2013-07-12, 00:55
Medlem
Mr.Kobayashis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilssown
LTU = Luleås Tekniska Universitet. Misstänker dock att han menar LTH.

Att man alltid gör fel på det alltså... Ja förmodligen gör han väl det

Nervöst för dig? Du sitter väl rätt säkert i och för sig?
Citera
2013-07-12, 01:01
Medlem
Lycka till nu, allihop. När jag kollar denna tråd imorgon hoppas jag på att få läsa många glada besked (och självklart bidra med ett eget...)! God natt på er!
Citera
2013-07-12, 01:05
Medlem
Sitkins avatar
Jag vet att många härinne är ganska nervösa såhär på kvällskvisten så jag bjuder på en låt för att lugna ner nerverna
http://www.youtube.com/watch?v=ZO1SGvFSgZQ
Enjoy
Citera
2013-07-12, 01:10
Medlem
anonpeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sitkin
Jag vet att många härinne är ganska nervösa såhär på kvällskvisten så jag bjuder på en låt för att lugna ner nerverna
http://www.youtube.com/watch?v=ZO1SGvFSgZQ
Enjoy

Perfekt. Den och en dubbel-IPA borde göra susen. Sitter med direktantagen på antagning.se men är fan ändå fittnervös nu.
Citera
2013-07-12, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ajkaramba
De är på exakt 15 poäng, så då antar jag att det är lugnt?

Dock har jag ytterligare en kurs på 7,5 poäng som sistahandsval... Det kan väl inte påverka någonting i och med att programmet är prioriterat högre upp?

Du läsa max 45p på en termin.
Citera
2013-07-12, 01:14
Medlem
Jag har 20,2 med meriter och har sökt it och marknadskommunikation på su. Vad tror ni? har jag någon chans? Jag nojar sönder här borta, sova kan jag nog glömma inatt alltså.
Citera
2013-07-12, 01:14
Medlem
Chester.Molesters avatar
Kommer ihåg att jag inte ens vara lite nervös när jag väntade på mitt besked. Inte för att jag var säker på att jag skulle komma in (sökte till civilingenjör i en av de populäraste skolorna). Jag var inte nervös eftersom jag visste att hur mycket jag än tänkte på om jag skulle komma in eller inte kunde jag inte förändra det beslut jag skulle få. Visade sig att jag kom in. Så mitt tips är att inte tänka så mycket på om ni har kommit in eller inte. Har ni det så har ni det, har ni inte det så är det bara att söka nästa år.

Dont worry be happy.
Citera
2013-07-12, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Kobayashi
Att man alltid gör fel på det alltså... Ja förmodligen gör han väl det

Nervöst för dig? Du sitter väl rätt säkert i och för sig?
Mjo, jag har känt mig ganska säker rätt så länge, sitter ju på 1.7. Men oundvikligt är man ju lite nervös nu de sista timmarna. Lättnadsölen imorgon kommer att sitta fint
Citera
2013-07-12, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chester.Molester
Kommer ihåg att jag inte ens vara lite nervös när jag väntade på mitt besked. Inte för att jag var säker på att jag skulle komma in (sökte till civilingenjör i en av de populäraste skolorna). Jag var inte nervös eftersom jag visste att hur mycket jag än tänkte på om jag skulle komma in eller inte kunde jag inte förändra det beslut jag skulle få. Visade sig att jag kom in. Så mitt tips är att inte tänka så mycket på om ni har kommit in eller inte. Har ni det så har ni det, har ni inte det så är det bara att söka nästa år.

Dont worry be happy.

Bra sagt! Det är otroligt att en sådan beslut kan påverka mycket av ens framtid.
Citera
2013-07-12, 01:25
Medlem
Chester.Molesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razer9711
Bra sagt! Det är otroligt att en sådan beslut kan påverka mycket av ens framtid.
Det är sant. Dock så påverkas det inte beroende på hur nervös du än är . Bara att vänta tills imorgon eftermiddag och antingen fira att det gick vägen eller inte. För er som får ett negativt svar imorgon, se inte det som ett nederlag. Fokusera på högskoleprovet samt kanske förbereda er inför kommande studier med lite självstudier?
Citera
2013-07-12, 01:27
Medlem
Rosen.s avatar
Fyfan va nervös man är nudå....

Ska söka basår i Linköping och Norrköping som andraval, fick 0,9 på HP.

Fy fan i helvetet om jag inte kommer in, pallar verkligen inte knega med försäljning i ett år till.
Citera
2013-07-12, 01:29
Medlem
HelicopterBens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razer9711

Fast det här är kulminationen av en hel drös med beslut som du har tagit under dina gymnasieår - "ska jag plugga eller göra annat"; "vilket ämne ska jag prioritera"; "behöver jag ens plugga då jag kan det här redan?" osvosv. Hur nervös du än känner dig, så har du redan gjort allt du kan och nu återstår det bara att vänta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in