2014-03-14, 21:52
Medlem
Panickels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidSvenne
Ja, man börjar bli lite orolig...

Nej, jag tycker inte att man ska vara orolig för detta. Jag tycker att man ska vara glad! Mainstage har redan många riktigt grymma namn och att orion arena får stora namn inom respektive genre är precis vad som behövs för att scenen sa bli uppskattad. Hade de bara kört "okändisar" där hade det blivit ratat av många tror jag. Nu får vi två sköna platser att hänga på istället för en och en halv.
Citera
2014-03-16, 12:53
Medlem
Från Summerbursts facebook sida:
Vilken fantastisk söndag! Det är inte långt kvar nu! Och vi kan glädja om att veckan som kommer släpper vi en av de absolut mest önskade artisterna för i år!! Till både Sthlm och Gbg!

Vem tror ni att det är? Själv hoppas jag på Dimitri Vegas & Like Mike!
Citera
2014-03-16, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksson7
Från Summerbursts facebook sida:
Vilken fantastisk söndag! Det är inte långt kvar nu! Och vi kan glädja om att veckan som kommer släpper vi en av de absolut mest önskade artisterna för i år!! Till både Sthlm och Gbg!

Vem tror ni att det är? Själv hoppas jag på Dimitri Vegas & Like Mike!
Martin Garrix känns det som. Spelar i Umeå 30 maj och Glasgow 31 maj. Känns som han klämmer in en spelning i Göteborg där någonstans när han ändå är i Sverige. Han har heller ingenting inbokat 13-14 juni vad jag kan se.
Citera
2014-03-16, 13:05
Medlem
Fan vad fett! Verkar som att de släpper ett tungt namn till med andra ord.

Tror på Dimitri Vegas & Like Mike, Alesso eller möjligtvis någon som Armin Van Bureen. Kan också va Gariix.
Citera
2014-03-16, 13:33
Medlem
usmccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av usmcc
Hur är tjejerna på SB? Lika stela som på krogen?
repost.
Citera
2014-03-16, 14:20
Medlem
Sativamannens avatar
Grymt peppad, skön kickstart på sommaren! Hoppas på många lättklädda brudar med maxade pupiller och ett jävla ös helgen igenom! Wooooooowooooooo
Citera
2014-03-16, 16:05
Medlem
Härliga nyheter en söndag som denna! Tror på Alesso eller Dimitri Vegas & Like Mike. Dock så verkar många vilja ha Garrix vilket jag absolut inte vill... Men Alesso hade varit sjukt nice!
Citera
2014-03-17, 02:47
Medlem
usmccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidSvenne
Härliga nyheter en söndag som denna! Tror på Alesso eller Dimitri Vegas & Like Mike. Dock så verkar många vilja ha Garrix vilket jag absolut inte vill... Men Alesso hade varit sjukt nice!

Håller med. Alesso skulle vara svinsoft.
Citera
2014-03-17, 08:52
Medlem
Wargs avatar
Deniz Koyu, Basto, Adrian Lux hade varit toppen.

Hade varit coolt med en scen där riktigt små akter som släppt få men bra låtar kunde spela typ 2 låtar var. Mayka, Lars Allertz, Ehrencrona, Tim Mason

*EDIT* Kul när man kikar på Summerbursts evenemangssida, otroligt många "bönder" som verkar hypa. Såg inte en Stockholmare av de tjugo random individer jag kollade.
Senast redigerad av Warg 2014-03-17 kl. 09:07.
Citera
2014-03-17, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moondawn
När man ser det så där förstår man ju hur bra detta kan bli

Uuuäääh summerburst. Du har ju ett Dinosaur jr-omslag som avatar?! fattar inte..liksom..error

jag lämnar tråden
Citera
2014-03-17, 09:32
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyfestivus
Uuuäääh summerburst. Du har ju ett Dinosaur jr-omslag som avatar?! fattar inte..liksom..error

jag lämnar tråden
Oj här var det begränsad tankeverksamhet.
Varför skulle det ena utesluta det andra?
Stackare
Citera
2014-03-17, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moondawn
Oj här var det begränsad tankeverksamhet.
Varför skulle det ena utesluta det andra?
Stackare

skrivet med (viss) ironi
Senast redigerad av happyfestivus 2014-03-17 kl. 09:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in