• 3
  • 4
2013-07-07, 17:59
Medlem
Rostiga.Sheriffbrickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Du menar att den 2.0T-versionen är på mindre än 2-liter och helst mindre än 1,8-liter också? Se där.

Nej inte än 1.8 men visst den är några ccm mindre än 2liter, det vet du vad är det som tynger dig ?
Citera
2013-07-10, 13:43
Medlem
PastorPrimariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Kollat lite på 9-3 nu, och hade faktiskt helt glömt den modellen, ser ju faktiskt snygg ut och kommer i 1.8 utförande, med €636 skatt vilket får ses som ok.
Det skiljer inte i motorvolym mellan 2.0t och 1.8t. Turbo, spridare och några saker till är olika.

Synd att herr Sand-i-fittan skulle förstöra tråden. Finns en del att säga om import annars.
Citera
2013-07-12, 19:50
Moderator
^Eazs avatar
Sorry för sent incheckande, ny roll på jobbet så en djävla massa arbete.

(Tog faktiskt min 0.9 liters Fiat Seicento till en kund i onsdags, 50mil motorväg, gick faktiskt bättre än förväntan även om jag nu har ett krav att den nya bilen ska ha farthållare...hade kramp i benet när jag kom hem på kvällen).

Bilköpet är lite uppskjutet då jag har en massa utgifter framöver med resa till Sverige och lite annat, så blir nog inte förrän oktober/november.

Vill dock tacka alla för all input här i tråden, har ett par modeller som jag behöver testa, frågat lite kollegor om jag kan testa deras bilar.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in