2008-06-03, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kawwe:D
När kommer nästa säsong? Efter sommaren? Är taggad som fan.
Då är det nog dags att tagga ner lite isf Vet inte något exakt datum (googla) men ALLA stora serier brukar börja sina säsonger i september/oktober.
Citera
2008-06-05, 14:44
Medlem
Bye Bye Babys avatar
Tyvärr har ju inte femte säsongen varit lika bra som de andra men den har haft sina stunder. Ang. slutet så måste det vara Peyton han ringer. Jag har hatat Lindsay från första början och jag vill bara att hon ska rätta där där boken och försvinna. Men antagligen så är det väl Lindsay han ringer bara för det...
Citera
2008-06-05, 15:26
Medlem
Det lär vara Lindsay, eftersom vi kommer få veta i första delen av en ny säsong.
Hade vi dock fått veta i slutet av denna säsong vem han ringde hade dom kunnat skrälla mer, men nu ska dom starta en säsong med det samtalet. Så det lär inte bli nån jätteskräll (som Brooke som jag hoppades på).
Citera
2008-07-20, 21:45
Medlem
Läääääängggggtarr Soooom Faaaaaaaaan !!!!
Citera
2008-08-08, 13:20
Medlem
slashindexs avatar
Idag är det 24 dagar tills Säsong 6 drar igång! Vad har ni för förväntnigar på dne nya säsongen? Vem ringde Lucas på flyplatsen? Och kommer Dan att överleva?(För seriens skull hoppas jag det).

Titeln på s06e01 är "Touch Me I'm Going to Scream". VEt inte om det kan ge någon ledtråd till vad som kommer att hända.
Citera
2008-08-13, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slashindex
Idag är det 24 dagar tills Säsong 6 drar igång! Vad har ni för förväntnigar på dne nya säsongen? Vem ringde Lucas på flyplatsen?
Klart man hoppas på Peyton men ja bryr mig inte så mkt så länge det inte är den där fittan Lindsey. Helvetes misstag att ens dra in aset i serien, enligt mig. Men "bara" 20 dagar kvar tills S6e1
Citera
2008-08-27, 23:08
Medlem
Sitter och kikar på pilotavsnittet nu och undrar hur allt hänger ihop. Lucas och nathan har alltså samma pappa? Hur hänger det ihop med att han som verkar vara lucas styvfarsa är han riktiga farsas storebror?

Förklara nån snälla !!
Citera
2008-08-27, 23:33
Medlem
JoffaJaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGenius
Sitter och kikar på pilotavsnittet nu och undrar hur allt hänger ihop. Lucas och nathan har alltså samma pappa? Hur hänger det ihop med att han som verkar vara lucas styvfarsa är han riktiga farsas storebror?

Förklara nån snälla !!

Lucas och Nathan har samma far.
Han som verkar vara Lucas styvfarsa är hans farbror. Alltså Dans bror.
Citera
2008-08-28, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoffaJaffer
Lucas och Nathan har samma far.
Han som verkar vara Lucas styvfarsa är hans farbror. Alltså Dans bror.

Jo jag skrev att jag förstod det så långt, efter det förstår jag inte...
Citera
2008-08-28, 04:40
Medlem
Citat:

Finns det mer att förstå?
Citera
2008-08-28, 11:01
Medlem
Bye Bye Babys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av (-_-)
Läääääängggggtarr Soooom Faaaaaaaaan !!!!

Vem fan gör inte det? Jag hade ju glömt bort hur det slutade fast nu när jag läste mitt förra inlägg så kom jag ihåg. Det här lär bli spännande! Jag hoppas att det börjar där det slutade och att det inte är "En vecka senare" eller liknande.
Citera
2008-08-28, 12:26
Medlem
Yohos avatar
Citat:

Vad är det du inte förstår? Det du skrev i din post stämmer..

Kieth är/var Dan's storebror
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in