Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-21, 22:26
  #25489
Medlem
klimatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av refsp
Jag har en nära relation med ungefär 5-10% av mina vänner på Facebook. Så det blir rätt godtyckligt vad som är en nära vän.


Fast du kanske har 150 vänner på fejsis. FH hade endast 30. Det tyder rimligtvis på att han haft någon form av relation till AJ. Nära eller ej, men vänner var de.
Citera
2013-08-21, 22:27
  #25490
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Jag vill minnas att bilden är på specifikt AJs, men di som lagt ut kanske kan vidimera ?

http://www.anony.ws/image/kYep
Den kan vara ommålad.
Citera
2013-08-21, 22:30
  #25491
Medlem
Chiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Jag vill minnas att bilden är på specifikt AJs, men di som lagt ut kanske kan vidimera ?

http://www.anony.ws/image/kYep
Ja det var åtminstone den motorcykeln på bilden som AJ hade på sin Facebook när han "visade upp" sin motorcykel.
Citera
2013-08-21, 22:32
  #25492
Medlem
ThordOlavssons avatar
TTELA 4/7: http://ttela.se/nyheter/trollhattan/...-till-?m=print
Citat:
Din klient lämnade ju kvinnan på lördagen har han sagt i förhör. Kan du säga hur han tog sig därifrån?

– Nej, han åkte därifrån och jag kommer inte ihåg hur. Men det var inget konstigt med det. Det är ingen som har sett honom göra det som jag känner till

Citera
2013-08-21, 22:34
  #25493
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klimatis
Fast du kanske har 150 vänner på fejsis. FH hade endast 30. Det tyder rimligtvis på att han haft någon form av relation till AJ. Nära eller ej, men vänner var de.

Eller så har AJ bara skickat en vänförfrågan och så har FH tänkt... " - Va fan, killen lackar väl om jag inte tackar ja. Jag vill egentligen bara ha mina närmaste vänner men pallar inte en konflikt med honom. ".

Så har jag gjort på min facebook. Inte för att jag behövt vara rädd för nån som AJ som skickat förfrågan men för att man ska slippa tjatet på t ex jobb.
Citera
2013-08-21, 22:36
  #25494
Avstängd
mypenisatraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Den kan vara ommålad.
Det kan inte uteslutas, även om den med stor sannolikhet är dumpad någonstans.


Citat:
Ursprungligen postat av Chilton
Ja det var åtminstone den motorcykeln på bilden som AJ hade på sin Facebook när han "visade upp" sin motorcykel.

Tack bra, då vet vi !
Sedan måste jag personligen inflika att AJs smak för motorcyklar är allt annat än önskvärd, jävla kärringhoj det där, men den kanske matchar håret vad fan vet jag ?
Citera
2013-08-21, 22:38
  #25495
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Jag vill minnas att bilden är på specifikt AJs, men di som lagt ut kanske kan vidimera ?

http://www.anony.ws/image/kYep

Nu har du skrivit 714 onödiga inlägg i denna tråd, och ännu förstår du ingenting, Du har haft källor ibland, men det har inte riktigt gått hem där heller, eftersom du gått rakt emot källorna. Kan det vara så att motorcykeln inte har något med detta att göra, eftersom ingen gått ut å frågat?
Citera
2013-08-21, 22:38
  #25496
Avstängd
mypenisatraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThordOlavsson
TTELA 4/7: http://ttela.se/nyheter/trollhattan/...-till-?m=print



Småsmå-Tommy har inga skrupler och förmodligen samma minne som AJ...om det hettar till.
Citera
2013-08-21, 22:39
  #25497
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Det kan inte uteslutas, även om den med stor sannolikhet är dumpad någonstans.
Jag tänkte att den var ommålad innan försvinnandet, till röd från flerfärgad, eller tvärtom.
Citera
2013-08-21, 22:43
  #25498
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Nu har du skrivit 714 onödiga inlägg i denna tråd, och ännu förstår du ingenting, Du har haft källor ibland, men det har inte riktigt gått hem där heller, eftersom du gått rakt emot källorna. Kan det vara så att motorcykeln inte har något med detta att göra, eftersom ingen gått ut å frågat?
Har du något emot att motorcykeln hittas?
Citera
2013-08-21, 22:43
  #25499
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrNikon
Onödigt att starta en tråd om ett nytt ev brott, låt BO's far vara utanför detta och ta tag i sitt sorgearbete istället, fullständigt OT anser jag. Du e rapporterad!
Får be om ursäkt för en klantigt målande inlägg då. ärligt

Det jag ville få fram är finns det risk att "ngn" går den juridiska gången i förväg?,
det diskuterades ju flitigt ett tag om AJ flytt till Polen p.g.a rädsla!!

Skulle va tragiskt för ännu fler om det finns ngn sanning i detta, tänkte på att sorg+annat kan få vem som helst ur ballans.
Släpper därmed detta och ber än en gång om ursäkt för mitt förra inlägg.
Citera
2013-08-21, 22:47
  #25500
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Har du något emot att motorcykeln hittas?

Ja, det är svårt att hitta något som redan finns, eller inte har någon betydelse.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback