2014-02-10, 13:01
Medlem
Har några frågor till er som varit på SB innan!
för folk?
Vad är det för folk som varit tidigare år? Invandrare, bönder, brats? Bara Stockholms personer eller mestadels utifrån?
haff på SB?
Är det Bråvalla liknande där alla tjejer suger av en för ett pack cigg eller är det mer pryda Lidingös damer?
droger
Svårt att smuggla in nått? Folk där inne som säljer lite kola eller grönt? Hur ser det ut?
Väldigt tacksam för seriösa svar!
Citera
2014-02-10, 18:39
Medlem
Till #orionarea

http://summerburst.se/goteborg/artist/psyko-punkz/
Citera
2014-02-10, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DavidSvenne
Till #orionarea

http://summerburst.se/goteborg/artist/psyko-punkz/

SB kanske kan resultera i något väldigt intressant ...
Citera
2014-02-10, 19:48
Medlem
Tror ni SB kommer att sälja många fler biljetter med den här extrascenen? Jag är inte insatt i dem artisterna de har bokat till Orion Area men har ändå förstått att det är rätt tunga namn? Så vad tror ni, är det många som åker dit bara för Orion Area?
Citera
2014-02-10, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SEE91
Tror ni SB kommer att sälja många fler biljetter med den här extrascenen? Jag är inte insatt i dem artisterna de har bokat till Orion Area men har ändå förstått att det är rätt tunga namn? Så vad tror ni, är det många som åker dit bara för Orion Area?

Jag och typ 6 polate åker dit endast för orion area. Fans av hårdare muaik. Brennan heart och nu psykp punkz! Naaajs
Citera
2014-02-10, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SEE91

Många fler biljetter kan jag inte svara på, men levereras det en intressant lina så tror jag absolut att det kan komma ett antal från hela Sverige. Det jag har märkt är att folk som föredrar just hardstyle/hårdare är väldigt dedikerade så tror absolut det kommer komma ett antal bara för den scenen.

Fördelen med att hardstyle är en relativt liten genre är att man kan boka de större artisterna rätt lätt till en helt okej summa. Frågan är bara hur hårt SB kommer våga satsa.

Någon som kan försöka sig på att gissa hur stor scenen för Orion area kan tänkas bli?
Citera
2014-02-10, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swichan
Många fler biljetter kan jag inte svara på, men levereras det en intressant lina så tror jag absolut att det kan komma ett antal från hela Sverige. Det jag har märkt är att folk som föredrar just hardstyle/hårdare är väldigt dedikerade så tror absolut det kommer komma ett antal bara för den scenen.

Fördelen med att hardstyle är en relativt liten genre är att man kan boka de större artisterna rätt lätt till en helt okej summa. Frågan är bara hur hårt SB kommer våga satsa.

Någon som kan försöka sig på att gissa hur stor scenen för Orion area kan tänkas bli?

Hoppas de inte tar upp för mkt pengar på hardstyle artister bara. Ser helst att 2-3 feta namn till kommer till vanliga housescenen. Vad tror ni kommer det här påverka det vanliga utbudet?

Annars kul för er som gillar hardstyle.
Citera
2014-02-10, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tango8
Hoppas de inte tar upp för mkt pengar på hardstyle artister bara. Ser helst att 2-3 feta namn till kommer till vanliga housescenen. Vad tror ni kommer det här påverka det vanliga utbudet?

Kan tyvärr inte svara på hur det kommer påverka utbudet för er på den stora scenen, men det är inga monstersummor vi pratar när när det gäller dessa artister, tror en bokning kostar mellan 2-5000 euro. (kan inte direkt backa upp dessa siffror)

Hoppas du svingar förbi orion area så ska jag bjuda dig på en öl eller fem!

Edit: summorna jag uppgav kanske är lite i det lägsta laget för de största artisterna.
Senast redigerad av swichan 2014-02-11 kl. 00:11.
Citera
2014-02-11, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tango8

Du kan vara lugn! Det kommer några tunga släpp snart!
Citera
2014-02-11, 12:09
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Tror ni att artister som Angerfist (Hardcore) kan släppas till Orion Area?
Citera
2014-02-11, 16:28
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwtraveler
Du kan vara lugn! Det kommer några tunga släpp snart!
Du verkar ha insideinformation. Härligt.
Citera
2014-02-11, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MachineHeadXXX
Tror ni att artister som Angerfist (Hardcore) kan släppas till Orion Area?

Förmodligen inte Angerfist (drömma kan man ju) men hade vart väldigt najs med hardcore.

Väldigt glad över att dom bokar upp hardstyle dj's, även Code Black till Göteborg nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in