• 1
  • 2
2013-08-12, 15:08
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av localkid
Det är mycket svårt att kunna avgöra hur PWO:n är innan den är slääpt. Men man måste ändå ge killen beröm för det varumärke och motiverar massor av människor att hålla en hälsosammare livsstil.
Han lever och glädjes av detta. Gör han nu ett kosttillskott som är något som han tror på och passar hans åsikter och motton av träning är det förmodligen ett kosttillskott som kommer passa fler.

Till att avsluta hur hade vilken marknad som helst, inte minst kosttillskottsmarknaden, varit tråkig och livlös om inte nya märken och varor skulle utveckas.

Dessvärre än sanningen sällan så vacker som den utmålas för att vara. Det är inte ens säkert att han börjar använda sina egna produkter då han förmodligen redan har sina favoriter bland andra varumärken.
Citera
2013-08-13, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Dessvärre än sanningen sällan så vacker som den utmålas för att vara. Det är inte ens säkert att han börjar använda sina egna produkter då han förmodligen redan har sina favoriter bland andra varumärken.

Det är sant, gör Mikael det så har han tappat hela konceptet med att den nya PWO:n ska reprecentera honom och Aldig Vila. Då hela marknadsföringen genom hans blogg, instagram osv. slås ihjäl.
Citera
2013-08-27, 13:38
Medlem
Någon som har provat den ännu? 399 kr känns lite väl saftigt så då fan ska den leverera också, även om Hollsten är skapare!
Citera
2013-08-27, 18:15
Medlem
kezz89s avatar
PWO har väl inte hjälpt mig i långa loppet utan bara någon vecka i början där man känner lite extra pump m.m.

Men jag ska se om jag kan ordna ett sample från denna.
Citera
2013-08-27, 18:47
Medlem
Låter lite för bra för att det ska vara så i verkligheten....
Citera
2014-01-17, 19:00
Medlem
chamaemoross avatar
Jag har provat köpa denna produkten och.. vad ska man säga.. det är en bluff.. Får ingen pump eller ökad fokus, jag blev märkbart piggare men det beror på att den innehåller mycket koffein. I kombination med en stark kopp kaffe så vet jag inte vilket det var som skapade den effekten..

Tycker dessutom smaken är märklig. Jag vill ju ha en klar vätska (Tänk som Cellucor C4 eller Craze) som man kan dricka snabbt och typ hålla för nästan. Konsistensen på Breach blir snarare som en lättyoghurt vilket jag tycker e fruktansvärt motbjudande. Kan heller inte säga att jag kände av beta alaninen. Med två skopor Breach borde jag fått i mig 4000 mg betaalanin men jag fick fan inte ens ryckningar i huden.

Jag går dock rakt till Breach frrån Craze så det är svårt att jämföra Breach med världens bästa PWO Craze. (Synd att den har upphört att produceras)
Citera
2014-09-30, 09:04
Medlem
De tråkiga är att hans produkter är så jävla dyra, själv kör jag koffein piller, beta alanine, agmatine pump tabs, och kreatin. Mkt billigare i längden
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in