Brennan Heart är en av de största Hardstyle DJsen där ute. Sök på honom på tuben. Men en varning till er aviccirunkande småbarn så är det faktiskt lite hårdare musik är eran radiopop.
Grym jävla bokning!
Haha, är inget fan av hardstyle alltså. Inte av Avicii heller dock
Jävlar Brennan Heart alltså!
En av få artister jag verkligen uppskattar inom Hardstyle-scenen så detta ska bli oerhört intressant! Come As One, Alternate Reality (som bara är med riktiga instrument har jag för mig?) och Revelations är helt magiska!
Ojdå, kul att hardstyle har börjat leta sig in på den svenska marknaden på riktigt nu då. Finns så klart flera "småklubbar" som anordnat kvällar, men nu får verkligen hardstyle lite strålkastare på sig. Får hoppas att när folk kommer gå dit att de har ett öppet sinne och inte bara "öööh, detta är ju skitkass, vi drar"
Hur tror ni upplägget kommer vara på orion area? Trance -> hardstyle -> hardcore?. (lär säkert vara fler genrer som kommer där emellan) men man börjar mjukare och jobbar sig uppåt, inte tänker de väl byta huller om buller? Att gå från tex Brennan heart till den nya bokningen Aly & Fila hade känts otroligt fel.
Det enda som jag tycker är lite tråkigt är scenerna, dessa traditionella fyrkantiga scener med massa ledskärmar. Kanske bara jag som är bortskämd med lite mer innovativa scener som finns söder ut. Bilder i spoiler.
Ojdå, kul att hardstyle har börjat leta sig in på den svenska marknaden på riktigt nu då. Finns så klart flera "småklubbar" som anordnat kvällar, men nu får verkligen hardstyle lite strålkastare på sig. Får hoppas att när folk kommer gå dit att de har ett öppet sinne och inte bara "öööh, detta är ju skitkass, vi drar"
Hur tror ni upplägget kommer vara på orion area? Trance -> hardstyle -> hardcore?. (lär säkert vara fler genrer som kommer där emellan) men man börjar mjukare och jobbar sig uppåt, inte tänker de väl byta huller om buller? Att gå från tex Brennan heart till den nya bokningen Aly & Fila hade känts otroligt fel.
Det enda som jag tycker är lite tråkigt är scenerna, dessa traditionella fyrkantiga scener med massa ledskärmar. Kanske bara jag som är bortskämd med lite mer innovativa scener som finns söder ut. Bilder i spoiler.
Ett litet smakprov, hoppas ni som aldrig lyssnat eller upplevt det kommer ge det en chans på SB
Håller fullständigt med om att de "fyrkantiga" scenerna inte är särskilt roliga. Som du säger så finns kanske andra förutsättningar för internationellt större festivaler, men det behöver ju inte vara den mest extrema scenen genom tiderna. Bara de provar på något nytt scenupplägg skulle jag uppskatta det.
För övrigt håller jag med dig om förhoppningarna på upplägget för Orion area, att de inte blandar hej vilt, utan har något slags röd tråd. Kul är det hur som helst!