2010-05-12, 02:23
  #1525
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mufc-
Är det bara jag som fortfarande tittar? Fyfan säger jag bara efter senaste avsnittet, spårar ur.

Jag fattar inte ens varför hon är deprimerad. Morsan har ju i princip aldrig varit med i serien tidigare och därmed inte heller i Haleys liv. Såå hårt borde hon ju inte ta det.
Citera
2010-05-12, 02:40
  #1526
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golliwogg
Jag fattar inte ens varför hon är deprimerad. Morsan har ju i princip aldrig varit med i serien tidigare och därmed inte heller i Haleys liv. Såå hårt borde hon ju inte ta det.

ja precis, speciellt då hennes pappa dött för inte så längesen med, och det har hon ju inte brytt sig ett skit om, var ju inte ens nämnt förrän när hennes mamma kom tillbaks för att dö.
Citera
2010-05-13, 22:45
  #1527
Medlem
Croissantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
ja precis, speciellt då hennes pappa dött för inte så längesen med, och det har hon ju inte brytt sig ett skit om, var ju inte ens nämnt förrän när hennes mamma kom tillbaks för att dö.

Precis, känns inte riktigt igenomtänkt, känns som att de bara impulskastade in en depression i försök att göra serien mer intressant. Det de inte förstår är att man inte slutar när man sett 7(?) säsonger av serien redan, skit samma hur dålig den är blir, man följer den till slutet endå.
Citera
2010-05-14, 10:43
  #1528
Medlem
intesynligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Croissanten
Precis, känns inte riktigt igenomtänkt, känns som att de bara impulskastade in en depression i försök att göra serien mer intressant. Det de inte förstår är att man inte slutar när man sett 7(?) säsonger av serien redan, skit samma hur dålig den är blir, man följer den till slutet endå.

Så det är för mig med, hur dålig serien än blir så kommer man fortfarande att kolla på den, men alla serier blir sämre ibland sen blir den bra igen
Citera
2010-05-14, 17:52
  #1529
Medlem
inaudibles avatar
Jag hoppas verkligen serien slutar nu. Det känns som att det är dags, för dom har ju gått igenom varenda tänkbara storyline - vissa flera gånger (psychos, triangeldrama etc). Vill se Sophia göra något annat för hon är enda anledningen till att jag fortfarande kollar på oth.
Citera
2010-05-14, 18:47
  #1530
Medlem
Croissantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inaudible
Jag hoppas verkligen serien slutar nu. Det känns som att det är dags, för dom har ju gått igenom varenda tänkbara storyline - vissa flera gånger (psychos, triangeldrama etc). Vill se Sophia göra något annat för hon är enda anledningen till att jag fortfarande kollar på oth.

Själv gillar jag hon quinn(?), tycker hon är mysig. Men som sagt, utan henne och Sophia så hade man brytit ihop direkt. T.o.m ungen börjar bli jobbig nu.
Citera
2010-05-14, 19:27
  #1531
Medlem
Grizzlybjoerns avatar
Tycker att Jamie blivit lite sämre, karaktären alltså.

Tycker hela serien har blivit sämre, förutom att man äntligen sluppit ultra-sossen Lucas
Citera
2010-05-14, 21:55
  #1532
Medlem
inaudibles avatar
Tyvärr verkar det nu som att det blir en säsong 8 - fast bara 12 avsnitt. Bleh.
Citera
2010-05-15, 02:57
  #1533
Medlem
GustNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grizzlybjoern
Tycker att Jamie blivit lite sämre, karaktären alltså.

Tycker hela serien har blivit sämre, förutom att man äntligen sluppit ultra-sossen Lucas

Är du go lr? Han och Payton gjorde ju serien. Hoppas dom kommer tillbaka!
Citera
2010-05-15, 15:56
  #1534
Medlem
timmmys avatar
Att Lucas & Peyton försvann gjorde mig tagg till 7:e säsongen. Men denna har väl varit om möjligt mer jobbig. Står inte ut med brooke längre, så fjäskig av sig. Man hör säkert "I love you; I love you too" 10 gånger per avsnitt minst.

Vore roligt om vad-hon-nu-heter-igen psyko bruden som låtsas vara sarah får till det med clay, men det lär väl inte ske efter senaste avsnittet.
Undra om Haley tar självmord, eller om Nathan & Quinn hinner tillbaks. hoppas hon dör, visst blir några mer gråta-avsnitt men händer något iallafall!
Citera
2010-05-15, 17:21
  #1535
Medlem
Croissantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustN
Är du go lr? Han och Payton gjorde ju serien. Hoppas dom kommer tillbaka!
Nej verkligen inte, jävligt less på dem.
Citera
2010-05-15, 17:53
  #1536
Medlem
wikholms avatar
Tycker det är synd att dom tagit bort basketen totalt i serien, det var ju därför man började kolla från böran.. Just nu är det ju skitdåligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in