Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2005-06-11, 19:09
  #37
Medlem
Kickan:

Vem är roligare att hänga på:

Den fascinerande Cyborg Baleout med sina Rigmor Robert-fantasier och värmeljus eller Sceptic E med sina oändliga-liberala-i-evighet-amen-inlägg-debatt....

Häng på Cyborg Baleout, tjejer!

Vi ska bygga upp ett vettigt, mänskligt EXISTESIELLT forum!!
Citera
2005-06-11, 19:16
  #38
Medlem
GlittrigaGullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticEnquirer
Dessutom - om du måste påpeka att din avatar är ett "kraftfullt statement" så är det nog inte så kraftfullt. Resten av din signatur skulle jag gärna se att du levde upp till...

Håll dig till topic! Vill du kritisera någon enskild användare får du göra det någon annanstans.
Citera
2005-06-11, 19:28
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
Kickan:

Vem är roligare att hänga på:

Den fascinerande Cyborg Baleout med sina Rigmor Robert-fantasier och värmeljus eller Sceptic E med sina oändliga-liberala-i-evighet-amen-inlägg-debatt....

Häng på Cyborg Baleout, tjejer!

Vi ska bygga upp ett vettigt, mänskligt EXISTESIELLT forum!!
valet är lätt dej

PS det heter "exisetntiellt, inte "existesiellt"....
Citera
2005-06-11, 19:33
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan2
valet är lätt dej

PS det heter "exisetntiellt, inte "existesiellt"....

Välkommen!


Det har stått "kraftfutt" i ett dygn i din signatur men nu har du fixat det... det tackar Henry Higgins för!
Citera
2005-06-11, 19:38
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
Välkommen!


Det har stått "kraftfutt" i ett dygn i din signatur men nu har du fixat det... det tackar Henry Higgins för!
jag är mycket medveten om vad det står i min signatur... hela tiden
Citera
2005-06-11, 19:47
  #42
Medlem
Vafan bara folk skriver vettiga, mänskliga, tänkvärda inlägg istf fastna i politiska/akademiska/hårklyverier in absurdum som det här forumet redan har fastnat i... "Jag sa det .. dej DU sa det!! Ja fast jag sa egentligen det..."


Fattar ni hur patetiska ni är??? Och ni meriterar er inte ens för några feta tjänster inom Kultursektorn!! Hur FAAN orkar ni???




Inte är det DET HÄR som kommunikation handlar om... det är så mycket mer...
Citera
2005-06-12, 09:21
  #43
Medlem
Lighthousetouchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan2
för sjuttioelfte gången: klarar du av att läsa pm?

jag tror inte debattörer i allmänhet är intresserade av din hangup på mej
beträffande ordval: pitt- och fitt- hör till vardagen här, det är inte märkvärdigare att skriva att någon har pittpension än att någon har traditionella fittförmåner
men det är belysande att mitt vändande på rollerna framkallar sånt oförblommerat hat, det skall du ha tack för, det var en av de saker jag ville belysa
så.... jag ar kollat din inläggsserie, har du inget roligare liv än att stalka "feminister"...piss off

Detta är intressant och typiskt för sk feminister, här har jag kritiserat dina inlägg då jag anser att de är urusla, innehållslösa och lögnaktiga , och se det går inte för sig, för när man gör det då är man en stalker med hangup på skribenten, för det är ju alldeles omöjligt att det ni skriver kan kritiseras, jag menar ni är ju trots allt sk feminister? Kan du inte själv se och lära dig av detta? att det kanske ligger nåt i att ni ofta är inbillska?!. Sen så kan du försöka i evigheter med att få en PITTPENSION att verka vara en normal glosa eller företeelse men ingen kommer att tro dig, det där är bara hat. Så? jag har kollat DIN inläggsserie, har du inget roligare liv själv?
Citera
2005-06-12, 11:35
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lighthousetouch
Detta är intressant och typiskt för sk feminister, här har jag kritiserat dina inlägg då jag anser att de är urusla, innehållslösa och lögnaktiga , och se det går inte för sig, för när man gör det då är man en stalker med hangup på skribenten, för det är ju alldeles omöjligt att det ni skriver kan kritiseras, jag menar ni är ju trots allt sk feminister? Kan du inte själv se och lära dig av detta? att det kanske ligger nåt i att ni ofta är inbillska?!. Sen så kan du försöka i evigheter med att få en PITTPENSION att verka vara en normal glosa eller företeelse men ingen kommer att tro dig, det där är bara hat. Så? jag har kollat DIN inläggsserie, har du inget roligare liv själv?
för sista gången,
gå nu och läs dina pm och ta din personliga dialog med mej där

jag har en ängels tålamod, men även jag kan tröttna
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback