Citat:
Ursprungligen postat av calina85
Samma här, blev riktigt besviken klarade inte ens att kolla ett helt avsnitt för det var så dåligt och ingen såg bra ut. Lite ögongodis vill man väl ha

Nu är vi jävligt OT, finns t.o.m. en tråd för FNL, men seriöst, ge det en chans. Jag var också lite skeptiskt efter första avsnittet. Men sen blev det bara bättre och bättre, vilket väl ofta är fallet med tvserier. Så kolla igenom 6-7 avsnitt, det är det värt...