Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-07-02, 11:10
  #1
Avstängd
Hej, jag skulle bara fråga er.. Om det är konstigt att tjejer tittar på porr och blir kåta också? för killarna i min skola typ snackar om tuttar, och sex och sånt hela tiden, Jag skulle gärna sitta med dom och snacka istället för att sitta i den lilla äcklade tjej gruppen i bordet brevid.
Ibland när jag är ensam hemma och kåt så kan jag gärna se på lite porr ibland, Men de värkar som ( i alla fall i min skola ) att tjejer inte får göra det.

så nu ska jag fråga er vad tycker ni? äre okej att tjejer också får prata om snoppar precis som dom sitter och snckar om tuttar? eller är vi äckliga då?

Kommentera gärna men inga spydiga, elaka, och krängande Tack
Citera
2013-07-02, 11:12
  #2
Medlem
Retsinas avatar
Nej! Tjejer får inte prata om snoppar. Killar får prata om springor!
Och det är inte krängande.
Citera
2013-07-02, 11:14
  #3
Medlem
loldamans avatar
Helt ok, titta på hur mycket porr du vill!

Jag skulle gärna titta på porr med min flickvän, men hon har en sån negativ inställning till porr överlag så det lär aldrig hända!
Citera
2013-07-02, 11:18
  #4
Medlem
Twatssons avatar
Tjejer är enligt min erfarenhet betydligt grövre och blir mer uppjagade utav porr än killar, killar växer ifrån det där med åldern samtidigt som tjejerna börjar komma in i det.

Min sambo tittar på porr ibland precis som jag tittar på porr ibland, ibland tittar vi tillsammans. Inga konstigheter.
Citera
2013-07-02, 11:19
  #5
Medlem
Forbliranonyms avatar
Dom som mest förnekar att dom tittar på porr är i regel dom som gör det mest. Det är iaf min erfarenhet.

För övrigt så får tjejer prata om precis vad dom vill precis som killar. Ser ingen skillnad.
Citera
2013-07-02, 11:31
  #6
Medlem
TheWrongAlices avatar
Nästa gång får du gå fram, slå dig ner, och joina diskussionen.
Citera
2013-07-02, 11:33
  #7
Medlem
Otems avatar
Nej det är inte konstigt att tjejer tittar på porr och blir kåta, men jag tror killar/män gör det i större utsträckning än vad vi vet om kvinnor och deras tittande, skulle jag tro iallafall, killar/män känns mer öppna med det.
Citera
2013-07-02, 11:38
  #8
Medlem
Rawwars avatar
Sätt dig hos dem du, de kommer nog sluta prata om porr dock, men om du lyckas dra igång diskutionen igen så är det grönt ljus. Är du snygg vill de nog troligen utöva det med dig också.
Citera
2013-07-02, 12:34
  #9
Medlem
Aghartas avatar
Min dotter och hennes kompis tittar på porr ibland och de talar väldigt grovt om snoppar. Jag tror faktiskt tjejer är värre än killar.
Citera
2013-07-02, 12:39
  #10
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agharta
Min dotter och hennes kompis tittar på porr ibland och de talar väldigt grovt om snoppar. Jag tror faktiskt tjejer är värre än killar.


Hur kan det komma sig att din dotter kollar på porr? Är det något utav dina sjuka planer så att hon ska känna sig bekväm vid sex eller vad rör sig i ditt sjuka huvud?

Har du ringt till soc och anmält mamman ännu som misstänks slåss din dotters kompis som du är kär i?
Citera
2013-07-02, 12:42
  #11
Avstängd
Burross avatar
Pojkar har snoppar och män har kuk så nej snoppar håller du dig ifrån att tala om du vill slippa en pedofilstämpel.
Tyckte inte vi gjorde annat än prata sex i plugget och genom hela livet har jag lyckats missa alla dessa små bräckliga blommor till kvinnor som aldrig joinar in i samtalen och snackar kuk för jag har nog nästan uppfattat det lite tvärtom och blivit nästan pryd(nåja) i konversationer med kvinnor när dom brer på med alla vulgära detaljer. Och porr tittar alla! Nu kommer jag som vanligt inte ihåg om det var Yale eller Harvard som skulle forska på "porrskador" alltså hur olika vi knullar beroende på om vi kollar porr eller inte men efter +2000 intervjuer fick man lägga ner det för man hade fortfarande inte hittat någon som inte kollat porr! Skäms inte för din sexualitet tjejen.
Citera
2013-07-02, 15:56
  #12
Medlem
Aghartas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
Hur kan det komma sig att din dotter kollar på porr? Är det något utav dina sjuka planer så att hon ska känna sig bekväm vid sex eller vad rör sig i ditt sjuka huvud?

Har du ringt till soc och anmält mamman ännu som misstänks slåss din dotters kompis som du är kär i?

Det är inte så ofta hon kollar, det brukar vara kompisen som tar initiativ och frågar mig om de kan kolla på porr, ibland utan att ha frågat min dotter först. Vill du att tjejer skall känna sig obekväma vid sex?

Nej, jag har inte ringt. Det handlar inte om misshandel, bara lite aga som en del av uppfostran.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback