Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2013-06-29, 12:56
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locho
Stå på dig Det är som du säger, du kunde haft det mycket värre än nu.
Sedan att dina tjejkompisar ska se ner på singeltjejer är ungefär som en indirekt förnedring gentemot dig, sådana vänner ska man passa sig för.

Men som sagt se möjligheterna eller skapa dom, det är ingen möjlighet om du tvingar fram något vilket MÅNGA gör. Sedan är det jävligt svårt att ta itu med sina problem om man inte får någon hjälp och just nu så får man inte så mycket hjälp verkar det som när man kollar på statistiken vilket är faktum, men det behöver inte betyda att såhär ska det vara eller att såhär är det, statistik kan vara till för att vilseleda eller skapa förtroende, men det är ju ganska uppenbart att folk inte är så himla glada här i Sverige p.g.a all hemlig propaganda i serier, tidningen, reklam o.s.v Sedan har folk så jävla lätt att prata om andra, inte om bra saker utan mer om dåliga saker.

Men som sagt stå på dig Du kommer säkert ha bajsdagar, men alla har bajsdagar, bara man överlever och sedan vinner så är det framsteg i ens liv.

Nej, jag vill inte tvinga fram något, det är trist och inte äkta. Alltså grejen är att folk gör ofta misstaget att de tror en annan person ska göra deras liv till det bättre när lyckan faktiskt ligger i ens egna händer. Så att vänta på en drömprins ska komma ner från sitt träd eller varhannuär är slöseri med tid. Men jag instämmer- det är väldigt stort fokus på att ha en lyckad relation just nu och jag får ju se "hur lyckade dem relationerna faktiskt är på mitt jobb" så man får ju sig en tankesställare.

Ja, det ska jag göra, tack så mycket, uppskattar skitmycket dina ord, så se det som dagens goda gärning,

Citat:
Ursprungligen postat av TovesTroll
Var glad att det inte är tvärtom; att du har hittat den rätte, men inte han.

Varför ska jag vara glad över det? Får du gärna förklara.

Citat:
Ursprungligen postat av skattefult
Måste säga att det var länge sedan jag läste en tråd här på detta forum som visade upp en så otroligt arrogant och oförskämd attityd. Vad ger dig rätten att kalla andra för "muppar"? När man ofta springer på fel partner hela tiden så brukar en bra början vara att se sig själv i spegeln och fundera på "Hur är jag själv?". Om du tror att det är en slump att du springer på fel killar hela tiden har du en bristande analysförmåga, då förstår jag att killarna tröttnar på dig. Finns inget som är mer oattraktivt än personer som inte har någon självinsikt utan hela tiden tror att det är fel på den andra partner. Tycker att du ska stanna upp och fundera på vad det är du vil ha ut av din relation. Tror spontant att du är en kvinna som väljer ut din partner enbart utifrån utseendet-karriären och glömmer bort den emotionella sidan av relationen. Därför är du dömd till att leva ensam med alla dina katter.
Men om du ändrar attityd och vågar vara mer öppen när du väljer din partner så kommer du nog att bli mycket lyckligare.

För att många jag träffat och eller haft relation med helt enkelt är muppar. Dock inte alla.
Tror faktiskt det är du som behöver byta attityd då du har fel på de punkter du skriver.

Citat:
Ursprungligen postat av real beginner
Känner likadant som du fast jag är kille. Vi har den desperata ensamma mamman, eller den psyksjuka eller en som är så otrevlig så det är omöjligt för dem att träffa en kille annars. De som är så fula så man tror de är 30 år äldre än de är eller kanske är en man. Jag har ännu inte funnit en vanlig trevlig tjej som man kan prata med och vilja vara ihop med. Sen är de flesta tjejer likadana med de gillar att träna de gillar att resa de letar efter sin drömprins som låter mer som från en saga än från verkliga livet. Vill heller absolut inte ha en pojkflicka eller en som dyrkar tatueringar och peircingar.

Är ganska trött på svenska tjejer faktiskt finns säkert vettiga men de är nog upptagna eller så är de väldigt ovanliga.

Ovanliga skulle jag tro. Men dem finns absolut.
Citera
2013-06-29, 13:33
  #74
Medlem
TovesTrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canine888
Varför ska jag vara glad över det? Får du gärna förklara.
Jag menar att tänk så träffar du den rätta, men så tycker inte han att du är den rätte för honom. Var glad att det inte är den sitsen du sitter i åtminstone, menar jag.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback