2013-07-08, 20:24
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Är det inte troligare att flickan lekte med andra barn, syskon eller boende på förläggningen?
Det känns troligare att fler barn gick ner till sjön än att hon fick för sej att lämna dem och gå dit själv?
En olyckshändelse eller en lek som gått snett.?
Rädda barn som tiger?
Det hela är enkelt, massor av myrmark o lösa kanter på alla sjöar o tjärnar i området.

Flickan gick fel, snavade o vips är vi en neger fattigare.

Kan inte släppa mammans slapphet som låter ett så litet barn vara själv ute. Åtal på det tack.
Citera
2013-07-08, 20:35
Medlem
Jag är 100% säker att det är mamman eller en släkting som gjort det. Varför? Lättare att få asyl . Ofattbar människosyn dessa människor har...
Citera
2013-07-08, 20:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Och jo det är ruskigt konstigt att vänta i fem hela timmar innan man kontaktar polis.

Vilket tyder på att det antagligen är negerhonan, negerhannen eller något negersyskon som har gjort någonting med denna niglet.

Varför är frågan men de fick väl bara lite mer kortslutning än vanligt i sina negerhjärnor och så var det med det.
Citera
2013-07-08, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Är det vanligt att rasister går och dränker femåriga somalier? Jag tänkte på ditt användande av ordet "troligtvis".

Och jo det är ruskigt konstigt att vänta i fem hela timmar innan man kontaktar polis.

Mer vanligt än att kvinnor från Afrika skulle tränka sina egna barn i alla fall. Ett känt fall av det vad jag vet. Däremot finns det mängder av svenska kvinnor som dödat sina egna barn. Ofta med postpartumpsykos men även utan.

Och jag har varit med om Svenskar som väntat längre än 5 timmar. Och då känner de till det Svenska rättssystemet och talar Svenska.
Citera
2013-07-08, 20:56
Medlem
Kovalclutchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarrySTruman
Troligvis någon rasist som inte tycker att ett barn har rätt att leva. Bara för att hon har en annan hudfärg. Och det är absolut inget konstigt med att leta själv i 5 timmar. Speciellt om man har språkbarriärer.
Tror du på det själv?
Citera
2013-07-08, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormaren
Jag är 100% säker att det är mamman eller en släkting som gjort det. Varför? Lättare att få asyl . Ofattbar människosyn dessa människor har...

Märks att det behövs lite kunskap om asylprocessen här. Jag har arbetat med massor av asylärenden inom sjukvården och kan vittna om att det är mycket ovanligt att man ens har tanken att skada sina barn. De som skadar sig är däremot ensamkommande flyktingbarn. Och de skadar sig inte för att få stanna utan för att de hellre dör än åker tillbaka. Vilket tyder på hemska PTSD-symtom. Har själv sett några lyckas ta sitt liv och även några som klarat sig mig en del riktigt fula ärr på halsen.
Citera
2013-07-08, 22:32
Medlem
Är det klarlagt vems barnet är? Har det gjorts DNA-test på dem för utan det är det omöjligt att säga.
Hur många är skrivna på föräldrarnas respektive boeenden? Ju fler det är ju mindre sannolikt är det.
Citera
2013-07-08, 23:04
Medlem
Aftonbladet skriver att halva kroppen var i vattnet. Hur stor är chansen att kroppen har kommit upp så snabbt på land? Är nog tyvärr så att detta är mord
Citera
2013-07-08, 23:07
Medlem
JumpingJacks avatar
Polisen inleder förundersökning om mord, enligt AB:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17099759.ab
Citera
2013-07-08, 23:14
Medlem
i.b.ms avatar
Intressant att man fortfarande säger att flickan inte är identifierad men att klädsel med mera tyder på att det är hon som är hittad. Det kan väl inte råda några större tvivel om vem man har hittat, för det är väl inte fler saknade barn av afrikansk härkomst som finns i trakten...
Citera
2013-07-08, 23:19
Medlem
mindgasms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Intressant att man fortfarande säger att flickan inte är identifierad men att klädsel med mera tyder på att det är hon som är hittad. Det kan väl inte råda några större tvivel om vem man har hittat, för det är väl inte fler saknade barn av afrikansk härkomst som finns i trakten...

precis! morsan eller farsan måste ju kunna identifiera henne, är ju inte direkt så tilltygad efter några timmar i ett vattenbryn!
Citera
2013-07-08, 23:23
Medlem
Majja81s avatar
Inte ett dugg svårt för en 5åring att försvinna. Gjorde det själv när jag var i den åldern när jag var hos dagmamman. Drog i väg med en kille i samma ålder (han hade en annan dagmamma).
Vill ett barn dra i väg på något så är det inte så svårt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in