2007-05-02, 17:38
  #205
Medlem
calina85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icy
Jag såg första delen, och den hade inte alls samma charm som The O.C. och One Tree Hill. Där One Tree Hill naturligtvis är den bättre av de två.
Och man kände inte alls med karaktärerna som man gjorde för dem One Tree Hill redam från början.
Efter att ha sett premiären av Friday Night Lights, så kände jag inte för att se vidare på den, men jag har hört att den skall bli bättre. Så man kanske skall ge serien ett par delar till.


Samma här, blev riktigt besviken klarade inte ens att kolla ett helt avsnitt för det var så dåligt och ingen såg bra ut. Lite ögongodis vill man väl ha
Citera
2007-05-02, 17:42
  #206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calina85
Samma här, blev riktigt besviken klarade inte ens att kolla ett helt avsnitt för det var så dåligt och ingen såg bra ut. Lite ögongodis vill man väl ha
Jag kände ungefär samma sak när jag började kolla på Dexter. Såg ett par avsnitt och tyckte det var sådär. Tänkte nästan lägga ner när jag blev övertygad av mina polare att fortsätta. Och det var ju ett lyckat val då jag nu anser att serien är helt suverän
Citera
2007-05-02, 18:47
  #207
Medlem
gakashins avatar
friday night lights är GRYM! Kan dock hålla med om att första avsnitten SÖG, tog mig cirkus 4 avsnitt innan jag började gilla den. Vadå fula tjejer? Julia/Tyra/Julias mamma osv är ju skitsnygga! slår ju lätt oth iaf.
Citera
2007-05-02, 18:59
  #208
Medlem
Mr Blondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calina85
Samma här, blev riktigt besviken klarade inte ens att kolla ett helt avsnitt för det var så dåligt och ingen såg bra ut. Lite ögongodis vill man väl ha
Nu är vi jävligt OT, finns t.o.m. en tråd för FNL, men seriöst, ge det en chans. Jag var också lite skeptiskt efter första avsnittet. Men sen blev det bara bättre och bättre, vilket väl ofta är fallet med tvserier. Så kolla igenom 6-7 avsnitt, det är det värt...
Citera
2007-05-03, 18:56
  #209
Medlem
Pokkass avatar
Okej. Jag tyckte att det här senaste avsnittet var sådär. när dom har med psykoderek känns det hela bara som en kass b-film faktiskt.

Vad tror ni kommer hända nu när man fått reda på vem som såg Dan skjuta Keith?

Lucas kommer ju förmodligen prata med henne och få reda på sanningen, eller?
Citera
2007-05-03, 19:36
  #210
Medlem
snakkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pokkas
Okej. Jag tyckte att det här senaste avsnittet var sådär. när dom har med psykoderek känns det hela bara som en kass b-film faktiskt.

Mm, håller fullständigt med. Kändes inte alls som OTH i dom scenerna. I övrigt även ganska svagt avsnitt förutom slutet.
Citera
2007-05-04, 02:54
  #211
Medlem
Mr Blondes avatar
Riktigt tråkigt och förutsägbart avsnitt. Håller med er om att det kändes som att man kollade på scream 18 helt för många ggr i avsnittet.
Citera
2007-05-04, 13:18
  #212
Medlem
Jag satt och skämdes när jag tittade på dom scenerna.
Men håller med om att slutet var helt ok. Hoppas man slipper se nåt mer av derek/peyton nu. Visst, det var ok när man fick reda på att han var psycho men det hade kunnat sluta där också.
Citera
2007-05-04, 21:10
  #213
Medlem
Shuyins avatar
Heh, ja.. skådespelaren som spelar Derek är bra, men karaktären kändes som ett verktyg för att få Brooke och Peyton tillbaka igen. Kanske var de bästa alternativet, men om han kommer tillbaka igen så... nej, det får inte ske.

Känns lite konstigt också det här med att någon såg Dan skjuta Keith, jag är lite skeptisk till hur de ska lösa detta nu, men får väl se.

Okej avsnitt, men inte mer.
Citera
2007-05-07, 01:59
  #214
Bannlyst
Tycker OTH börjar bli lite segt.. Fattar liksom inte varför den tjejen inte sagt till alla att det var han som mördade Keith.. Är hon för blyg? För rädd? Vill hon utöva utpressning på honom? Gör som en normal människa hade gjort och gå till polisen så hade vi sluppit typ hur många avsnitt som helst med att Lucas försöker kommunicera med Keith och all den skiten.. Yeye antar att detta är sista säsongen av OTH? Eller är det nån som vet om det kommer en femte? isåfall har dom gått för långt
Citera
2007-05-07, 13:22
  #215
Medlem
icys avatar
Inget vidare avsnitt det sista. Tycker inte psyko-Derek passar in i One Tree Hill konceptet. Det känns som om de lämnat seriens kärna lite väl mycket. Nåja, förra veckans One Tree Hill var åtminstone bättre än förra veckas Smallville. Sorgligt nog!
Citera
2007-05-08, 22:26
  #216
Medlem
JesseMontgomerys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supercoolingen
Tycker OTH börjar bli lite segt.. Fattar liksom inte varför den tjejen inte sagt till alla att det var han som mördade Keith.. Är hon för blyg? För rädd? Vill hon utöva utpressning på honom? Gör som en normal människa hade gjort och gå till polisen så hade vi sluppit typ hur många avsnitt som helst med att Lucas försöker kommunicera med Keith och all den skiten.. Yeye antar att detta är sista säsongen av OTH? Eller är det nån som vet om det kommer en femte? isåfall har dom gått för långt


hörde att det blir en s04 i alla fall, 3:år efter collage tydligen ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in