2008-05-20, 21:42
  #805
Medlem
nonnnes avatar
Ironi!

Jävligt ironiskt att han ska bli påkörd i samma ögonblick som de försöker få tag på honom angående hjärtat Just när han verkade bli en bättre man .. men men shit happens. har aldrig gillat honom!
Citera
2008-05-20, 21:49
  #806
Medlem
nonnnes avatar
found it

Citat:
Ursprungligen postat av nonnne
Någon som har någon aning om vad det är för låt Bethany Joy (Haley) sjunger i slutet?

Hittade den själv
http://youtube.com/watch?v=ASSIE9OeFo8

Feel this heter den och är gjord av Enation från början tror jag ..
Citera
2008-05-20, 21:59
  #807
Medlem
oth^^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nonnne
Hittade den själv
http://youtube.com/watch?v=ASSIE9OeFo8

Feel this heter den och är gjord av Enation från början tror jag ..

Tack, tack! Var sjukt bra musik överlag i sista avsnittet tycker jag, lite trist att dem är så sega att lägga upp listan på http://www.oth-music.com men det kommer säkert snart.
Citera
2008-05-20, 22:00
  #808
Bannlyst
är oth slut för gott ?? eller komer det en ny underbar säsong ?
Citera
2008-05-20, 22:13
  #809
Medlem
oth^^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warclown
är oth slut för gott ?? eller komer det en ny underbar säsong ?

Det kommer en sjätte säsong i september.
Citera
2008-05-20, 22:22
  #810
Medlem
Shuyins avatar
Ja, det blev en riktig cliffhanger historia tillslut - inte så oväntat. Kul att se att det börjar gå bra för Nathan igen, det lär kanske inte direkt bli NBA-bra men ändå.

Bra att Dan lät naturen ha sin gång istället för att han skulle sabba för sig själv ännu en gång, typiskt det som händer honom dock.. jag tror han överlever, men det är ju omöjligt att gissa sig till. Det har varit en jävla massa olyckor genom serien i alla fall och två dödsfall, får se hur det blir den här gången.

Vad händer med Mouth? Flyttar han och skrivs ur serien nu eller, för det känns konstigt om han och hans tjej ska få screen time i Omaha. Dock gjorde han ju en cool utgång, den nye sportsnubben var väl inte så het dock...

Och vem ringer grabben? Känns ju som att det givna valet är Peyton, men de kan göra en luring och välja Lindsey eller så blir det jokern Brooke. Alla tre känns lika jämna då mycket av sista avsnittet behandlade Lucas i relation med alla tre.

Hoppas på Peyton såklart, det känns ju mest fint. Men jag får väl säga Brooke då som ingen (?) hittills trott på.

Är det bekräftat när S06 börjar? Jag hoppas på hösten hellre än vintern, självfallet.
Citera
2008-05-20, 23:44
  #811
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Ja, det blev en riktig cliffhanger historia tillslut - inte så oväntat. Kul att se att det börjar gå bra för Nathan igen, det lär kanske inte direkt bli NBA-bra men ändå.

Bra att Dan lät naturen ha sin gång istället för att han skulle sabba för sig själv ännu en gång, typiskt det som händer honom dock.. jag tror han överlever, men det är ju omöjligt att gissa sig till. Det har varit en jävla massa olyckor genom serien i alla fall och två dödsfall, får se hur det blir den här gången.

Vad händer med Mouth? Flyttar han och skrivs ur serien nu eller, för det känns konstigt om han och hans tjej ska få screen time i Omaha. Dock gjorde han ju en cool utgång, den nye sportsnubben var väl inte så het dock...

Och vem ringer grabben? Känns ju som att det givna valet är Peyton, men de kan göra en luring och välja Lindsey eller så blir det jokern Brooke. Alla tre känns lika jämna då mycket av sista avsnittet behandlade Lucas i relation med alla tre.

Hoppas på Peyton såklart, det känns ju mest fint. Men jag får väl säga Brooke då som ingen (?) hittills trott på.

Är det bekräftat när S06 börjar? Jag hoppas på hösten hellre än vintern, självfallet.

Olika forum säger 1:a sep. Har dock inte sett något officiellt uttalande om det.
Citera
2008-05-21, 07:35
  #812
Medlem
Shuyins avatar
September låter bra det, får hoppas på det.

Innan jag somnade igår så tänkte jag vidare lite på vem Lucas kunde ha ringt och efter att ha försökt vara logisk så kom jag fram till följande:

I avsnittet så nämner Peyton att någon snubbe som Mia pratat med ska "call me back" så då antar jag att det är han som ringer Peyton då.

Sedan så har jag fått intrycket av att doktorn gillar Brooke så sätter lite på att det är han som ringer Brooke för en dejt eller något.

Och den som blir över - Lindsey får samtalet ifrån Lucas. Nu är ju detta bara vilda spekulationer, men jag försökte vara så pass logisk som jag kunde .
Citera
2008-05-21, 09:56
  #813
Medlem
Ap-ungens avatar
Det är klart han ringer Lindsey. Hon ringde ju honom o berättade att hon ljugit och saknar honom. Det finns inte en helvetes chans att han vill gifta sig med peyton eller brooke bara sådär. Klart han ringer lindsey, annars är det sjukt dåligt!!!
Citera
2008-05-21, 13:04
  #814
Medlem
cricke85s avatar
Ja det är tyvärr troligtvis Lindsey han ringer!
Jag hoppas dock på Peyton, men den som lever får se
Citera
2008-05-21, 16:24
  #815
Medlem
oth^^s avatar
Äh, det är Peyton han ringer. Han säger ju att han är på flygplatsen och har 2 biljetter, Lindsey är ju i NYC så det hade varit konstigt om hon ska åka till Tree Hill först och sen därifrån till Las Vegas
Citera
2008-05-21, 16:26
  #816
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oth^^
Äh, det är Peyton han ringer. Han säger ju att han är på flygplatsen och har 2 biljetter, Lindsey är ju i NYC så det hade varit konstigt om hon ska åka till Tree Hill först och sen därifrån till Las Vegas

Men var inte Lindesy i en taxi påväg mot Tree Hill Airport?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in