2008-01-23, 21:55
Medlem
Phass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Varför klippte han sig för? Idioti enligt mig...

Och så hatar jag Kevin Federline.

Kevin Federline kommer bara att vara med ett avsnitt till.
Citera
2008-01-23, 21:56
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phas
Kevin Federline kommer bara att vara med ett avsnitt till.

Det var det jag tänkte eftersom att han nu blev kickad ifrån bandet, usel låt, usel karaktär och jag undrar vad de tänkte på när de hyrde in honom.
Citera
2008-01-23, 23:13
Medlem
vilken otroligt förutsägbar "cliffhanger" det där med nannyn..
Citera
2008-01-23, 23:16
Medlem
bowmore87s avatar
Tycker det har blivit riktigt dåligt sedan den femte säsongen började.
Citera
2008-01-23, 23:55
Medlem
Igens avatar
Men shit vilken röst den nya tjejen hade om det nu är hennes :P
Citera
2008-01-23, 23:59
Bannlyst
Skulle bli väldigt förvånad om Nathan prasslar med nannyn, det skulle förstöra mycket enligt mig, Man ser ju att han inte på nåt sätt är olycklig med Hayley eller hon med honom dom verkar ju lika nykära som alltid, Så det skulle bara förstöra trovärdigheten.
Citera
2008-01-24, 15:19
Medlem
perezhiltohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaa
Skulle bli väldigt förvånad om Nathan prasslar med nannyn, det skulle förstöra mycket enligt mig, Man ser ju att han inte på nåt sätt är olycklig med Hayley eller hon med honom dom verkar ju lika nykära som alltid, Så det skulle bara förstöra trovärdigheten.

Ja, så sant så..

Men, det kan bli jävligt intressant med nannyn.
Citera
2008-01-24, 16:47
Bannlyst
Snygg som fan är hon iaf!

Edit: Till skillnad från den nya tjejen (pianisten) som verkligen inte var mycket att hänga i julgranen! Ser ju nästan läskig ut
Citera
2008-01-25, 12:12
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Citat:

Ja, jag håller med. Det skulle vara alldeles för förutsägbart och är det någonting som OTH inte är (i min mening) så är det förutsägbart. Nej, jag tror inte att de kommer prassla men de har ju tagit in henne av en anledning så något storyline kommer säkert involvera henne. Mouth kanske, när han fattat att hans chef är ful som stryk?

Jag tycker de nya avsnittet är superbra än så länge, är inte alls besviken. Sen tillhör jag gruppen Peytons Försvarare och tycker absolut att hon ska få ihop det med Lucas igen. Förläggarbruden är alldeles för mesig för honom!

Sen gillar jag Jamie, han är en cool unge och det känns som att alla de andra skådespelarna på något sätt blir bättre när de har scener med honom. Sen hatar jag redan Quentin. Kan inte något skjuta en boll rakt i fejan på honom så det där äckliga hånflinet försvinner?! Gah! Han irriterar livet ur mig!
Citera
2008-01-25, 12:14
Medlem
Citat:

Grymt dåligt ifall han vänsterprasslar. Sånt i serier suger.
Citera
2008-01-26, 00:45
Medlem
jag tror Hayley kommer sparka NAnnyn efter att sett den täcklingen,
Nu när Nathan är "normal" så klarar dem nog att sköta huset / Jamie själva
Eller
Citera
2008-01-30, 18:03
Medlem
E5 var klart den sämsta hitillst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera