Citat:
Ursprungligen postat av Shaa
Skulle bli väldigt förvånad om Nathan prasslar med nannyn, det skulle förstöra mycket enligt mig, Man ser ju att han inte på nåt sätt är olycklig med Hayley eller hon med honom dom verkar ju lika nykära som alltid, Så det skulle bara förstöra trovärdigheten.
Ja, jag håller med. Det skulle vara alldeles för förutsägbart och är det någonting som OTH
inte är (i min mening) så är det förutsägbart. Nej, jag tror inte att de kommer prassla men de har ju tagit in henne av en anledning så något storyline kommer säkert involvera henne. Mouth kanske, när han fattat att hans chef är ful som stryk?
Jag tycker de nya avsnittet är superbra än så länge, är inte alls besviken. Sen tillhör jag gruppen Peytons Försvarare och tycker absolut att hon ska få ihop det med Lucas igen. Förläggarbruden är alldeles för mesig för honom!
Sen gillar jag Jamie, han är en cool unge och det känns som att alla de andra skådespelarna på något sätt blir bättre när de har scener med honom. Sen hatar jag redan Quentin. Kan inte något skjuta en boll rakt i fejan på honom så det där äckliga hånflinet försvinner?! Gah! Han irriterar livet ur mig!