2013-07-12, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chester.Molester
Det är sant. Dock så påverkas det inte beroende på hur nervös du än är . Bara att vänta tills imorgon eftermiddag och antingen fira att det gick vägen eller inte. För er som får ett negativt svar imorgon, se inte det som ett nederlag. Fokusera på högskoleprovet samt kanske förbereda er inför kommande studier med lite självstudier?
Fast man är ju inte nervös för det hjälper. Ska du göra en operationef 50-50 överlevnadschans är du ju toknervös även om det inte hjälper nåt. Samma med fobier, stora tentor etc.

Man är ju nervig för en stor del av ens liv är i vägskålen och ovissheten gör en nervös. Att veta det är utom ens kontroll hjälper ju inte .
Citera
2013-07-12, 01:42
Medlem
Rothts avatar
Även fast att det är väldigt säkert att jag kommer in så kan jag inte hjälpa det. Är toknervös. Ska sova nu och hoppas på att vakna runt eftermiddag imorgon så att jag slipper vänta.
Citera
2013-07-12, 01:50
Medlem
Jannebigplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotht
Även fast att det är väldigt säkert att jag kommer in så kan jag inte hjälpa det. Är toknervös. Ska sova nu och hoppas på att vakna runt eftermiddag imorgon så att jag slipper vänta.

Exakt samma taktik här Har sökt till en c-uppsatskurs och jag har redan klarat de tidigare kurserna så det borde inte vara något problem.
Citera
2013-07-12, 02:04
Medlem
Haha lider med er.. Vet exakt hur det känns o jag gjorde exakt som Rotht Lycka till o hoppas att ni kommer in på det ni vill!
Citera
2013-07-12, 02:04
Medlem
No.Pain.No.Gains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ahry
Jag har 20,2 med meriter och har sökt it och marknadskommunikation på su. Vad tror ni? har jag någon chans? Jag nojar sönder här borta, sova kan jag nog glömma inatt alltså.

Kolla upp tidigare intagningspoäng via vhs.se
Citera
2013-07-12, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotht

Jag sitter i samma båt! Försöker därför vara uppe till i varje fall 04, så jag kan sova till 12-1 imon. Äta lite frukost/lunch och slå på datorn. Morgondagen är brutalt avgörande.....
Citera
2013-07-12, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Kobayashi
Att man alltid gör fel på det alltså... Ja förmodligen gör han väl det

Nervöst för dig? Du sitter väl rätt säkert i och för sig?

Självklart menar jag LTH. Söp bort stavningen i ren nervositet.

1.7 är sjukt gränsfall för IE LTH
Citera
2013-07-12, 03:50
Medlem
Signaturums avatar
Skönt att se att man inte är den enda som har svårt med att sova, sjukligt nervös inför beskedet som kommer senare under dagen...

Har sökt till tandhygienistprogrammet på Kristianstads högskola
Betyg + Merit = 18.30

Intagningspoängen förra året låg på 16.75 enligt skolan, 17.50 enligt VHS. Enligt http://statistik.uhr.se/ har 775 sökt, varav 91 är i förstahand. Har ökat med ca 200 sökande sedan förra året. Enligt användare i betygstråden lär det bli ett gränsfall, om någon kan backa upp detta påstående eller dementera det hade jag blivit en mycket lyckligare människa.
Citera
2013-07-12, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signaturum
Skönt att se att man inte är den enda som har svårt med att sova, sjukligt nervös inför beskedet som kommer senare under dagen...

Betyg + Merit = 18.30

Intagningspoängen förra året låg på 16.75 enligt skolan, 17.50 enligt VHS. Enligt http://statistik.uhr.se/ har 775 sökt, varav 91 är i förstahand. Har ökat med ca 200 sökande sedan förra året. Enligt användare i betygstråden lär det bli ett gränsfall, om någon kan backa upp detta påstående eller dementera det hade jag blivit en mycket lyckligare människa.
Svårt att hitta ngn så här dags. Lycka till.
Citera
2013-07-12, 05:27
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signaturum

Betyg + Merit = 18.30

Vad fan är du nervös för, du sitter ju säkert! Jag har runt 17 (vet inte ens exakt) och har sökt en utbildning där 140 st har sökt förstahand. Jag förstår inte heller varför jag är nervös, det säger ju sig själv att jag inte heller kommer komma in, jävla sopa man är.
Citera
2013-07-12, 05:52
Medlem
horisonters avatar
Kul att ha vaknat för en halvtimme sen och behöva vara vaken alla timmarna innan beskedet. Planerade inte det där med sömnen särskilt taktiskt.

Kan hända att jag glömmer bort vad jag väntar på i någon sekund men så fort jag kommer på det igen så pirrar det till ordentligt. Längesen något var såhär spännande.
Citera
2013-07-12, 05:58
Medlem
Nu är det dagen D!!
Ska ut och springa nu, sen jobbar jag 7-16. Sen handla present till ett kalas med barnen, hem och laga middag och EFTER middagen - inte en sekund tidigare - ska jag titta. Då är jag förhoppningsvis så trött att jag inte orkar bli ledsen om jag inte kommer in och så kan jag gå direkt och lägga mig och glömma allt. Eller också får jag ett bra besked och då är allt annat skitsamma ändå!

Men jag slipper nog trycka på f5 hundra gånger iaf

Lycka till alla!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in