Känns grymt bra att författarna nu förhoppningsvis får lite tid på sig att ge serien de avslut den förtjänar!
Personligen hoppas jag inte att Dan dör, jag vill se jäveln lida lite mer först. Kanske skapa ytterligare några problem. Hade varit guld.
Vem Lucas ringer? Självfallet ser jag med spänning fram emot att få se svaret. Vem hoppas jag på? PEYTON FOR PRESIDENT FFS!
Vad mer har vi att få svar på under kommande säsong? Nathan blir proffs i NBA? Hmm, svårt att se.
Vinner laget slutspelstiteln som Lucas, Nathan och de andra gjorde? Vem vet.
Blir nog spännande!
Btw, sjukt lätt det var att se vad som komma skulle när Dan backade ut från sjukhuset. Om möjligt ännu lättare var de att se att den där grejen skulle ringa när han väl blivit påkörd.
Men, fan så bra!