top of your head". Vet någon vilken låt det är?
Citera
2008-09-23, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av warclown
precis, dom sjöng typ "scream to the top of your head". Vet någon vilken låt det är?

Kan det månne vara Chris Cornell - Scream? Låter onekligen så iallafall. Pröva
Citera
2008-09-23, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beatlesmania
Kan det månne vara Chris Cornell - Scream? Låter onekligen så iallafall. Pröva

Tackar, har också letat efter den låten, det var den, kolla på youtube. Vet ni vart man kan ladda ner den ifrån?
Citera
2008-09-24, 07:36
Medlem
Bara jag som är förbaskat trött på alla dessa jävla tal som hålls hela tiden? Mest av Lucas.
Citera
2008-09-24, 08:19
Medlem
Infusions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DownPoison
Bara jag som är förbaskat trött på alla dessa jävla tal som hålls hela tiden? Mest av Lucas.

Ja, håller med. Det blir väldigt långdraget..
Citera
2008-09-24, 18:33
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Det första jag gjorde var också att söka på låten i slutet. Tyvärr finns den inte på iStore men man borde ju kunna ladda ner den någon annanstans.

Jag tyckte det var ett bra avsnitt. Lagom känslomässigt även om jag också tyckte att det var lite överdrivet många fiiina tal av Lucas. Och sen fattar inte jag hur Q's mamma kan vara så..normal..? Om mitt barn hade dött åtta dagar tidigare tror jag att jag inte ens kunnat ta mig upp ur sängen...

Det var väldigt skönt att Brooke inte gick och blev galen. Jag var lite rädd att hon skulle spåra ur totalt. Vad ska hon göra nu? Eller vi kanske inte har sett det sista av Victoria...?

Vad ska det bli av storyn med Peyton? Är han hennes pappa eller?

Jag har en fråga till er hardcore OTH-are som sett allt från början (jag har missat de första säsongerna): Hade inte Peyton en pappa som hon bodde hos när hon gick i skolan? Om han inte var hennes pappa, vem var det och var är han nu?

Edit: Jag såg precis trailern för nästa avsnitt på cwtv.com. Det ser inte helt bra ut på Nanny Carrie-fronten...
Senast redigerad av hjärtansfröjd 2008-09-24 kl. 18:37.
Citera
2008-09-24, 22:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hjärtansfröjd
Det första jag gjorde var också att söka på låten i slutet. Tyvärr finns den inte på iStore men man borde ju kunna ladda ner den någon annanstans.

Jag tyckte det var ett bra avsnitt. Lagom känslomässigt även om jag också tyckte att det var lite överdrivet många fiiina tal av Lucas. Och sen fattar inte jag hur Q's mamma kan vara så..normal..? Om mitt barn hade dött åtta dagar tidigare tror jag att jag inte ens kunnat ta mig upp ur sängen...

Det var väldigt skönt att Brooke inte gick och blev galen. Jag var lite rädd att hon skulle spåra ur totalt. Vad ska hon göra nu? Eller vi kanske inte har sett det sista av Victoria...?

Vad ska det bli av storyn med Peyton? Är han hennes pappa eller?

Jag har en fråga till er hardcore OTH-are som sett allt från början (jag har missat de första säsongerna): Hade inte Peyton en pappa som hon bodde hos när hon gick i skolan? Om han inte var hennes pappa, vem var det och var är han nu?

Edit: Jag såg precis trailern för nästa avsnitt på cwtv.com. Det ser inte helt bra ut på Nanny Carrie-fronten...
peyton bleb tyå adopterad, adoptiv mamman (kommer inte ihåg vad det heter ) dog innan hon blev 10 eller nått sånt.
Jo hon bodde ensam med pappan som jobbade på båt och var aldrig hemma typ.
ingen aning om vad som hänt med han nu dock!
Citera
2008-09-25, 07:44
Medlem
Big_Bites avatar
För alla som letar efter musiken osm spelas i avsnitten kan jag rekomendera http://www.oth-music.com/
Där kan ni gå igenom varenda avsnitt och se vilken låt som spelas när.
Citera
2008-09-25, 12:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Johnsson
peyton bleb tyå adopterad, adoptiv mamman (kommer inte ihåg vad det heter ) dog innan hon blev 10 eller nått sånt.
Jo hon bodde ensam med pappan som jobbade på båt och var aldrig hemma typ.
ingen aning om vad som hänt med han nu dock!

Hade inte hon två olika pappor mellan säsongerna också? Eller det kanske bara var för att skådespelaren ville sluta?

Spoiler om nästa avsnitt:

Senast redigerad av bLyGE_kEntA 2008-09-25 kl. 12:57.
Citera
2008-09-25, 15:56
Medlem
hatthyllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Hade inte hon två olika pappor mellan säsongerna också? Eller det kanske bara var för att skådespelaren ville sluta?

Jo, hennes pappa blev helt plötsligt spelad av en annan skådespelare. Lite förvirrande.
Citera
2008-09-25, 16:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hatthyllan
Jo, hennes pappa blev helt plötsligt spelad av en annan skådespelare. Lite förvirrande.

Jävligt. Man har inte hört någon förklaring till detta?
Citera
2008-09-25, 16:06
Medlem
Shuyins avatar
Jag märkte faktiskt det då jag såg på Kanal 5 repriser, och kollade upp på imdb, det som stod var bara x namn och antal avsnitt på två olika personer som spelade samma karaktär. Så antagligen hade han som spelade honom först förhinder som gjorde att han inte kunde vara med längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in