2014-02-06, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneRequest
Skulle nog lägga min gissning på att det en "techno"/ Tech house scen som kommer. Typ som SB Stockholm 2012, fast bättre. Hade varit fint om dom släpper bomben att Carl Cox kommer!

Undrar vart dom lägger denna scen i GBG, måste typ vara utanför Nya Ullevi eller något...

Tror inte att det är tech house de menar fast att jag väldigt gärna vill att de ska vara det. När de skriver "Hur HÅRT klarar ni av egentligen?" tror jag de menar dubstep eller något liknande... Men det känns samtidigt väldigt konstigt att SPG skulle göra något sådant.
Citera
2014-02-07, 03:00
Medlem
OneRequests avatar
Fan fick precis en ond magkänsla på att det säkert kommer att bli en Trap scen dom presenterar imorgon!
Citera
2014-02-07, 06:07
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Fan fick precis en ond magkänsla på att det säkert kommer att bli en Trap scen dom presenterar imorgon!
Vad är en trap scen?
Jag är gammal så ursäkta min okunnighet.
Citera
2014-02-07, 11:08
Medlem
Citat:
Jag har också en likadan känsla, alla verkar ju vara övertygade om att det blir någon Trap/hardstyle scen SPG har ju redan haft sin festival av "hårdare" tvist, så det behöver vi inte ha till Summerburst! Blir det deep/tech scen kommer jag att jubla!
Citera
2014-02-07, 13:08
Medlem
OneRequests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moondawn
Vad är en trap scen?
Jag är gammal så ursäkta min okunnighet.

http://m.youtube.com/watch?v=OpvmPvbBrdw

Detta är Trap, personligen så skulle jag vilja jämföra det med Hip Hop.
Det har blivit jäkligt populärt i USA, så antar att det kanske kan vara därför SPG tar med det. Om det är en sådan scen som kommer, det återstår att se.
Citera
2014-02-07, 15:55
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidSvenne
Jag har också en likadan känsla, alla verkar ju vara övertygade om att det blir någon Trap/hardstyle scen SPG har ju redan haft sin festival av "hårdare" tvist, så det behöver vi inte ha till Summerburst! Blir det deep/tech scen kommer jag att jubla!
Japp då blir det klang och jubel.
Citera
2014-02-07, 16:40
Medlem
moondawns avatar
"Det nya området" verkar vara ett nyöppnat instagramkonto.
Idioter..
Citera
2014-02-07, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moondawn
"Det nya området" verkar vara ett nyöppnat instagramkonto.
Idioter..
Så himla sjukt! Har uppdaterat deras sida nästan hela dagen för att få reda på något nytt...
Citera
2014-02-07, 17:32
Medlem
Who the f*ck is Brennan Heart??
Citera
2014-02-07, 17:32
Medlem
GosigKamels avatar
Blev en ny scen, första artisten Brennan Heart!

Citat:
Summerburst presenterar stolt ORION AREA!

2014 växer Summerburst till att permanent erbjuda två olika scener på Festivalområdet, i både Sthlm och Gbg.

ORION AREA kommer vigas till helt andra inriktningar än den stora scenen och kommer vara en plats för de alternativa artisterna som ni önskar mest. 2014 kommer ORION AREA gå i den hårdare musikens linje och vår första akt är ingen mindre än Brennan Heart!
Citera
2014-02-07, 17:36
Medlem
dafuqups avatar
Brennan Heart är en av de största Hardstyle DJsen där ute. Sök på honom på tuben. Men en varning till er aviccirunkande småbarn så är det faktiskt lite hårdare musik är eran radiopop.

Grym jävla bokning!
Citera
2014-02-07, 17:38
Medlem
justiceBEAVERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
Brennan Heart är en av de största Hardstyle DJsen där ute. Sök på honom på tuben. Men en varning till er aviccirunkande småbarn så är det faktiskt lite hårdare musik är eran radiopop.

Grym jävla bokning!

http://www.youtube.com/watch?v=c-yr0Boxz9I
Avicii - Fade into Darkness (Brennan Heart Bootleg)
Så alla Avicii älskare kommer nog få höra lite sån gullgull under hans spelning ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in