2008-05-20, 16:28
Medlem
Känns grymt bra att författarna nu förhoppningsvis får lite tid på sig att ge serien de avslut den förtjänar!

Personligen hoppas jag inte att Dan dör, jag vill se jäveln lida lite mer först. Kanske skapa ytterligare några problem. Hade varit guld.

Vem Lucas ringer? Självfallet ser jag med spänning fram emot att få se svaret. Vem hoppas jag på? PEYTON FOR PRESIDENT FFS!

Vad mer har vi att få svar på under kommande säsong? Nathan blir proffs i NBA? Hmm, svårt att se.

Vinner laget slutspelstiteln som Lucas, Nathan och de andra gjorde? Vem vet.

Blir nog spännande!

Btw, sjukt lätt det var att se vad som komma skulle när Dan backade ut från sjukhuset. Om möjligt ännu lättare var de att se att den där grejen skulle ringa när han väl blivit påkörd.

Men, fan så bra!
Citera
2008-05-20, 16:33
Medlem
wow, höjdar avsnitt om ni frågar mig, och musik var av helt klar världs klass.
Vem ringer Lucas egentligen? Jag undrar om jag verkligen kommer palla att vänta tills september för det här... kanske får man åka upp och utpressa han som skriver serien?

Längtar mer än någonsin.
Citera
2008-05-20, 16:51
Medlem
Kalle7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoffaJaffer
Du är nog den första som ser avsnitt s06e01

Tror jag med
Citera
2008-05-20, 17:20
Medlem
hjärtansfröjds avatar
ÅH, vilket avsnitt!! Menar de på allvar att jag ska klara av att vänta till i höst för att få se fortsättningen. Grym tortyr är vad det är!

Det här avsnittet innehöll ett par riktigt sköna scener, tex Quentins min i slutet när Nathan gjorde sina basket moves Sen gillade jag början där man inte fick se Peyton på säkert tio minuter men man fattade att hon var där och kastade vattenballonger. Snyggt! Och jag gillade verkligen första scenen! Jag hade nog inte fattat riktigt hur mycket jag saknat introlåten förrän nu!!

Välj Peyton!!!!

Dan får för min del gärna dö, jag blir bara nervös av honom. Jag kommer inte ihåg om vi fick reda på vad det var som gjorde att Nathan inte skulle kunna spela basket igen, men min gissning är att han blir "frisk" nog att kunna spela. Kanske inte i NBA men på hyfsat hög nivå iaf. Och Mouth, kommer han inte att vara med i nästa säsong pga flytten? JAG ORKAR INTE VÄNTA!!

Citera
2008-05-20, 17:42
Medlem
Kalle7s avatar
Bara jag som älskade "introt" ?
Har saknat det riktiga introt något enormt då jag tycker det är en stor del av serien men så som dom gjorde nu i detta avsnittet va grymt bra!
Citera
2008-05-20, 18:40
Medlem
Jag säger då en sak. DAMN nog vet dom hur man avslutar en säsong alla gånger!

Jävlar vilket avsnitt!
Lite kul att man fick se Lucas samtal i trailern och tänkte "vem kan de vara?" och nu måste man vänta till nästa säsong. Oj oj oj!
Och Dan! "If I get this chance I will use my time for redemption" (Ungefär), han fick sin tid och PANG!
Spännande spännande!
Citera
2008-05-20, 19:13
Medlem
Vem fan ringde han?
Citera
2008-05-20, 20:20
Medlem
tacts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle7
Bara jag som älskade "introt" ?
Har saknat det riktiga introt något enormt då jag tycker det är en stor del av serien men så som dom gjorde nu i detta avsnittet va grymt bra!

musiken var överjävlig i detta avsnitt.. snacka om att gått från lite halvtrist som jag tyckte förra säsongen var till superbra.. =D

hoppas det är peyton han ringer till..
Citera
2008-05-20, 20:27
Medlem
Hoppas han dödar Peyton.
Citera
2008-05-20, 20:31
Medlem
JoffaJaffers avatar
De vill att vi ska tro att det e Peyton.
Men han ringer Lindsay ist.
Citera
2008-05-20, 21:21
Medlem
oth^^s avatar
Är det Lindsey så börjar jag fan att gråta . Inte fan kan han dissa Peyton efter målningen som hon gjorde på rivercourten. Helt sjukt isf. Lätt ett all-time top3 avsnitt i mina ägon!
Citera
2008-05-20, 21:35
Medlem
nonnnes avatar
Låt i slutet av s05e18?

Någon som har någon aning om vad det är för låt Bethany Joy (Haley) sjunger i slutet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in