2014-03-19, 11:46
Medlem
herminator94s avatar
Jag vet inte om ni redan har pratat om det här men, tror ni att vi får toaletter och vattenposter på fler ställen på campingen i år? De lovade ju i princip det efter förra årets festival.
Citera
2014-03-19, 13:16
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herminator94
Jag vet inte om ni redan har pratat om det här men, tror ni att vi får toaletter och vattenposter på fler ställen på campingen i år? De lovade ju i princip det efter förra årets festival.

Jag tror definitivt att FKP tog åt sig den kritiken! Det är ju deras största intresse att ryktet om Bråvalla är gott
Citera
2014-03-19, 16:51
Medlem
ingodwetrusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Beror på vilka biljetter du menar, men de det finns flest av är camping+3dagars och vanlig 3-dagars och ingen av de tog slut innan festivalen började förra året. Och de slutar ju inte sälja innan de är slut.

Aha, tack för upplysningen!
Citera
2014-03-19, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hartyh
Undrade då jag hade först tänkt att åka buss direkt till bråvalla undrar jag nu hur långt det är från Norrköpings tågstation till själva bråvalla och undrar ifall några bussar går därifrån eller om man kan gå därifrån till festivalen?

ÅK SPÅRVAGN! Jag och en polare bestämde oss för att gå från tågstationen till festivalen i somras. Helvete vad lång tid det tog plus att det var riktigt dåligt skyltat, såg endast 1 skylt på hela vägen.
Citera
2014-03-19, 17:16
Medlem
Kan sätta mycket pengar på att Foster The People och The 1975 blir bokade!
Citera
2014-03-19, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herminator94
Bra timing på din fråga. I dagens exemplar av gratistidningen Extra Östergötland: http://bayimg.com/NaMJhaAfD

Citat:
Ursprungligen postat av Henriksson7
ÅK SPÅRVAGN! Jag och en polare bestämde oss för att gå från tågstationen till festivalen i somras. Helvete vad lång tid det tog plus att det var riktigt dåligt skyltat, såg endast 1 skylt på hela vägen.
Citera
2014-03-19, 18:01
Medlem
herminator94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sakletare
Bra timing på din fråga. I dagens exemplar av gratistidningen Extra Östergötland: http://bayimg.com/NaMJhaAfD

Haha, jag är annars inte så känd för att ha bra timing.

Vad tror ni om besökarantal i år då, tror ni det kommer fler än förra året? För de har väl tänkt att utöka storleken på campingen?
Citera
2014-03-19, 22:49
Avslutad
Kommer garanterat campa i år. Bor i Norrköping men att gå mellan spårvagnen och festivalen varje dag var fan inte kul någonstans.
Citera
2014-03-20, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Kommer garanterat campa i år. Bor i Norrköping men att gå mellan spårvagnen och festivalen varje dag var fan inte kul någonstans.
Kalla mig bekväm, men 20-30 minuters promenad totalt för att få sova i sin sköna säng känns helt ok
Citera
2014-03-20, 09:32
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Kalla mig bekväm, men 20-30 minuters promenad totalt för att få sova i sin sköna säng känns helt ok

Förstår dig mina vänner gjorde likadant de flesta iallafall, men tycker det är så jävla härligt och gå att lägga sig packad och höra allt sorl runt omkring det är festival för mig

Tror det blir likartat deltagar antal som förra året mellan 55K-60K pers!
Citera
2014-03-20, 09:52
Medlem
Swebus har lagt upp sina turer till/från festivalen nu.

http://www.swebus.se/Event/Festivaler/buss-till-bravallafestivalen/
Citera
2014-03-20, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sakletare

Sjukt är dock att dom inte nämner att öppna campingen tidigare för att få ner köerna, det känns som det bästa precis som Roskilde har warm up och låter många komma dit innan så det inte kommer 30 tusen pers på samma dag
Kommunen kan ju inte lägga en massa pengar på att asfaltera nya vägar bara för några dagar om året wtf

Citat:
Ursprungligen postat av Kiltmannen
Jag tror definitivt att FKP tog åt sig den kritiken! Det är ju deras största intresse att ryktet om Bråvalla är gott

alltså till och från undrade man ju om dom medvetet försökte få oss att dö av bajsodör och vattenbrist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in