Att Lucas & Peyton försvann gjorde mig tagg till 7:e säsongen. Men denna har väl varit om möjligt mer jobbig. Står inte ut med brooke längre, så fjäskig av sig. Man hör säkert "I love you; I love you too" 10 gånger per avsnitt minst.
Vore roligt om vad-hon-nu-heter-igen psyko bruden som låtsas vara sarah får till det med clay, men det lär väl inte ske efter senaste avsnittet.
Undra om Haley tar självmord, eller om Nathan & Quinn hinner tillbaks. hoppas hon dör, visst blir några mer gråta-avsnitt men händer något iallafall!