• 1
  • 2
2013-07-04, 14:50
Medlem
Mångas förebild har nu alltså presenterat sin kommande PWO vilket kommer bli en jävligt bra produkt om den stämmer överrens med utlåtandet.

Citerar lite om vad som utlovas:

" • Den ska smaka helt otroligt. Du ska aldrig någonsin känna att ”bluäh, känner inte för att dricka den där skiten nu”
• Den ska ge märkbar effekt i fokus. Du ska alltså känna dig piggare och klarare i skallen.
• Du ska inte krascha efter ditt pass. Du ska slita gymmet i stycken och sen få njuta i lugn och ro av dina endorfiner utan att få en obehaglig krasch eller ångest efteråt.
• Du ska få hjälp med pump och blodflöde in i muskulaturen så kontakten blir enklare tillsammans med mind-muscle verksamheten."

Länk till inlägget på AVs hemsida.

http://www.aldrigvila.se/uncategorized/av-breach#title

Någon som har mer info om den? Hiss eller diss?
Citera
2013-07-04, 14:58
Medlem
Dreass avatar
Diss.

PWO ska man ju ta, äta lite ekologiskt jordnötssmör för det står det på en blogg att det är bra. Sen MCT-fett också, VIKTIGT!

Lär er lite om kost, sluta lyssna på idioter och för fan, sluta gå på hobbytjack för att kunna träna.
Citera
2013-07-04, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Diss.

PWO ska man ju ta, äta lite ekologiskt jordnötssmör för det står det på en blogg att det är bra. Sen MCT-fett också, VIKTIGT!

Lär er lite om kost, sluta lyssna på idioter och för fan, sluta gå på hobbytjack för att kunna träna.

Om man nu blir extra taggad och tränar bättre med pwo i omloppet är det inte bättre att ta det då?
Citera
2013-07-04, 15:16
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokowski
Om man nu blir extra taggad och tränar bättre med pwo i omloppet är det inte bättre att ta det då?
Till en början kanske du tränar bättre. Hur många blir inte beroende och måste ha sin PWO innan de går och tränar?

Och nej, att ta hobbytjack ser jag inte som något bättre. Speciellt inte när de flesta tränar som kärringar, ändå ska PWO intas. Börja i rätt ände.

Sen finns det personer som går på hård diet där PWO kanske kan vara kul eller dagar då man är extra trött, men nej, det ska tas varje pass...

Edit: Kan dock säga att Hollsten inte verkar alltför ovettig

Ett bra inlägg i detta imo: http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=201901
Senast redigerad av Dreas 2013-07-04 kl. 15:21.
Citera
2013-07-04, 16:22
Bannlyst
Citat:
Till en början kanske du tränar bättre. Hur många blir inte beroende och måste ha sin PWO innan de går och tränar?

Och nej, att ta hobbytjack ser jag inte som något bättre. Speciellt inte när de flesta tränar som kärringar, ändå ska PWO intas. Börja i rätt ände.

Sen finns det personer som går på hård diet där PWO kanske kan vara kul eller dagar då man är extra trött, men nej, det ska tas varje pass...

Edit: Kan dock säga att Hollsten inte verkar alltför ovettig

Ett bra inlägg i detta imo: http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=201901

Under deff finner jag att vissa pwo dämpar mina hungerkänslor (bland annat craze), även synefrintabletter om man nu vill ta det har haft samma effekt på mig.
Vad det är som gör det vet jag inte, har för mig att koffein är hungerdämpande? I annat fall är det förmodligen placebo, oavsett funkar det till viss del för mig! Sen har jag ju på senare år slutat gymma och vid cardio är det ännu roligare med iaf craze
Citera
2013-07-04, 16:27
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillarmat
Under deff finner jag att vissa pwo dämpar mina hungerkänslor (bland annat craze), även synefrintabletter om man nu vill ta det har haft samma effekt på mig.
Vad det är som gör det vet jag inte, har för mig att koffein är hungerdämpande? I annat fall är det förmodligen placebo, oavsett funkar det till viss del för mig! Sen har jag ju på senare år slutat gymma och vid cardio är det ännu roligare med iaf craze
Kan vara koffein, eller andra substanser. Att skapa ett beroende kring substanser som inte är kartlagda känns inte speciellt genomtänkt.
Citera
2013-07-04, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hansggreta
Mångas förebild har nu alltså presenterat sin kommande PWO vilket kommer bli en jävligt bra produkt om den stämmer överrens med utlåtandet.

" • Den ska smaka helt otroligt. Du ska aldrig någonsin känna att ”bluäh, känner inte för att dricka den där skiten nu”
• Den ska ge märkbar effekt i fokus. Du ska alltså känna dig piggare och klarare i skallen.
• Du ska inte krascha efter ditt pass. Du ska slita gymmet i stycken och sen få njuta i lugn och ro av dina endorfiner utan att få en obehaglig krasch eller ångest efteråt.
• Du ska få hjälp med pump och blodflöde in i muskulaturen så kontakten blir enklare tillsammans med mind-muscle verksamheten."

Behöver vi verkligen ytterligare en PWO på marknaden? Det känns som att de flesta som finns på marknaden innehåller nästan samma skit. Den kommer säkert sälja en hel del då hela "Aldrig Vila" grejen verkar ha en hel del följare.

Majoriteten av PWO konsumenter verkar dock vara nybörjare så man kan väl lura på dem vad som helst egentligen. Jag använder själv PWO innan vissa pass men det är enbart de pass där jag känner att "Nu jävlar ska jag maxa" eller om jag ska försöka ta mig över en platå och då anser jag inte att lite extra energi skulle skada även om man säkerligen skulle klara sig utan. De flesta verkar dock häva i sig PWO inför varje pass och som vi alla ser så är det ytterst få som verkligen pressar sig på gymmet.
Citera
2013-07-04, 17:06
Bannlyst
Citat:
Kan vara koffein, eller andra substanser. Att skapa ett beroende kring substanser som inte är kartlagda känns inte speciellt genomtänkt.

Nej det är ofta inte speciellt genomtänkt. Fast alla blir inte beroende dock
Citera
2013-07-04, 20:12
Medlem
MuscleSharks avatar
Ska inte säga att det är skit innan jag testat det. Men generellt sett så är jag inte så mycket för PWOs faktiskt. Dyra som fan, och vissa mår man bara piss av.

Men men, ni som gillar det får naturligtvis fortsätta köra på det om de nu har en positiv effekt på era träningspass.
Var alltid försiktig med stimulanter dock.
Citera
2013-07-04, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hansggreta

Låter precis likadant som alla andra pwo produkter som inte funkar... funkar dem så krashar man mer elller mindre beroende på dos och från person till person.
Citera
2013-07-04, 22:55
Medlem
Antinomoss avatar
Svårt att tycka något när man inte ser vilka ingredienser den har.
Citera
2013-08-12, 14:21
Medlem
Det är mycket svårt att kunna avgöra hur PWO:n är innan den är slääpt. Men man måste ändå ge killen beröm för det varumärke och motiverar massor av människor att hålla en hälsosammare livsstil.
Han lever och glädjes av detta. Gör han nu ett kosttillskott som är något som han tror på och passar hans åsikter och motton av träning är det förmodligen ett kosttillskott som kommer passa fler.

Till att avsluta hur hade vilken marknad som helst, inte minst kosttillskottsmarknaden, varit tråkig och livlös om inte nya märken och varor skulle utveckas.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in